Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SGWuppie schreef:Misschien is die eerste foto wel net op een later moment gemaakt dan de tweede. Als je een fractie later geknipt had, waren de benen misschien wel gelijk. Ik heb ook legio foto's die net te vroeg zijn genomen, je ziet ze dan nog afzetten op de achterbenen en aangezien ze of in de linker of in de rechtergalop aankomen, moeten ze een van de voorbenen nog bijtrekken. Moet je maar eens een serietje foto's maken of de videobeelden vertragen, dan kun je het goed zien.
billy1 schreef:SGWuppie schreef:Misschien is die eerste foto wel net op een later moment gemaakt dan de tweede. Als je een fractie later geknipt had, waren de benen misschien wel gelijk. Ik heb ook legio foto's die net te vroeg zijn genomen, je ziet ze dan nog afzetten op de achterbenen en aangezien ze of in de linker of in de rechtergalop aankomen, moeten ze een van de voorbenen nog bijtrekken. Moet je maar eens een serietje foto's maken of de videobeelden vertragen, dan kun je het goed zien.
Dit is echt precies hetzelfde als ik dacht! Ik heb dit paard in real life gezien en hij is echt niet laks!
Juventus schreef:we hebben ook nog 21 maart op zaterdag om 14.00 uur (of kan nog 13 u worden) er staat nu alleen een foutief tijdstip bij (nl 17 u) zal wel aangepast worden, we hebben er nu 3 in een groepje, kan nog meer bij
en zondag 29 maart 11.00
, het gat kwam wel erg dichtbij hahaha
dat er nog 5 ipv 6 in haar groepje zitten (en ik vind het niet erg, want met 2 betalen we net zoveel als met 4 en er komen meestal nog wel meer mensen bij)