Ook maar even mijn verslagje dan voor ik alle verslagen ga teruglezen....
Dressuur ging voor mijn gevoel niet super, maar ook niet heel slecht. Ollie had allang gezien wat we gingen doen dus die was superheet. Ik kon eigenlijk alleen nog maar stil zitten en er dus niet echt fijn aan rijden. Gelukkig maakten we ook geen grote fouten en stonden we na de dressuur op de 2e plaats (47).
Springen begon knudde, hindernis 1 raakte Ollie volgens mij met vier benen aan. Op hindernis twee ging hij in de ankers, dat ben ik niet van hem gewend! Toch door kunnen duwen en wonder boven wonder bleef alles liggen. Hij had toen wel door dat ik het niet zo grappig meer vond en sprong verder een fijn rondje. Foutloos dus.
Bij de start van de cross kwam ik er achter dat mijn klok nog in de auto lag. Frank nog even zijn longen uit zijn lijf gefietst om hem te gaan halen maar dat lukte helaas net niet. Dus zonder klok van start. ik vond het al spannend genoeg dus had me eigenlijk toch al voorgenomen me niet te druk te maken om de tijd. Ollie pakte super aan, echt heerlijk! Foutloos door de cross, ik denk dat dit en van mijn fijnste crossen tot nu toe was
Wel 18 sec buiten de tijd, maar dat vond ik niet zo heel erg, het was al zwaar zat zo.Uiteindelijk een derde plaats, dus dik tevreden! Het was ook een supergezellige dag, sowiezo met ons eigen teampje, een paar fanatieke supporters die dat hele eind hadden gereden om te komen kijken en natuurkijk een hoop bekenden.Toppie dus!
En nu even werken (en stiekem bijlezen...)
en ook goed gereden
Uiteindelijk een 7e plaats, helemaal niets voor ons maar wel terecht
1,2 en 3 gingen perfect en bij 4 kwam hij wat terug maar ik heb mijn zweep in mijn rechterhand gepakt en 2 tikken gegeven en met 1 hand in de lucht over de trakhener gegaan. Plato springt altijd naar links en nu kon ik al helemaal niet corrigeren dus we gingen vlak langs de witte vlag richting de M-sprong. Had dus gewoon zonder problemen de M-sprong kunnen nemen en ik zat maar te miepen op de L sprong. Domme doos
maar geeft wel een goed gevoel
)