Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Merel_Claire schreef:Oooh volgens mij heb ik nog een blunder gemaakt met het horloge kom ik net achter. Het was vandaag de eerste keer dat ik ermee reed. Volgens mij heb ik per ongeluk een verkeerde tijd erin gezet. Ach, maakt ook niet uit. Voor de volgende keer weet ik hoe het werkt, hihi.
Het was toch goed gegaan.
is ook wel handig voor interval training
Nicole_ros schreef:@ motje11: na een val mag je niet meer door rijden waar je ook valt in het bos! nieuwe regeling sinds 1 april 2009 echt balen want anders was ik dus noordhollands kampioen geworden.
. 
Uk redde zichzelf gelukkig wel aardig. Ging een x links ipv rechts
maar dat was snel gecorrigeerd. Uiteindelijk foutloos over de finish! Had 4 tijdfouten.
Weet iemand trouwens waar de stijljurys zaten?
Wel fijn dat het verder zo goed ging.
En zag je over de finish komen.
, dus beetje haasten voor de dressuur.
) en had daarbij het puntje van zijn pink meegenomen.
, En het slootje na dat stijltje was zo eng en vies. Daar moest ze niks van hebben
Bij elke bruggetje ging ze vol in de rem dus lekker rustig aangedaan.
3e keer ging ze gelukkig met een flinke aanmoediging wel.
. En ben al blij dat ik niet in dat smerige water ben gevallen, getver, had al bijna medelijden met prie dat ze er door moest

Simmie schreef:Ik heb, tijdens mijn rit, Jan Bakker iig bij de opsprong gezien (7a,b,c) maar ik weet niet of hij daar al die tijd heeft gestaan. Ik sprak hem nl vanochtend en hij wilde juist verschillende plekken in de cross gaan jureren. Dus een aantal combi's bij bepaalde hindernis(sen) en dan weer ergens anders in de cross.
De andere stijljury is mij niet opgevallen.
sas1965 schreef:2x weigeren én je eigen lijn kruisen, is dat dan geen diskwalificatie?

MelanieB schreef:Mij ook.Ingrid, Simmie, Floor, Madeleine, Snoekiej, Ginny, Jetske, die met die gave appaloosa, Scum, Marieke, Hesterv en vast nog wel mensen
Ik liep naast Ingrid.
Maar als wannabee-SGW-er zullen de meeste mij wel niet kennen. 

) maar daar kon ik ook niks aan doen
168 punten, dat had ik echt niet verwacht, gisteren nog voor het eerst M1 gestart en gelijk een winstpunt gehaald en nu zo'n score voor een B-proef
(ik schaam me echt diep voor deze score
)
)
)
, daarna door naar de laatste hindernis (vraag me niet waarom, maar dat vond ik zo'n ontzettend eng ding
), dus er gewoon heel hard op af gereden en natuurlijk was mijn paard totaal niet onder de indruk van dat ding
.
over de tijd heen was gegaan, terwijl ik juist het idee had dat mijn paard af en toe te hard ging en heb hem zelf in zitten houden
(sorry paard jij had gelijk
)
, het was onze allereerste cross en heb er echt een superfijn gevoel aan over gehouden
.
)
Ingridje16 schreef:sas1965 schreef:2x weigeren én je eigen lijn kruisen, is dat dan geen diskwalificatie?
Nee 3 x weigeringen is diskwalificatie, volgens mij is het kruisen van je eigen lijn hetzelfde als een balk.
Dat vertelde de jury mij toen ik werd aangesproken, want ik had vanochtend weer eens in alle haast mijn spoortjes verkeerd omgedaan![]()
Dus dat wilde ze even melden, voor als ik het zelf niet door had, wat alweer het geval was![]()
Word echt een gewoonte van mij, moet echt eens wakker worden

Scum schreef:En dat klopt dus niet. Kruisen van je eigen lijn is een weigering (check de reglementen maar
Dan heb je een jury getroffen die soepel voor je is geweest.
.
, vrijdag tijdens de springles maar even vragen, hij had het laatst nog helemaal uitgelegd, maar het is niet blijven hangen blijkbaar