[SGW] Regiotraingen regio West 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Re: Regiotraingen regio West 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:59

Lijkt mij ook wel prettig, lekker vroeg... Heb je hierna nog lekker de middag voor je en ik vind vroeg in de ochtend trainen toch ook wel het lekkerst.. Maar helaas, zit op de maandagavond hahaha :P , ben benieuwd wat mijn tijd wordt :D .

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:27

Ik vind vroeg ook niet erg, maar er is wel vroeg en vroeg.
Als ik vanuit mijn woonplaats om 9 uur in Baarle-Nassau ingereden en wel op mijn paard moet zitten, moet ik toch wel uiterlijk om 5.30 weg.
1x is niet erg, maar 8x zo vroeg voor de trainingen?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 17:05

Hi,
Ik doe dit jaar voor het eerst mee met de trainingen (zondags, 10.45) en heb even een planningsvraagje.
Plannen jullie naast de trainingen ook nog wedstrijden in en zo ja, hoeveel? SGW/springen/dressuur?

Ben beetje bang teveel te doen namelijk.. :o
Wil graag rijden in Oudkarspel, Dijkgatsbos, Lisse en op Texel (bij de laatste 3 zijn trainingen al voorbij) en zit ook nog aan Maarsbergen te denken. Ben ik te enthousiast???? :o

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 18:11

Ik heb nu 5 SGW's in de planning staan.

Dressuurwedstrijden rij ik alleen op 'eigen terrein' als het toevallig valt in een weekend waar ik nog niets anders heb. Springwedstrijden wil ik deze zomer gaan doen als de trainingen zijn afgelopen :-).

Ik wil ook weer niet elk weekend met het paard op pad gaan.

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 20:59

Noorwijdenes schreef:
Hi,
Ik doe dit jaar voor het eerst mee met de trainingen (zondags, 10.45) en heb even een planningsvraagje.
Plannen jullie naast de trainingen ook nog wedstrijden in en zo ja, hoeveel? SGW/springen/dressuur?

Ben beetje bang teveel te doen namelijk.. :o
Wil graag rijden in Oudkarspel, Dijkgatsbos, Lisse en op Texel (bij de laatste 3 zijn trainingen al voorbij) en zit ook nog aan Maarsbergen te denken. Ben ik te enthousiast???? :o

Dat is niet te veel hoor :)
Gemiddeld is zo'n beetje, als je bij de eerste begint, zo'n 8 crossen in het seizoen denk ik.
Wij gaan eigenlijk nooit vaker als 2x in de maand. En je kunt er gerust nog een springwedstrijd of een dressuurwedstrijd bij plannen, in een weekend dat je niet crosst.

Wij proberen om 1 'echt' vrij weekend in de maand te plannen. Dressuurwedstrijd of springwedstrijd kost niet zo veel energie als een cross(training).

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 00:48

Ik heb in ieder geval al 6 sgw's in de planning, 2 endurancewedstrijden, 2 trec-wedstrijden. Daarnaast af en toe een dressuur- en springwedstrijd. Tussendoor probeer ik af en toe een weekend niks te plannen ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 15:22

Wat hebben jullie veel in de planning!
Ik heb alleen Etten-Leur, Vlietlanden en Princenhage in de planning. Chaam was ik te laat voor =( Maarsbergen leek me ook leuk, maar de dag daarvoor heb ik kringkampioenschappen dressuur.
Helaas morgen geen training voor mij :\

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 15:23

Voor ons ook nog niet :-)

Heb vandaag al weer wel een goed stuk gegaloppeerd :-) Dat gaat helemaal ok :-)

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 19:55

Voor mij morgen ook nog geen training.
Zit nog steeds in Zwitserland, het zou vandaag heeeel mooi ski weer worden en vriendlief wilde wel heeeel graag nog een dagje blijven. Dus toen heb ik me maar afgemeld |(
Gelukkig was ik van de winter al weer een keertje geweest in Moordrecht dus dan doet het minder zeer :D

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 19:58

Snoekiej schreef:
Helaas morgen geen training voor mij :\

Wat jammer voor je. Waardoor kon je ook weer niet? Vorstin niet goed?
Ik heb daardoor wel geluk. Ik mag op jouw plekje, ik werd er vandaag over gebeld.
Wij mogen dus morgen eenmalig om 10.15. *D
Wel jammer dat wij elkaar niet treffen dan.
Laatst bijgewerkt door heleenxx op 07-03-09 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 19:59

Luux, dat is jammer. Blijft weinig over van ons groepje zo :))

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 20:01

Heleen, Vorstin kan geen beenbeschermers om haar achterbenen, omdat daar mokwondjes zitten. Als er een beschermer overheen gaat, is de kans vrij groot dat ze weer opengaan. Zonder beenbescherming om de achterbenen trainen leek me wat riskant. De wondjes zijn ook nog niet helemaal dicht, dus ik ben ook bang dat er een infectie bijkomt met het water enzo. Ik probeer me nu nog aan te melden voor een van Donna's trainingen, anders heb ik alleen indoor Lisse nog voor SGW Etten-Leur. Dat lijkt me geen slim plan :\

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 20:10

Oh ja, dat was waar, ik was het vergeten. Gelukkig geen ernstige dingen, maar wel erg jammer.
Luuxje heeft wel een goede reden om niet mee te kunnen doen.

