Wij hebben twee machtig leuke dagen gehad !
Op zaterdag gingen we met onze 4 jarige AV hengst naar de oefencross onder begeleiding.
Hij gedroeg zich, behalve een hoe hoog kan ik springen met vier benen show voorbeeldig.
De eerste sprongen vond hij nog spannend, daarna ging hij als een volleerd SGW paardje door het parcour.
Behalve het water, daar was hij niet in te krijgen. Wat wij wel heel stom vonden was het meisje die ons groepje begeleiden, die riep alsmaar tegen mijn dochter als hij wat spannend vond dat hij haar in de maling nam. Ik heb nooit geweten dat een totaal groen paard je in de maling kan nemen, hij vond het gewoon heel spannend, vreemd terrein, kleine pony's en hindernissen waar hij nog nooit kennis mee had gemaakt. De manier waarop ze dachten hem in het water te krijgen beviel me ook niet echt, ik dacht dat SGW om vertrouwen ging en daar hebben volgens mij bezemstelen en mensen die aan de teugels trekken niets mee te maken. Toch vonden wij het een geslaagde dag, meneer heeft heel veel geleerd en wij ook.
Op zondag ging mijn dochter voor de eerste x in het L , dressuur ging best netjes , 194 punten , springen zoals altijd foutloos, de cross super tot de dikke boom voor het water , we hadden het er nog over om gelijk het alternatief te nemen, maar mijn dochter wilde het er op wagen. Na een stop op de dikke boom maar alternatief genomen en daarna weer foutloos. De eerste punt in het L is dus binnen.
Het wachten op de uitslag en protecollen was lang, daarna pony naar het land gebracht voor een welverdiende vakantie. Vlietlanden zijn we er heel misschien bij met onze AV. Onze superpony mag de komende maand van het gras genieten voordat we weer verder gaan met wedstrijden.