[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 21:55

CoriienRN schreef:
Simmie vertel mij eens meer over je dieet _O- wil ik ook wel volgen haha

TIs eigenlijk een dieet om na bv de feestdagen de extra aangekomen kilo's kwijt te raken (vond het ergens op internet).
Omdat ik bezig ben met afvallen en ik wel even tussendoor snel wat extra kilo's kwijt wil voor extra stimulans, volg ik een week lang dit "eierdieet".

LL ik moet iig elke ochtend 1 of 2 eieren voor ontbijt nemen en dan smiddags vaak ei er bij en soms 's avonds ei als er geen stukje vlees of vis op het menu staat.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:01

Moet je aan het eind v/d week wel ff melden of het ook helpt, dit dieet! :)
't lijkt me juist zo dikmakend, ei eten.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:08

Zal het volgende week dinsdagmorgen melden. Ben vandaag begonnen.
Veel ei lijkt mij ook dikmakend, maar ja het zal de combinatie van wat je wel en niet eet wel zijn.
Iemand heeft dit dieet al drie keer gedaan en is toen resp 4,5, 5 en 5,5 kg afgevallen in 1 week tijd.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:10

@Simmie: Ik zou inderdaad ook erg misselijk worden van die eieren, maar hopelijk heeft het wel het gewenste resultaat! Jij bent wel fanatiek aan het sporten de laatste tijd, of niet? lees wel eens wat mee in het bejaardentopic en las daar dat jij behoorlijk vaak in de sportschool te vinden bent, knap hoor!
@Scum: Fijn dat Oro weer kaal is. Ik heb er ook nog 2 staan, kun je die ook nog even doen :D
@Heleen: Je moest inderdaad wat insturen voor de opening.
@Argievai: Welkom!
@PB: Was je college nog boeiend? En inderdaad op krukken loop je niet zo hard.
@Rowo: Alweer wat opgeknapt?

Ik heb vanmiddag weer voor het eerst de paarden gereden, Jipje liep erg fijn en Nika was nog wat stug en drammerig, maar komt vast wel weer goed. Alleen wel aardig last van mijn ribben en die 2 die gekneusd zijn komt een hele bult op :+ Ik had er in Frankrijk minder last van als nu. Als het nog erger wordt moet ik geloof ik maar ff langs de HA, geloof niet dat dit geheel normaal is, of heeft iemand dat ook wel eens gehad na gekneusde ribben?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:12

jipje_niekje schreef:
@Simmie: Ik zou inderdaad ook erg misselijk worden van die eieren, maar hopelijk heeft het wel het gewenste resultaat! Jij bent wel fanatiek aan het sporten de laatste tijd, of niet? lees wel eens wat mee in het bejaardentopic en las daar dat jij behoorlijk vaak in de sportschool te vinden bent, knap hoor!

:)) Dat alles ter verbetering van mijn conditie, mijn lichaam in betere vorm te krijgen en afvallen.

Tja, je moet er wel wat voor over hebben. Gelukkig vind ik het sporten wel erg leuk!

_lautje_

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:20

Klinkt wel als een goed dieet Simmie. Zal het eens doorgeven aan mn moeder.

JN: College was wel erg boeiend. Een vak over de Griekse Mythologie. Hebben gelijk een take-home tentamen meegekregen voor donderdag. Dus ga zo gelijk maar eens beginnen.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:26

ik heb alles gemist door het skieen.. maar geeft nie.. super leuke opening :D

ik meld me ook weer even, heb het onwijs druk, geen tijd om bij te lezen... gister voor het eerst op stage geweest krimh gebracht, 5 paarden gereden en weer naar huis.. vandaag 4 paarden gereden en met krimpie les gehad.. ging wel fijn, heel anders als op school, veel meer voorwaarts, veel buigen, en lage hand inplaats van hoog en breed, wel wennen, maar rom vond em net een plank zo recht als ze was... ben benieuwd, heb er wel vertrouwen in

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:29

Simmie schreef:
Zal het volgende week dinsdagmorgen melden. Ben vandaag begonnen.
Veel ei lijkt mij ook dikmakend, maar ja het zal de combinatie van wat je wel en niet eet wel zijn.
Iemand heeft dit dieet al drie keer gedaan en is toen resp 4,5, 5 en 5,5 kg afgevallen in 1 week tijd.

Zo, dat is heel wat in een week! :j

@ J_N .. 1 van je paarden had toch heel snel last van een dik been bij maar een heel klein wondje, Jipje toch? Laatst had ie het toch weer, hoe gaat het nu met hem? :)
@ PB ... echt, de 1e keer dat ik jou over je studie hoorde praten wist ik niet eens dat zoiets bestond :P
Je bent wel lang onderweg geweest zo van de trein naar school :oo Rijd er geen stadsbus op de stuk?

