[SGW] Trainingen Madeleine Brugman en Anton van der Schans

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 07:50

Klopt, en toch raakte hij die hindernis niet aan. Hij springt wel eens vaker met een ongelijk voorbeen. Maar ik wil dat toch niet gelijk laks noemen. bijna elk paard springt wel eens met ongelijk voorbeen.

Maargoed, ik ga er verder ook niet meer over noemen. Ik voel me gewoon veilig op mijn paard en
hij gaat door het vuur voor me. ik heb niet zo'n zin in dat gezeur de hele tijd over dat mijn paard niet veilig zou zijn om mee te crossen, iedereen is toch blij met zijn/haar paard, wat heeft het voor een zin dat af te gaan kraken. ik zou nooit dingen doen die onverantwoord zijn. ( en ik heb nog nooit van een instructeur gehoord dat ik beter niet met hem kon crossen)

Sim

Re: Trainingen Madeleine Brugman en Anton van der Schans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 08:03

Ik zeg toch niet dat het niet veilig is? Ik zeg alleen wat ik zie.
Niet gelijk boos worden.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 09:50

Misschien is die eerste foto wel net op een later moment gemaakt dan de tweede. Als je een fractie later geknipt had, waren de benen misschien wel gelijk. Ik heb ook legio foto's die net te vroeg zijn genomen, je ziet ze dan nog afzetten op de achterbenen en aangezien ze of in de linker of in de rechtergalop aankomen, moeten ze een van de voorbenen nog bijtrekken. Moet je maar eens een serietje foto's maken of de videobeelden vertragen, dan kun je het goed zien.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 10:22

Er zijn weer nieuwe data beschikbaar voor trainingen. Data lopen nu tot eind april!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 10:42

oeh ff checken dus... Als Fari Markelo en Westerbork fijn doet en ik ben nog steeds enthousiast ga ik Maarsbergen misschien ook wel opgeven en dat betekent ook weer wat lesjes :j

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 10:43

Maarsbergen is echt heel mooi Marloes!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 10:48

SGWuppie schreef:
Misschien is die eerste foto wel net op een later moment gemaakt dan de tweede. Als je een fractie later geknipt had, waren de benen misschien wel gelijk. Ik heb ook legio foto's die net te vroeg zijn genomen, je ziet ze dan nog afzetten op de achterbenen en aangezien ze of in de linker of in de rechtergalop aankomen, moeten ze een van de voorbenen nog bijtrekken. Moet je maar eens een serietje foto's maken of de videobeelden vertragen, dan kun je het goed zien.

Dit is echt precies hetzelfde als ik dacht! Ik heb dit paard in real life gezien en hij is echt niet laks!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 10:53

TeeGee schreef:
Maarsbergen is echt heel mooi Marloes!

Op de site staan alleen amper foto's. En hier op bokt zag ik alleen van de oefencross foto's.
Maar sowieso eerst kijken hoe ze het aanpakt.

De data in april kan ik helaas geen van alle. Hopelijk komt er in mei een nieuwe serie :j

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 12:20

Had me even verkeken op de data, zit helaas geen 1 weekend bij, wel pasen alleen ben ik 11 april al trainen bij Wendela en het ken te gek..

De twijfel overheerst, weet niet of ik genoeg vrije dagen heb. Het is ook 175 km enkele reis...

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 12:22

Ik hoop dat er begin mei misschien nog weer een training komt. Anders stuur ik misschien ook wel een email of op andere datum nog mogelijk is. Misschien is dat voor jou ook een optie?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 12:36

billy1 schreef:
SGWuppie schreef:

Dit is echt precies hetzelfde als ik dacht! Ik heb dit paard in real life gezien en hij is echt niet laks!

Dat kan idd ook, maar ik ging puur af op wat ik zag en wat er eerder was geschreven over het steeds aanstoten van de hindernis.
Mijn volbloed was altijd ongelijk in het voorbeen en sprong "economisch" in het parcours en de cross, maar dat wil niet zeggen dat het een slecht paard is of niet safe in de cross.
Denk dat er niet zo'n issue van gemaakt moet worden. Het is niet rot bedoeld van mijn kant.

lmjansen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 20:42

juventes: ik heb ook een mail naar madeleine gestuurd om met jullie in de groep van 29 maart om 11.00 te rijden.
Hopenlijk vinden jullie dat goed???
Zo niet verander ik het..
Gtoetjes marloes Jansen

Juventus schreef:
we hebben ook nog 21 maart op zaterdag om 14.00 uur (of kan nog 13 u worden) er staat nu alleen een foutief tijdstip bij (nl 17 u) zal wel aangepast worden, we hebben er nu 3 in een groepje, kan nog meer bij :-)

en zondag 29 maart 11.00

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 21:10

tuurlijk:-)! Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?

ik denk dat de rest het vast ook wel goed vindt

had je net een pbtje gestuurd dat je Madeleine maar even een mailtje moest sturen, en toen zag ik dit haha..

