mooi gedaan!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
verography schreef:Voor het geval donna hier nog kijkt![]()
Ik zou graag een keer voor de lol mee willen doenmet mijn trekpaard.
Alleen heb ik dus totaal geen beenbescherming (en om ze te kopen in haar maat word een zoektocht plus is een aardige inbraak op mijn portemonnee).
Lenen kan ik niet vna jullie want die maat is echt te erg, betekend dit dat ik dan helemaal niet mee zou mogen doen (hoefbescherming zal misschien nog wel lukken, weet ik niet zeker, maar peesbeschermers e.d. niet. Daarnaast is dat echt niet gezond voor haar met die sokken want doordat dat zo ontzettend gaat broeien kan ze last krijgen van ontstekingen). Dus naast het feit dat het een inbraak op mijn portemonnee is is het ook nog eens slecht voor de gezondheid van het paard. Paard heeft overigens wel springervaring over bomen heen enz. Doen we thuis ook wel eens voor de lol.
Overigens ben ik de fotografe die met roos mee was. De beginners staan al online en met de puppy is mijn computer nu bezig.
uiteraard kan je meedoen en dat van je beenbescherming, no problem word geregeld... mijn shet heeft te kleine pootjes en liep ook zonder mee..
Roosyes schreef:Oh wat een geweldige ervaring die crosstraining volgende maand zeker weer! Donna ook onwijs bedankt voor je enthousiasme doet goed dat over je fjord te horen!
@Vero: bij de puppy doen inderdaad enkele het niet klein wel groot niet.
maar ik vond hem wel super gaaf, border collie fjord
WolinLotte schreef:Roosyes schreef:Oh wat een geweldige ervaring die crosstraining volgende maand zeker weer! Donna ook onwijs bedankt voor je enthousiasme doet goed dat over je fjord te horen!
@Vero: bij de puppy doen inderdaad enkele het niet klein wel groot niet.
Vind ik ook, wat een topdag gister!!
Sjolvir schreef:Leuke foto's van jullie hoor!
En Roosyes, pas op! Anders wordt Donna nog fjordenfan!
Zie het al voor me Donna tijdens een 160er op een fjord![]()
Zijn de andere locaties al bekend?
als er weer een training komt ben ik zeker van de partij ! en dan zorg ik dat jullie (de bokkers die mij geholpen hadden noble te laden bij de eerste training) dit keer niet meer hooeft iig
Karrimh schreef:ben ook erg trots op jullie hoor Lotte, wat ging Wolin lekker
Het was echt zó leuk!! Had gewoon niet verwacht dat Wolin het zo leuk zou oppikken!! Was ook wel spannend hoe ze het zou doen..
En ik heb echt lekker gereden met dat zadel
, viel me alles mee!!
Karrimh schreef:verography schreef:Voor het geval donna hier nog kijkt![]()
Ik zou graag een keer voor de lol mee willen doenmet mijn trekpaard.
Alleen heb ik dus totaal geen beenbescherming (en om ze te kopen in haar maat word een zoektocht plus is een aardige inbraak op mijn portemonnee).
Lenen kan ik niet vna jullie want die maat is echt te erg, betekend dit dat ik dan helemaal niet mee zou mogen doen (hoefbescherming zal misschien nog wel lukken, weet ik niet zeker, maar peesbeschermers e.d. niet. Daarnaast is dat echt niet gezond voor haar met die sokken want doordat dat zo ontzettend gaat broeien kan ze last krijgen van ontstekingen). Dus naast het feit dat het een inbraak op mijn portemonnee is is het ook nog eens slecht voor de gezondheid van het paard. Paard heeft overigens wel springervaring over bomen heen enz. Doen we thuis ook wel eens voor de lol.
Overigens ben ik de fotografe die met roos mee was. De beginners staan al online en met de puppy is mijn computer nu bezig.
jaja ik zit hier soms nog hooruiteraard kan je meedoen en dat van je beenbescherming, no problem word geregeld... mijn shet heeft te kleine pootjes en liep ook zonder mee..
Ik heb een heel slank trekpaard
en gezellig
maareh heb je al nieuwe data's of niet? Vervelend zijn we he
.
. Anoniem schreef:[SGW] mei & juni crosstraining @ Moordrecht nieuwe datum's bekend!