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:36

Hey bonny jij ook hier! Zat van de week al op je hyves (geloof ik) te kijken, je paardje ziet er goed uit :)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:38

heey stef, ga jij crossen?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:38

hahahahha...ik word er steeds handiger in. Bij deze een filmpje van de FRIES op het CK in Drachten waar ze voorlopig kroon werd en kampioen van de rubriek, inmiddels is ze ook definitief kroon omdat ik de IBOP voor Friezen met haar heb gehaald gelijk in december.

http://www.youtube.com/watch?v=fSpX6vzd8BI

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:39

jup :) haha heel wat anders hea?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:50

@LL: Inderdaad, als Jipje maar een klein wondje heeft aan zijn achterbeen heeft hij binnen 12 uur een olifantenpoot :( |( Gelukkig is het weer een heel stuk afgezakt en ziet het er aardig normaal uit nu. Wel zet ik hem elke nacht nog in de bandage als hij op stal staat om de zwelling wat tegen te gaan.
Hopelijk blijft het nu goed gaan en kan ik nog lekker met hem verder hobbelen :D
@Bianca: Leuk filmpje van de fries, wij hebben er ook altijd 1 gehad, helaas heb ik hem van de zomer dood in zijn stal gevonden. En mijn vader 'durft' nu geen nieuwe meer aan. Is ook nog niet over Willem heen geloof ik, en zo'n brave vinden we niet weer denk ik.

Ik ga douchen en slapen.
Truste :z

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:52

ik ga er ook vandoor :) morgen dokteren en daarna denk ik maar een sprongetje maken... :)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:54

Wat leuk, alweer een nieuw topic!! :D Had helemaal niet door dat het oude topic al weer vol was :+

Morgen ben ik lekker vrij, kan ik mooi nog even naar de kapper (ben ik al weken van plan). Alleen wel jammer dat ik zaterdag moet werken...
Gisteren had ik les en toen gingen we springen en dat ging erg goed :) Nu heb ik weer goede hoop voor zondag, dan heb ik BB wedstrijd in Vlagtwedde

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:56

Mooie hete fries, Bianca! Ziet er goed uit!
Leuke pony Zissely!

Deze foto was van afgelopen zondag, de huldiging van de nr. 10 van de springwedstrijd voor man bijt hond. Olivier staat rechts, 1 seconde later plofte hij net zoals de champagnefles :D
Morgenavond is het op tv!
Afbeelding

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:01

coole foto Heleen 8-)
Olivier lijkt daar nog heel stoer :D

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:03

Olivier is die kleine zwarte op de achtergrond rechts, op de foto begint hij al druk te worden. :D

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:03

Wat een leuke opening en wat gaan jullie hààààrd!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:06

JAAA Man bijt hond :))
Wat leuk!! Ben echt fan haha, ga echt kijken !

Simmie schreef:
Pfff, kan geen ei meer zien.
Doe even een "bikkel" dieet om een paar kilo extra af te vallen.
Weinig koolhydraten, maar veel eieren en heel veel komkommer, rauwkost, fruit en sla. Heb al 9 eieren op vandaag.... :Y)

Simmie, laat je nu niet van die vieze ei-windjes :P?

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:20

Leuke foto Heleen. :D

Haha amber :') klinkt wel apart, dat dieet. :)

Ja ga indd springen in Roden Rosalie. Moet toch wat vaker springen.
Moet wel vroeg O:)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:23

HELEEN @ geen foto''s ?? van dat ontplofmoment ??

Probeer nu zelf een video te downloaden op Youtube, maar kan het kloppen dat dat even mag duren ????? 262 MB ?? :P op de renbaan van Renswoude ....krijg nl het idee dat het nu niet vordert, maar dat kan je niet zien... :z wil nl zo wel naar bed,maar moet anders maar de PC aan laten of zo ???

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:31

Amber_ schreef:
JAAA Man bijt hond :))
Wat leuk!! Ben echt fan haha, ga echt kijken !

Simmie schreef:
Pfff, kan geen ei meer zien.
Doe even een "bikkel" dieet om een paar kilo extra af te vallen.
Weinig koolhydraten, maar veel eieren en heel veel komkommer, rauwkost, fruit en sla. Heb al 9 eieren op vandaag.... :Y)

Simmie, laat je nu niet van die vieze ei-windjes :P?

Ei-windjes?
Geen last van. Hubbie daarentegen.... :o

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:42

Kan het bijna hier ruiken haha !
Mijn moeder deed ook zo'n dieet, dat hebben we geweten ook hoor thuis haha ! :))

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:49

LL: Toch is het al een hele oude studie.
Over dat deel ging helaas geen stadsbus. Je moet precies tussen de winkelstraten door en onder de Dom-toren heen lopen (zit vlak naast de Dom).

Net mn take-home tentamen gemaakt. Ging via de computer. Erg handig, kreeg gelijk mn uitslag en had een 8,5. Zou 3 fouten hebben gemaakt, maar weet niet welke. Had alles volgens mij toch echt goed uitgezocht. Maar goed over een 8,5 mag ik toch echt niet klagen. :D