Een aantal van jullie ken ik wel, maar een aantal ook niet van gezicht.
Dit zijn wij. Spreken jullie me aan als je me herkent? Ik ben zelf altijd zo slecht in gezichten :o
Ik doe morgen hetzelfde dekje onder.
Afbeelding

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:33

Snoekiej schreef:
Heleen, Vorstin kan geen beenbeschermers om haar achterbenen, omdat daar mokwondjes zitten. Als er een beschermer overheen gaat, is de kans vrij groot dat ze weer opengaan. Zonder beenbescherming om de achterbenen trainen leek me wat riskant. De wondjes zijn ook nog niet helemaal dicht, dus ik ben ook bang dat er een infectie bijkomt met het water enzo. Ik probeer me nu nog aan te melden voor een van Donna's trainingen, anders heb ik alleen indoor Lisse nog voor SGW Etten-Leur. Dat lijkt me geen slim plan :\

De Zuidplasruiters (Moordrecht) organiseert zelf ook nog 2 trainingen misschien kan je daaraan meedoen:

"De springcommissie organiseert op zondag 22 maart en zondag 5 april een crossclinic. Wie zin heeft om over onze natuurlijke hindernissen te springen kan zich opgeven bij Krijn Verboom Tel: 0182-372486."
http://www.zuidplasruiters.nl

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:45

Veel plezier iedereen! Hopelijk zit het weer een beetje mee.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 08:49

Veel plezier iedereen ja :-)

Het is nu nog regenachtig, maar volgens buienradar klaart het straks op :-)

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 13:05

het was nat maar in een woord HEERLIJK!

heerlijk gereden en de paarden staan nu lekker op de wei. schellt morgen weer spierpijn!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 17:28

Ik ben ook weer terug. Het was echt heel erg leuk! :)

Leuk terrein daar, Olivier was erg enthousiast en sprong goed. Helemaal toppie! *\o/*

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:55

Ik kom even binnenvallen! Heb gister onverwachts mee kunnen rijden in de les, er was een uitvaller in de tweede ponygroep... Fijn gereden, maar voor ons was het nog best pittig. We kwamen eigenlijk kijken, dus ik heb ook nog wat foto's van de paardengroep om een uur of half één. Als jullie interesse hebben, plaats ik ze!

@Heleen, ik heb jullie niet gezien, maar een prima voorbereiding op de TREC heb je op deze manier! doe je mee in didam?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 17:50

Ik vond het ook helemaal geweldig gister.
Paard was een beeetje stout, maar gelukkig deed hij later wel gezellig mee!

Echt super leerzaam en goed voor de conditie (van allebei :))

En nog bedankt voor het antwoord op mijn planningsvraagje! :D

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 22:02

MirjamN, komt inderdaad goed uit voor de trec ook. Maar is doe het vooral voor de sgw. (en omdat het zo leuk is!)
Ik rij niet in Didam, mijn eerste trec is Rijsbergen.
De indeling is trouwens wat veranderd voor de volgende trainingen. Ik blijf nu in het groepje om 10.15. Leuk! *D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 22:08

En ik ben uit mijn groepje geknikkerd naar de 12.00 groep -O- Heb Pleun een mailtje gestuurd of het mogelijk is om weer terug gezet te worden, dat lijkt me fijner :)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 22:21

Ja Snoekiej, dan kom je bij ons in het groepje. Er staat bij ons iemand met een vraagteken erbij. Dus dat zou moeten kunnen.
Ik wil niet jouw plekje inpikken hoor :o

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 22:24

Ja, ik hoop ook dat ik het plekje krijg van degene met het vraagteken. Op de vorige lijst zag ik hem ook niet staan, dus misschien heeft hij zich pas net aangemeld. Dan wil hij vast ook wel om 12 uur O:) Hopelijk kom ik weer in mijn ouder groepje terug. Het is wel redelijk vroeg, maar dan ben je ook niet je hele dag kwijt. Met school is dat wel handig :)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 22:26

10.15 is een mooie tijd (beter dan mijn oorspronkelijke 9 uur).
Dan zouden we een leuk clubje hebben, lijkt me. *D