Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pinolien schreef:Er zitten een paar hele leuke (vind ik) van je bij! Jij reed toch op dat mooie grote zwarte paard of niet? Jullie hebben zowiezo een mooi peerdenspul zag ik in je profiel!! Echt leuke paarden!
edit: hahahahaaa... geeft niet hoor!! Jij deed mee aan de training ik niet.. dan ben ik degene die op moet letten toch!
Ashley77 schreef:Ik was vanochtend ook bij de crosstraining om mijn zus te helpen en ik had mijn fotocamera meegenomen en wat foto's geschoten. Ik heb ook nog een aantal foto's van de andere rijders uit het groepje van 10 uur gemaakt. Voor de liefhebber heb ik ze even op internet gezet.
Je kan de foto's hier vinden:
http://www.cig.canon-europe.com/p?p=GUu4j2D825v
Het was leuk om te zien, volgende week zijn we er weer bij.
cobiie schreef:Er was gisteren nog een man foto's aan het maken, zit deze persoon ook op Bokt of is hij met 1 van de deelnemers van de lessen mee gekomen?
Binar schreef:cobiie schreef:Er was gisteren nog een man foto's aan het maken, zit deze persoon ook op Bokt of is hij met 1 van de deelnemers van de lessen mee gekomen?
Ik heb t gevraagd aan die man, hij zou de foto's/website doorgeven aan Donna.
Volgens mij heeft hij echt superveel foto's genomen!!
Hebben jullie spierpijn van gisteren? Ik voel t wel in mijn schouders
Karrimh schreef:Klik op view allheey Frans,
hele gave foto's.. ik heb echter steeds ruzie en zie alleen maar blz 1 en 2, van groep 3... wat doe ik fout...