Mijn laatste training was 2 weken terug. Paard springt toch wel alles zolang ik mn hoofd er maar bij hou. Hoop nu het water te kunnen nemen, van mijn part stopt ie 3 keer, als ik er maar doorheen kan. Train er veel op maar hij vind het nog steeds beetje eng, kan het m ook niet kwalijk nemen, groen paard. Wacht wel tot er dan iemand langs komt haha. Maar we gaan dit keer voor het water hoor.
Mn pony springt echt alles wat die voor d'r neus krijgt. En het leukste, in volle galop door het water
Ik ga donderdag alles inpakken, en dan vrijdag iets eerder vrij nemen van school, paarden klaarmaken, en om 1 uur willen we wegrijden, ga wel gezellig met vriendin en dr ouders en 2 honden dus heel gezellig Heb er al helemaal zin in! Vanavond nog een dressuurlesje en woensdag springen, dan zijn we er helemaal klaar voor.
MelanieB
Geplaatst: 28-09-09 15:15
Noorwijdenes schreef:
Heerlijk getraind bij Rom net, ik ga vol goede moed heen zondag!
Wij nemen zondag morgen de boot van half 9. Heb afgelopen zaterdag nog getraind en dat ging super fijn. Word pas m'n paardje haar tweede cross dus ik ben benieuwd .
Heel jammer dat de officiele cross er nog niet was toen ik mijn paard nog had. Het ziet er echt goed uit en ze had het ontzettend leuk gevonden denk ik.
skippy
Geplaatst: 28-09-09 15:38
ik heb vrijdag bruiloft, dus we maken alles donderdag klaar en gaan zaterdag om zes uur wegrichting stal. zal dan nog wel lekker slaperig zijn
vast wel, ik zal even een mailtje sturen of ze nog wat foto's willen plaatsen. Ook als eerbetoon aan de bouwers, want die mannen die verstouwen heel wat werk. De decoratieploeg (aankleedploeg) is ook al lekker bezig geweest, maar alles staat nog in de schuur, dat moet van de week weg gebracht worden, maar daar zijn ook vast al wat foto's van.
Nu maar hopen dat het weer een beetje knap is........
Photography
Geplaatst: 28-09-09 17:33
texelse schreef:
Nu maar hopen dat het weer een beetje knap is........
Ja het lijkt niet zo goed met een 8 Bft op komst in de nacht van zaterdag op zondag Dat zal hoogstwaarschijnlijk nog wel wat afzwakken
het noodweer dat we vorig jaar hadden was zo bar en boos, het bestaat niet dat je dat als organisatie 2x meemaakt, dus dat komt er gewoon niet. De wind hoort erbij, dat is texels, en het voordeel van de wind is weer dat die de buien wegblaast. Dus ik ben optimistisch!!!
AnneOkona
Geplaatst: 28-09-09 18:13
Wij nemen de 1e of 2e boot zaterochtend vroeg. Mijn ouders hebben nog een volleybalwedstrijd vrijdagavond, en ik ga eerst nog met vriendinnen naar de kermis. Tja, 3 oktober, Leids Ontzet
Maar rond 5 uur opstaan, en niet zeuren. Ik heb nu al erge zin in de wedstrijd! Texel here we come!
Morgen eerst nog even een ander dressuurzadel passen bij een zadelmaker. Het huidige zadel begint iets te knellen, maar ik weet niet welk type zadel wel goed past..
RoseK
Geplaatst: 28-09-09 18:15
texelse schreef:
@RoseK: wat doet Rose het goed he? Mooi z-springen en op de hippiade geweest!!
Ja echt jammer voor je dat de sgw niet een paar jaar eerder al was
Ze doet het zeker goed! Ik geloof alleen dat Iris nog niet echt van de sgw is, wel jammer want rose vond dat echt prachtig.
Nou, iris is toch wel van de sgw geloof ik hoor, alleen doet ze nu de dingen even om de beurt geloof ik. Vorig jaar zou ze zondags starten, maar ja, die dag ging niet door....
nee hoor, dat kan haast niet, dat dat 2x gebeurt, en dan ook nog 2 jaar achter elkaar, dat zou te toevallig zijn. Maar de weerberichten zijn niet gunstig. Gelukkig wijkt het weer op texel nogal eens af van de rest van nederland, daar hopen we dan maar op, en dan in positieve zin natuurlijk.
eerlijk zullen we alles delen de regen en de zonneschijn Dat kun je natuurlijk ook anders delen, de een de regen en de ander de zonneschijn.... Afwachten maar, komt wat komt.
AnneOkona
Geplaatst: 28-09-09 22:29
Texelse, dat weet jij wel, de eerste boot op zaterdag gaat toch om 6.30? Op de weblog van de texelse courant (van Nanda?) zegt ze dat zaterdag de eerste boot om 07.30 gaat.
Kan jij uitsluitsel geven?
Op de website van Teso staat trouwens dat er vanaf 10.00 uur tot 16.00 er ook om het heel een boot gaat.. Wel handig om te weten voordat je verkeersovertredingen gaat krijgen om koste wat het kost de boot te halen..