met dank voor de foto's aan Astrid
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Bedankt voor het meeliften nog hahaha
Mijn paard wilde net een stapje in het water doen en iedereen aan de kant stond mee aan te moedigen (wat ik overigens wel erg leuk en aardig vond!!) en toen had mijn paard zoiets van uh als iedereen zo schreeuwd kan het nooit goed zijn
toen deed hij weer een stapje terug 
En leuke foto's ook

Eventinggek schreef:Ik zat toen in de omroepwagen bij het springen en hoorde opeens heel veel applaus en daarna finishten er opeens 3 combinaties bijna tegelijkertijd
Was wel blij dat de derde er wel doorheen ging anders hadden we daar met zijn drieen bij het water kunnen gaan staan klungelen

) stond bij mijn hindernis.
, inside joke, als je weet dat ik al even aan het klunzen ben om mijn wp te halen om echt te mogen gaan crossen)
) ik had alleen op 5 weer een weigering ipv 6
(en water
)
(Ik houd trouwens een grijze cap op, misschien dat dat je nog wat zegt, maar snap het wel er komen zoveel paarden en ruiters langs gecrosst in een goede snelheid hihi ze flitsten allemaal voorbij !
)

) Toen nog maar even ervoor gezet en weer laten snuffelen (wederom met trillende beentjes) En toen sprong hij hem!
(maarja ik heb sowieso al een schijt beest, dus niet heel erg verrassend, alhoewel ik die hindernis minder had verwacht dan de greppel en die spring meneer wel ineens
)
)

Maar ik reed zo richting dressuur veld. En wilde er ook niet langs maar hij begon zo raar te doen dat ik er toch ff langs gewandeld ben. Wilde in de cross mijn nek ook niet breken haha
(viel er alsnog trouwens bijna naast met zijn rare moves
)
(aan die foto te zien hoef je niemand te vertellen dat ik die hindernis spannender vond dan mijn paard, want die huppeld rustig met de oortjes naar voren eroverheen
) 
)
)
)
, ik eieren voor mijn geld gekozen bij de afsprong en ommetje gemaakt

Ik heb geen idee alleen dat het goed genoeg was (dus geen herkeuring nodig gelukkig) haha
PPD_tje schreef:Haha klinkt ook als een zware maar leuke (beetje frustrerende) dag hoor
Nu je het zegt heb mijn paard gewoon met stiften laten draven op het harde, volgende keer er maar even uitdraaien
Maarre hoe weet iedereen de ademhaling en hartslag van zijn paard?Ik heb geen idee alleen dat het goed genoeg was (dus geen herkeuring nodig gelukkig) haha

Wil wel weer wat trainingen gaan doen, erg leuke sport!
.