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 21:24

Nou ja, ik ga het er ook niet meer over hebben. Simmie, ik snap dat je het niet rot bedoelde hoor! Maar vind het gewoon vervelend als ik zelf zo'n super gevoel heb over de les, en voor mijn gevoel werd dat een beetje naar beneden getrapt.

Ik ga kijken naar de nieuwe data's. Ik moet nog even bekijken of ik nog weer ga trainen of niet. Mijn zusje wil in ieder geval niet weer. En ik denk dat ik nog een paar keer met Dorien wil gaan trainen

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 18:30

Ik zit zondags om 1100. Ik vind zes man wel genoeg. 7 vind ik veel. Had opgegeven 4/5 man in 1 groep. 6 vind ik ook goed maar 7 teveel. (sorry)

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 19:46

(is toch 6 maximaal?) vind 7 ook teveel, maar daar zaten we toch niet aan?

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 19:46

anders verplaats ik misschien mijn uurtje wel,..
kijk wel even en overleg anders wel. wil wel in een B groep.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:19

volgens de site van Madeleine zitten we met 6. Of LM jansen moet er al tussen zitten bij die 6. Ik reageerde op het berichtje lm jansen dat zij ook 29 maart om 1100 wilde rijden

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:50

ja ze staat er al tussen volgens mij. want 7 vind ik ook teveel. max. 6 houden ze dacht ik ook aan.

was trouwens erg leuk, ben vanmiddag geweest...
behalve dat ik zowat IN de greppel lag :o

verder ging alles best goed :-)
veel leuke dingen gedaan en fijne les.
aardige mensen :-) en leuk groepje vond ik :D

massiemas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:17

ik ben ook vanmiddag geweest, was gaaf!!
vond het leuk dat zowel madeleine als anton er waren, inclusief fotograaf! Ben dan ook erg benieuwd naar de foto's.
Vond het een fijne les, ook al hadden we verschillende niveaus iedereen kon z'n eigen lijntje rijden.
(je lag er wel echt bijna in ja.. al spierpijn of last ervan of valt t mee?)
Ik wil misschien volgende week zondag ook nog wel een keer, maar dan inderdaad ook in een B groepje..

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:37

nou ik dacht eerst ik heb niks (voelde toen al wel heel iets mn enkel, maar dacht: ah is zo over), maar nu heb ik toch wel erg last van mn enkel, toch niet helemaal lekker terechtgekomen (kan hem niet goed meer draaien) bij mn bodeminspectie :-), het gat kwam wel erg dichtbij hahaha

gelukkig ging de rest wel fijn. Bij jou ging ie super zeg!
misschien (omdat die andere les heel vol is) dat we nog een ander groepje kunnen maken met minder mensen. Alleen zal dat 17.00 pas worden, rest zit vol... (maar ik zou evt wel kunnen. laat maar weten, dan mail ik wel om het evt te verzetten, dan is Caroline ook vast blij ;) :D dat er nog 5 ipv 6 in haar groepje zitten (en ik vind het niet erg, want met 2 betalen we net zoveel als met 4 en er komen meestal nog wel meer mensen bij)

massiemas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 21:55

autsj das niet zo fijn dat je last hebt van je enkel! Hoop voor je dat het meevalt.. :(:)
bij mij ging het inderdaad erg fijn, ben helemaal trots op soof (en ook op mezelf hihi)!
Anton vond het ook een lekker nuchter paard die fijn sprong :D
De zondag zit al best vol zag ik al, zal even overleggen hier thuis, mij maakt de tijd weinig uit..

Mjoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 14:09

De hindernissen zien er allemaal goed uit:)

Ik ga morgen, ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat. Is het daar nat? De hoefsmid kon namelijk niet meer komen voor maandag en heb dus alleen voor ijzers (gelukkig wel met punt-gaten)

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:10

nee je kon zonder stiften :D , was niet nat of glad
veel plezier!!!!

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:37

Ik heb mn zusje en mij ook opgegeven voor een les, volgende week zondag om 18.00 uur! Heb nog geen bevestiging gehad van Madeleine, maar dat zal vast nog wel komen...

Ben benieuwd, ik heb dr al zin in!