mistid schreef:Ik had Oudkarspel bedacht, alleen dan heb ik vrijdagavond al dressuur met Meno, zaterdag springen met Ultra en Kino en dan zondag cross met Yoeri, weet niet of ik de dag erna nog leef dan
meno was toch verkocht?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AntheaV schreef:Iedereen die fijn gereden heeft gefeliciteerd!
Ik heb de hele dag bij hindernis 3 gezeten. Was een simpele hindernis, er waren alleen bij de kleine pony's nog 2 weigeringen voor de rest iedereen er foutloos over
Hester: Waarom ben jij niet in de cross gestart dan?
Hilde_ schreef:Aan de ene kant zie je wel een hoop qua rijden bij de waterbak.. Sommige reden echt in volle galop aan op de waterbak, vooral bij de pony's, vielen er bijna af, en probeerden daarna met grof geweld hun pownie het water in te krijgen.

Behoorlijk aan de hoge kant. Vervolgens de cross verkend en die zag er goed uit, echt goed te doen. Opgezadeld voor het springen en Fari had onwijs zin, kon er niet heel veel aan regelen, wel redelijk simpel foutloos. Op naar de DA, ze had 66 voor de cross.. Toen de cross in, 1 pakte ze heel fijn, maar bij 2 werd ze wat onzeker en dat bleef de hele cross en dan met name in het bochtenwerk. De hindernissen pakte ze allemaal goed aan, maar echt in de bochten voelde ze onzeker aan. Heb dus niet echt heel fijn gereden in de cross. Misschien was ik er zelf op gebrand om té goed te rijden. Bij de piano schoot ze nog even rechtdoor, het water ging ze super in, alweer veel beter en met vertrouwen dan Markelo... Jammer was alleen dat mijn voorganger ook nog bij het wateralternatief bezig was.. Ik heb er geen last van gehad, maar na de cross vroeg ze me of 'ik niet ff op had kunnen passen'
Heb haar maar ff verteld dat de achterligger altijd voorrang heeft en dat zij dus op moest passen.. Uiteindelijk was ik foutloos en 12 of 13 sec. buiten de tijd. Uiteindelijke resultaat 2e
Wat ik wel heel erg jammer vond en voor mij de dag een beetje kapot maakte was dat de prijsuitreiking B-pa pas om 19.00u was

Tis vast de leeftijd
(althans, dit jaar)
, toen de piano 5 en 6 op-af, effe sturen pffffff maar ging prima, ook naar beneden gaat echt steeds beter gelukkig, 7/8 pallisade (ja er waren veel hindernissen waar je goed stuurwerk moest hebben
ging goed, toen de hei op naar de bezemhindernis en stenen die hij eigenlijk super sprong (was wat hoger) en die ging het fijnste, toen triple naar beneden en hele moeilijke gebroken lijn (stijl 7-6-7), vond hem niet superfijn gaan ook al kwamen we rustig in, daarna houtstapel, ging goed, hindernis vor het water ging goed en het water, was erg blij dat ie er toch best mooi in ging ondanks zijn waterangst, BEN TROTS OP JE PRINS
had daar stijl 7-8-7 (klopt trouwens wel dat ze stijljury's bij voorkeur niet bij het water hebben, heb het ook gelezen), toen heksenoog en voederplaats en finish

. Gelukkig niet uren voor niks gewacht
maar het was nog even gezellig tijdens het wachten met Marloes, Martine , Irene en Gert Jan hahaha.
.
.
), omdat er een evt gat kan zitten wat ze niet kunnen zien, maar hij galoppeerde zelf weer aan.
. Het stond toch echt duidelijk 2 vlaggen. Citaat:Let op! Na waterinloop rechts verplichte doorgang