CoriienRN schreef:Simmie vertel mij eens meer over je dieetwil ik ook wel volgen haha
TIs eigenlijk een dieet om na bv de feestdagen de extra aangekomen kilo's kwijt te raken (vond het ergens op internet).
Omdat ik bezig ben met afvallen en ik wel even tussendoor snel wat extra kilo's kwijt wil voor extra stimulans, volg ik een week lang dit "eierdieet".
LL ik moet iig elke ochtend 1 of 2 eieren voor ontbijt nemen en dan smiddags vaak ei er bij en soms 's avonds ei als er geen stukje vlees of vis op het menu staat.
wil ik ook wel volgen haha
Ik had er in Frankrijk minder last van als nu. Als het nog erger wordt moet ik geloof ik maar ff langs de HA, geloof niet dat dit geheel normaal is, of heeft iemand dat ook wel eens gehad na gekneusde ribben?
Dat alles ter verbetering van mijn conditie, mijn lichaam in betere vorm te krijgen en afvallen.

Rijd er geen stadsbus op de stuk?
Gelukkig is het weer een heel stuk afgezakt en ziet het er aardig normaal uit nu. Wel zet ik hem elke nacht nog in de bandage als hij op stal staat om de zwelling wat tegen te gaan.

klinkt wel apart, dat dieet.