Ik kan evt. ook donderdags 's middags, maar mijn voorkeur gaat uit naar het weekend. Zaterdag of zondag maakt niet uit afh. van evt. wedstrijden, maar dat kijk ik morgen na.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik kan evt. ook donderdags 's middags, maar mijn voorkeur gaat uit naar het weekend. Zaterdag of zondag maakt niet uit afh. van evt. wedstrijden, maar dat kijk ik morgen na.. Juventus schreef:Citaat:
Irene Leusink (irene2) - B/L - Nescio
Marije Melaard - paard totaal onervaren, ikzelf met pony ooit een paar keer crossterrein in ermelo gereden - Phylos
Karen van Daal (TeeGee) - bijna L - Turggraaf
Zusje van TeeGee (als er plek is) - 1 keer naar oefenterrein geweest
Marloes Volker - Farah Diba - 2 keer tripalon gereden, debuut in Markelo as
Mandy Asbroek - Zazulou - paard is totaal onervaren
Edith Willemsen-Reijmer- (Edith) onervaren,(ik hoef niet perse les, of bij de beginnersclub is prima) gewoon meerijden vind ik ook okee, als daar nog meer liefhebbers voor zijn?? paard: Maylynn
Trudy Reijmer- (Trudy82) al aantal sgw wedstrijden gereden (B)-paard: Praline
Natascha Wentink (Juventus) - B SGW - Paard: Prins
Jorien Ooijman (rientje) - B SGW - Paard: Roanieta

tientjeh schreef:Karin: ik heb van andere gehoord dat je nog vrij ver moest reizen. Maar goed, het meest lastige is alsnog dat je dus alle trainingen mee moet doen, nou ja moeten, maar je hebt er wel voor betaald. Je kan niet kiezen om zo af en toe mee te doen.