[SGW] SGW Castenray, verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 09:48

Haai Wup! :wave:
Ook maar even mijn verslagje dan voor ik alle verslagen ga teruglezen....

Dressuur ging voor mijn gevoel niet super, maar ook niet heel slecht. Ollie had allang gezien wat we gingen doen dus die was superheet. Ik kon eigenlijk alleen nog maar stil zitten en er dus niet echt fijn aan rijden. Gelukkig maakten we ook geen grote fouten en stonden we na de dressuur op de 2e plaats (47).

Springen begon knudde, hindernis 1 raakte Ollie volgens mij met vier benen aan. Op hindernis twee ging hij in de ankers, dat ben ik niet van hem gewend! Toch door kunnen duwen en wonder boven wonder bleef alles liggen. Hij had toen wel door dat ik het niet zo grappig meer vond en sprong verder een fijn rondje. Foutloos dus.

Bij de start van de cross kwam ik er achter dat mijn klok nog in de auto lag. Frank nog even zijn longen uit zijn lijf gefietst om hem te gaan halen maar dat lukte helaas net niet. Dus zonder klok van start. ik vond het al spannend genoeg dus had me eigenlijk toch al voorgenomen me niet te druk te maken om de tijd. Ollie pakte super aan, echt heerlijk! Foutloos door de cross, ik denk dat dit en van mijn fijnste crossen tot nu toe was :j Wel 18 sec buiten de tijd, maar dat vond ik niet zo heel erg, het was al zwaar zat zo.

Uiteindelijk een derde plaats, dus dik tevreden! Het was ook een supergezellige dag, sowiezo met ons eigen teampje, een paar fanatieke supporters die dat hele eind hadden gereden om te komen kijken en natuurkijk een hoop bekenden.Toppie dus!

En nu even werken (en stiekem bijlezen...)

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 09:51

Ah, ik word op mijn wenken bediend :D
Super gedaan Mir!!! Je gaat echt als een speer dit seizoen, echt gaaf! Na al die tegenslag met je rug is dit wel een enorme opsteker! Gefeliciteerd!

Loes_Joery

Re: SGW Castenray, verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 09:53

Miriam: Nogmaals gefeliciteerd! :D
Gistere allemaal al bijgekletst, maar echt top joh!!

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 09:54

mijn foto's ook even in het fototopic geplaatst :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 09:58

Hardstikke gaaf van je rit Mir!
Gefeliciteerd met je prijs, het is je van harte gegund!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 10:00

Miriam, wat super goed zeg!!
Jammer dat Ollie met springen niet super begon, maar het eindresultaat is echt top! Gefeliciteerd.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 10:11

Klasse Miriam!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 10:11

Super Mir, proficiat!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 10:14

Heb nog niet alles gelezen maar dit heb ik al gezien en onthouden :o

Renske heeft weer een topprestatie neergezet met twee paarden. Gefeliciteerd!
Simmie heeft fijn gereden en dat is haar enorm gegund!
Marieke heeft in een boom gehangen :? en ook goed gereden :j
Lielle had een mega debuut en zondag nog steeds die enorme smile. Super hoor!!!
Loes had natte voeten, echt heel seneu voor je aan het einde van zo'n fijne cross! :(:)

*gaat verder lezen....

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 11:26

weten jullie welke fotograven er zondag wel aanwezig waren?

mir super!!!

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 11:36

Heb alles bijgelezen en voor iedereen die ik niet live gezien en gesproken heb: gefeliciteerd voor de prijswinaars en volgende keer beter voor diegenen bij wie het minder ging.

Voor ons was het de 1e keer sinds een jaar dus het was best spannend :D
Was wel helemaal uit het ritme, heb zaterdag het hele huis op z'n kop gezet om mijn witte rijkleren te zoeken die ik blijkbaar héél erg goed opgeborgen had.

De dressuur viel een beetje tegen :o Hij zag de trakhener toen we het land op stapten en hij werd helemaal blij. Stappen lukte niet meer en terwijl ik nog met een lange teugel aan het rondgalloperen was, werd ik al geroepen om te starten. Er was weinig ontspanning en ook z'n achterhand had ik niet altijd onder controle := Uiteindelijk een 7e plaats, helemaal niets voor ons maar wel terecht :j

Springen was ik heel zenuwachtig voor geweest maar de hoogte viel me 100% mee. Parcours gign goed, zo goed dat ik op 7 dacht "het gaat geweldig" en meteen op 8 een noodsprong omdat de afstand helemaal niet klopte :o Plato ging vierkant omhoog en kwam ook vierkant weer omlaag zonder een balk aan te raken. Uiteindelijk foutloos rondgekomen en blij dat ik was !!

Voor de cross was ik helemaal niet zenuwachtig alleen had de trakhener zich in mijn hoofd genesteld :( 1,2 en 3 gingen perfect en bij 4 kwam hij wat terug maar ik heb mijn zweep in mijn rechterhand gepakt en 2 tikken gegeven en met 1 hand in de lucht over de trakhener gegaan. Plato springt altijd naar links en nu kon ik al helemaal niet corrigeren dus we gingen vlak langs de witte vlag richting de M-sprong. Had dus gewoon zonder problemen de M-sprong kunnen nemen en ik zat maar te miepen op de L sprong. Domme doos :n maar geeft wel een goed gevoel :D
De rest ging fijn, 9abc vond ik vooraf moeilijker dan dat-ie uiteindelijk reed. Vlak voor de coffin heb ik hem in draf gezet omdat ik niet berg-af een weigering wilde krijgen en door het lagere tempo had hij effe tijd om te kijken en met wet stemhulpen sprong hij er netjes overheen. Huisjes gingen perfect en kreeg ik later nog complimenten over :D

Dus foutloos gesprongen en gecrosst maar veel tijdfouten ondanks dat we heel snel van start gegaan waren. Rondkomen was ons doel dit keer en die tijd komt wel goed.

