donnathebest schreef:voor sommige combinatie kan het heel nuttig zijn
Nou, dit is wel een waardevolle, inhoudelijke aanvulling op de discussie. Onderbouw je mening eens?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) zeggen dat prestaties in andere disciplines (dressuur of springen) als selectiemechanisme op z'n best een benadering zijn van of je voldoende in je mars hebt om te mogen crossen. Het idee van een terreinproef spreekt me steeds meer aan omdat je dan niet "bij benadering" hoeft te bepalen of een combinatie in wedstrijden mag starten.
spekkiejnfu schreef:Ik ben er ontzettend tegen. Buiten dat ik dressuur ontzettend saai vind, heeft mijn pony gewoon niet de wil en de vaardigheden om het L in te kunnen. ...

billy1 schreef:Toch jammer dat er zoveel ponyruiters zijn die het belang van goede dressuur zo erg onderschatten........
Echt om je voor te schamen, zo zou ik niet aan de start durve te verschijnen. Je hoeft echt geen topproef te kunnen rijden, maar controle en gehoorzaamheid zijn toch wel de minste punten waar je aan moet voldoen in mijn ogen.