[SGW] mei & juni crosstraining @ Moordrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AnnebelleVD

Re: mei & juni crosstraining @ Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 12:54

Ja ik zal even een droog pak inpakken hahaha, je weet het nooit met die paardjes, en de mijne is toch al zo'n grapjas, die vind standaard enge dingen niet eng maar als er verse bandensporen in het zand staan, dan moet je toch wel zeker vanuit rengalop knoerknetterhard op de rem met alle gevolgen van dien... ik weer helemaal uit mijn zweefmodus hahaha :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 12:55

Hahaha maar even het zekere voor het onzekere dus ;)

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 12:58

Precies, ik ga ook nog even mijn extra onderrug-flap aan mijn bodyprotector ritsen, normaal heb ik die eraf want met lange ritten zit het ding in de weg maar heb geen zin in confrontaties met harde grond haha

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 12:59

Die van mij kan af en toe ook zo gek doen bij schaduwen op de grond. Ervoor stilstaan en snuifen of juist opzij springen. Het water is sinds dit seizoen geen obstakel meer voor ons beide (afkloppend op blank hout :D )

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 13:02

ah moet afkloppen altijd op blank hout, vandaar dat het voor ons nooit werkt ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 13:03

_/-\o_

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 13:18

B-) -:) ben jij weleens in zo'n waterbak terecht gekomen?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 13:22

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 13:23

auw daar val je niet echt prettig idd...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 13:26

Nee, en nog wel in het zicht van de finish (en de fotograaf |( )

Ik heb mij trouwens aangeleerd om de teugels vast te houden (vraag me niet waarom...dat weet ik ook niet), maar dat betekent dat ik telkens mijn duim verdraai door zo'n val.

En ik ben een keer in Hernen op het laatste in-uitje gevallen en daar stond Rom bij :( Toen kwam ik gezellig bij Rom zitten (aldus Rom :D )

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 13:27

@Annebelle: Tegenwoordig vergeet ik wel vaak droge kleren mee te nemen. Dan zal je zien dat het wel een keer gebeurd!

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 13:34

Au dat ziet er pijnlijk uit, vooral je armen op de laatste foto

Ik ben nog maar 2x van twis gevallen, 1x toen het 30 graden was, ik een spijkerbroek aanhad en besloot op twis te klimmen die stond te grazen, ik kwam te ver op zijn rug terecht omdat mijn spijkerbroek plakte en hij schrok en bokte me er vrolijk af met als gevolg dat ik niet meer bijkwam van het lachen en twis volledig in paniek naast me stond te kijken wat ik daar deed hahaha, en 1x zijn we tijdens het draven in de berm in zo'n gleuf gevallen (zo'n gleuf dat water zelf graaft als het van A naar B moet, best diepe onopvallende dingen) we vielen samen en gelukkig had twis al zijn benen nog intact... met buiten crossen gelukkig nog nooit gevallen!!!
* zoekt blank hout.... op kantoor, help!!!!*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 13:35

@mo:

ik heb mij zelf ook geleerd teugels vast houden. maar dat komt doordat ik veel buiten rijd en als ik er dan af val mijn paard terug naar stal rent (over een enorm kruispunt heen) en tsja op zo'n moment heb ik liever dat ik zelf 10 meter word mee gesleurt dan dat..

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 13:44

Ja dat is ook mijn ergste nachtmerrie, maar ik krijg het mezelf niet aangeleerd om vast te houden. daarom heeft mijn paard 2 dogtags (zo'n geponst plaatje met informatie) aan zijn zadel hangen met een hele schat aan informatie, met mijn telefoonnummer erop en dat van mijn moeder en heb ik zelf een dogtag om met mijn naam en mijn moeders nummer erop. mocht er iets ernstigs gebeuren en hij rent wel weg dan vinden ze hem en bellen ze hopelijk mij en mijn moeder, als mijn moeder nog niets van mij gehoord heeft dan weet ze dat het niet goed is want ik heb afgesproken dat als ik val en twis rent bij me weg, ik meteen mijn moeder bel, zo is zij het centrale punt.
Als ik dus niks meer kan en mijn paard blijft bij me staan... tsja... dat wordt dan het volgende worst case scenario...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 13:49

ik heb er idd ook van die plaatsje aan hangen met zijn naam en 2 telefoon nummers.

Maar goed zodra je zelf ook niets meer kan word het helemaal vervelend idd. maar goed de bossen waar ik rijd komen veel wandelaars en fietsers. Dus dan hoop ik maar (zover ik op dat moment nog kan hopen) dat iemand mij vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 14:25

ik zit bij wolinlotte en AnnebelleVD in de groep :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-04-09 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-09 14:25

heftige foto's :(:) lijkt een beetje op mijn val van vorig jaar :o

jullie hebben de groepsindeling inmiddels ontvangen, we beginnen met de gevorderden, dan beginners, puppy en nog een keer beginners ;) niet alleen puppy's dus :D

tot zondag :Y)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-09 14:26

Anoniem schreef:
ik zit bij wolinlotten en AnnebelleVd in de groep :)

juist goed of juist niet :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 14:26

Ik zit in de eerste groep om 10.00uur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 14:27

Karrimh schreef:
Anoniem schreef:
ik zit bij wolinlotten en AnnebelleVd in de groep :)

juist goed of juist niet :o

is prima hoor :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 14:28

zijn trouwens alle mensen in het rood die nog moeten betalen ? ofzo want als dat zo is is er iets fout aangezien ik al wel betaalt heb :)

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 14:29

@Nini_roosje: Oh leuk!!!! hoe laat moeten "wij" dan met zijn allen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 14:30

half 1 tot half 2 :)

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 14:32

Ok super, dan zal ik dan alvast doorspelen, dan weten we een beetje wat de planning wordt, leukleukleuk! jullie doen het alletwee voor de tweede keer toch? wij nog maar voor het eerst, vinden jullie dat niet erg dan?

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 14:35

Oh, nog een vraag: moet je voor half een ook al helemaal losgereden zijn enzo of doe je dat ook onder begeleiding of hoe gaat het allemaal in zijn werk zo'n training