Uiteindelijk waren we 12e en daar was ik best tevreden mee maar baal achteraf wel van de dressuur want met een normale score stonden we wrs 6e of 7e :o

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 11:44

Netjes Ibonn!!

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 11:55

Mirjam en Ingrid, super gedaan!!!
Loes, jammer van je valpartij!
Tientjeh, super zeg... Undercover pakt het lekker aan!
Ruud, nogmaals gefeliciteerd!!! (ik was zaterdag je buuf ;) )
Renske ook super met 2 paarden!!!

De meesten hebben geloof ik wel lekker gereden las ik! Moet ook eerlijk zeggen dat er een hele mooie cross stond, goed te doen, met voldoende uitdaging. Absoluut top!
zou nog gaver zijn als ik deze zelf ook had gereden, maar je kunt niet alles hebben... :o

ETS heeft ook een mooi weekend achter de rug zag ik.
De schimmel van zaterdag was wel een erg mooi paard zeg!!! 8-)
Laatst bijgewerkt door Crosskip op 04-05-09 12:00, in het totaal 2 keer bewerkt

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 11:56

Jaja, die Vladimir is een ontzettend lekker ding!

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 12:02

Crosskip schreef:
Mirjam en Ingrid, super gedaan!!!
Loes, jammer van je valpartij!
Tientjeh, super zeg... Undercover pakt het lekker aan!
Ruud, nogmaals gefeliciteerd!!! (ik was zaterdag je buuf ;) )
Renske ook super met 2 paarden!!!

De meesten hebben geloof ik wel lekker gereden las ik! Moet ook eerlijk zeggen dat er een hele mooie cross stond, goed te doen, met voldoende uitdaging. Absoluut top!
zou nog gaver zijn als ik deze zelf ook had gereden, maar je kunt niet alles hebben... :o

ETS heeft ook een mooi weekend achter de rug zag ik.
De schimmel van zaterdag was wel een erg mooi paard zeg!!! 8-)

Ah, en dat zeg je dan niet eens. Nou ja, zal ik de volgende keer beter eens opletten.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 12:10

Paul, ik heb je gisteren met je hond(en) zien sjouwen. Wat een mooi beest, maar sterk en niet zo goed luisteren toch.....

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 12:14

Yolien schreef:
Paul, ik heb je gisteren met je hond(en) zien sjouwen. Wat een mooi beest, maar sterk en niet zo goed luisteren toch.....

Bedoel je mij?
Wij waren er zaterdag met ook 2 honden die aan de lijn niet altijd evengoed luisteren. Helemaal niet als andere honden beginnen te blaffen.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 13:13

Nee ik dacht echt Paul te herkennen....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 13:22

paul was er idd ook met 2 honden.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 13:22

toevallig 1 richback erbij?

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 13:57

Welke fotograven hebben er allemaal foto's gemaakt?

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 14:32

Ja en die richback die luisterde voor geen cent :x

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 14:48

ik kan kort en bondig zijn...ondanks dat ik de proef niet uit mijn hoofd wist..er zo goed als kwaad wat van gebrouwen..en toch nog 4de plek.
maar het springen was drama..3 weigeringen op hindenis 4 dus over en sluiten..
ik wist al dat het zwaar ging worden met springen, en volgens mij heeft ze zich versprongen op nr 2..want vanochtend was ze vreselijk stijf en pijnlijk weer op haar linkerschouder...maar dat ik helemaal niet uit kon rijden...dat had ik in 1ste instantie natuurlijk niet verwacht.
maar goed..het zei zo..ik was al voorbereid op haar laatste wedstrijd omdat ze het fysiek niet goed aankan met springen.
Crossen absoluut geen probleem...maar springen lukt haar gewoon niet goed genoeg om ontspannen doorheen te gaan.
dus bij deze..

voor de rest..mir!!!! proficiat...echt heel goed gedaan hoor..ik zag vrientjuh nog op de fiets langs blazen...dacht al..wat is er aan de hand?? gelukkig was het alleen je horloge maar.

lielle...heerlijk voor je...maar ik heb je helemaal niet gezien gisteren??

nickje..nog even de versnellingen goed uitvogelen.

paul had inderdaad ook een ridgeback bij zich...en af en toe stond hij inderdaadn in een keer 1 meter verderop..

wuppie hoeft zich niet over trakheners en greppels druk te maken!!! :D

en iedereen die ik verder vergeten ben..goed gereden...en voor anderen die het niet zo goed deden...volgende keer beter.

achteraf gezien blijk ik dus weer niet kort en bondig te zijn. 8-)

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 14:52

Madelene wat jammer! En wat sneu voor Nanea dat ze het niet redt met springen, ze doet altijd zo ongelooflijk goed haar best voor je! Als ze dan gaat weigeren dan weet je wel dat er meer aan de hand moet zijn! Verwen haar maar lekker de komende tijd! Gelukkig hebt een super opvolger voor haar, maar het blijft zonde!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 14:52

Wat ontzettend jammer Maddie! :(:)
Stop je nu met Nanea?