[SGW] Oefencross Renswoude

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 16:51

Afbeelding

Zoek de verschillen :D

simmie: naar huis rijden ging wel oke, had nog pijnstillers bij. Vanmorgen ging minder goed, hele rug was stijf en kon letterlijk mijn bed niet uit :o Morgen maar even de HA bellen want dit schiet niet op :n

Gelukkig had Sabine wel zin in een 2e ritje :D Beiden vonden het erg leuk en Sabine was wel tevreden over Plato. Ik heb echt genoten om ze samen bezig te zien, zeker toen Sabine hem over het greppeltje met de haag erachter drukte. Hij had bij mij zeker geweigerd en heeft dus een goede les geleerd. Ben erg blij dat hij nog het terrein in kon, hij genoot :j

Mijn stalgenootje had ook de dag van d'r leven en heb haar moeten beloven dat als mijn rug weer genezen is, we nog een keer naar Renswoude gaan voor een crossles. Er waren nu zoveel dingen die ze wilde proberen maar wat nog teveel van het goede was in hun 2e oefencrosje. De Limburgse crosstrainingen werpen hun vruchten iig wel af :j

Sim

Re: Oefencross Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 16:52

Balen dat het weer erger is met je rug!
Wel super dat Plato lekker zijn rondje kon lopen met Sabine!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:59

Bij ons ging het niet echt super lekker gisteren. Giga had er niet zo'n snuf in deze keer.
De bezembak bij 10 vond ze toch wel heel erg eng (of misschien was het al het zicht op het water er achter?) en ook hindernis 13 (als ik het me goed herinner) was een waar obstakel. Niet zozeer de boom zelf, maar de hindernis die er achter in de greppel stond, die was echt heeeeel erg eng. Al met al, geen lekker rondje. Hopelijk volgende keer weer beter.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 07:13

Die 'boom, lager landen, bezembak, omhoog'; vond mijn paard ook echt niet grappig. Ik vermoed dat de opstelling 'net te veel van het goede' oogde mede door het hoogte verschil. Van die bezembak voor het water dacht ik dat van te voren al. Omdat dat ook niet zo in de B zou zitten heb ik die bezembak dus ook over geslagen.

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 13:35

Haha Ingrid, grappige foto. Ik vond het echt leuk op Plato. Hij is lekker gretig en wil graag, fijn om te rijden.
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om de foto hier te plaatsen? Als ik hem op wil slaan in mijnalbum maar hij geeft aan dat de foto te klein is.....

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 13:54

pol013 schreef:
Die 'boom, lager landen, bezembak, omhoog'; vond mijn paard ook echt niet grappig. Ik vermoed dat de opstelling 'net te veel van het goede' oogde mede door het hoogte verschil. Van die bezembak voor het water dacht ik dat van te voren al. Omdat dat ook niet zo in de B zou zitten heb ik die bezembak dus ook over geslagen.

Ik heb tijdens trainingen al die haagjes getraind etc. vond het wel best, als ik ergens nu een hekel aan heb zijn het wel die haagjes :P

@Sabine, ik doe het via imageshack.us of photobucket.com

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 14:07

Wat een leuke foto van Sabine op Plato! Weer een keer wat anders! Wat is er precies gebeurd Ibonn?

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 14:54

Heb 2 weken voor Tongeren tijdens de springles 2x een klap in m'n rug gekregen, gewoon effe miscommunicatie in de afzet van een tricky lijntje. In Tongeren had ik daar nog last van en heb ik mezelf helemaal vol pijnstillers geslikt voor de cross. Cross zelf ging goed maar toen ik van Plato op de grond sprong, kreeg ik weer een klap in m'n rug. Toen kon ik niet meer lopen en heeft mijn pap me met de auto tot bij de trailer gebracht. Na weer wat pijnstillers ging het weer :o 2 Weken na Tongeren rustig gehouden en alles ging goed tot vorige woensdag, ik buk me en ter hoogte van mijn linker SI-gewricht "ontplofte" er iets. Mega hete pijnscheut en enkele seconden zwart voor mijn ogen, toch eigenwijs op Plato gekropen en de pijn verdween na een tijdje.
Afgelopen vrijdag geen pijn meer, dus naar Renswoude voor de oefencross. Losspringen ging goed, geen pijn maar net na hindernis 3 kreeg ik weer een klap in m'n rug en toen kon ik echt niets meer. Pas na hindernis 5 krijg ik Plato terug in draf. Einde oefening |(
Gelukkig wilde Sabine nog een rondje met Plato doen, hij was zo blij en snapte maar niet waarom hij niet mocht....
Morgen kan ik naar de HA want ik heb al veel te veel Ibuprofen geslikt de afgelopen dagen. Tijd voor drastischer maatregelen want met een weekje rustig aan doen verbetert het duidelijk niet :n

Het doet ook helemaal vanbinnen pijn, geen spierpijn. Dat herken ik wel na al die valpartijen van de laatste tijd :D

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 15:07

Das mooi K-lote Ingrid, hopen dat ze iets kunnen vinden zodat ze er ook wat aan kunnen doen!
Fijn dat Sabine een rondje op Plato heeft kunnen scheuren, het ziet er goed uit op de foto!
Beterschapjes.