[SGW] SGW Diepenheim - De Verslagen...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AnkeVivaldi

Re: SGW Diepenheim - De Verslagen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 20:22

Heeft iemand nog belang bij slechte foto's? Tong uitsteken
Heb alleen van springen en 1 redelijk mislukte crossfoto.
Nummers 75, 76, 77, 85 en 91.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 20:37

ik ben 85... wil wel even zien wat je gemaakt hebt.. stond je bij mij niet achter het bruggetje?

Nou mijn verslag ook maar even...
dressuur ging super en had 191 punten.
daarna springen mijn rem was beetje kapot maar in de dubbel deed ie het niet meer en tja te hard en balkje op 9B.. Toen naar de DA had 52 hartslag dat heeft ol nog nooit gehad....toen de cross alles ging super hindernis 5 niet de bult genomen maar erlangs en bij hindernis 8 had ik me bedacht tijdens het verkennen dat ik daar het alternatief zou nemen maarja het ging super t/m 7 dus dacht probeer het gewoon (zoiets had ik nog nooit gesprongen) anders nemen we alsnog het alternatief..maar ol vloog er zo over heen.. water afsprong ging super op 13 wel alternatief genomen..
Foutloos over de finish..hartslag van 62 (normaal is dat 68/72na de cross)
was uiteindelijk 6e geworden maar er waren maar 5 prijzen.. en heb een 5.9 voor stijl :S maarja super fijn gereden

@tientjeh: gaat het weer met je zusje.. wij hebben bij de finish nog even bij jullie gestaan en mobiel uitgeleend Tong uitsteken

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 20:42

Afbeelding
Foto van my en ol met losspringen op de oxer

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:03

MSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:06

rowo schreef:
Voor die vraag zit je hier verkeerd Knipoog

Nee je mag hier niet mee doen zonder startkaart. Eerst moet je een winstpunt in het springen halen en dat lukt al niet zonder startkaart Lachen

edit: marieke was me voor.

hoezo zit ik voor deze vraag verkeerd ging mij erom dat ik erachter kwam of je bij"deze"wedstrijd zonder startkaart mak starten

want ik heb wel meegedaan aan holten. Daar mag het wel !

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:06

Holten is ook geen SGW te noemen

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:38

ankevivaldi, ik was nummer 77. En zou ook graag foto's willen!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:44

tientjeh schreef:
Ze ging na de hindernis op het maisland inderdaad ook netjes voor me aan de kant, vond ik zeer prettig.

Ben onderweg ook nog een ijzer verloren, kan gelukkig morgen gelijk terecht bij de hoefsmid.

Ik heb je ijzer denk ik hier liggen Tong uitsteken (naja, bij het oud ijzer nu...)

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:47

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:51

Verslagje van mijn zusje:
Joyce van de Kuilen, Laaatste keer B, D pony, met Comm's Forest Urtiqua, 196 punten dressuur, springen onderuit gegaan!
Happy eerste keer L, C pony, 167 dressuur, foutloos gesprongen en foutloos gecrosst en 3de!

Joyce vond het wel glad, en was in de B in mega slow motion er af gevallen!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:51

Heb je ook foto's van mij? Ik was nr 76 volgens mij...

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 22:58

goede en minder goede resultaten, prijswinnaars gefeliciteerd!

ben nog steeds aan t genieten van mijn 2e plekkie Tong uitsteken

ik had met springen geen problemen met de gladheid en in het bos viel het ook wel mee alleen bij hindernis 2 was de landing bij beide pony's echt mega slecht kwamen echt rot neer maar dat was eigenlijk het enige en dan voor de haag maar dat was ook de reden dat ik alternatief nam. Moet zeggen dat er erg veel aan gedaan werd om het beetje goed te houden zover het kon.

iemand trouwens nog foto's gemaakt zaterdag? nr 45 en 106?

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 07:12

Ik vond 2 ook niet echt een fijne hindernis, maar dat ligt er meer aan dat die van mij heel erg op dat rode stuk keek en op het laatste moment weigerde, ze gleed helemaal met de voorbenen weg tegen het hout aan.. niet echt slim dus Knipoog

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 07:52

@ vera_pino: ik heb jou nog gezien op hindenris 6, 7 en 8. Je ging zo mooi fair dat ik eerlijk gezegd niet snapte dat je de haag niet sprong. Dat had je echt zat gekund Ja

En van mij uiteraard iedereen gefeliciteerd met de goede resultaten Haha! En voor de minderen Ach gut
Laatst bijgewerkt door rowo op 03-11-08 08:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 07:57

Iedereen gefeliciteerd met goeie resultaten !

Net de resultaten gezien, we hebben onze 1e winstpunt Go jij! Go jij!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 08:17

nou, dat was me het weekend wel. uiteindelijk zijn we erg tevreden hoe alles is verlopen, de nattigheid viel op enkele kleine stukjes na erg mee. alleen het parkeren was helaas wat problematischer met de nattigheid.

zodadelijk begint het opruimen. iedereen bedankt voor hun deelname en hopelijk tot volgend jaar!

(niemand die mij aangesproken heeft van hier!)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 08:26

Ik wist ook niet hoe je eruit zag. Zal ik wel weer overheen gekeken hebben Bloos

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 08:49

Weule: ik kan vandaag alweer terecht voor nieuwe ijzers voor. Jammer is altijd dat je dan gelijk je punten ook kwijt bent bij het ijzer.

Ik heb nog wel met benthe ( jipje_niekje) staan praten en volgens ons zagen we staan. Had je een grijze jas aan?

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 08:51

Dank AV voor de foto's! Op de laatste zie je wel dat ie te dicht komt in de dubbel. Nou ja, dat leert ie vanzelf.

VP gefeliciteerd met je tweede prijs!

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 09:05

Ik heb foto's gemaakt van nr. 100-110 springen en 97-157 cross. Waarschijnlijk ook van jou dus AnkeVivaldi. Ik zal ze vanavond even sturen.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 09:07

tientjeh schreef:
Weule: ik kan vandaag alweer terecht voor nieuwe ijzers voor. Jammer is altijd dat je dan gelijk je punten ook kwijt bent bij het ijzer.

Ik heb nog wel met benthe ( jipje_niekje) staan praten en volgens ons zagen we staan. Had je een grijze jas aan?

grijs blauwige gaastra jas had ik aan. meestal was ik op het secretariaat voor de betalingen. ik wilde je nog bedanken voor de punten Knipoog die heb ik er namelijk netjes afgedraaid... hahaha

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 09:07

Wij konden eerst gewoon het terrein op rijden, alleen toen we weggingen was beetje een probleem. We konden dat oog niet vinden waar je mee gesleept moest worden Huilen van het lachen Na lang zoeken kwam er een man aan die zei dat het oog dus bij het reservewiel lag. Hele kofferbak moesten we weer leeghalen Clown Uiteindelijk het oog gevonden en erin gedraait bij het klepje aan de voorkant. Kwam de trekker eraan, aangekoppeld. Rijdt die keihard weg, had ddie niet ff gekeken of het touw al op spanning stond. pff was echt ff schrikken.. Maar vond het ook zo raar, want wij waren niet de eerste die hij wegtrok. Die parkeerwachter boos geworden op die jongen. Nou verder gereden stonden we op de weg. Willen we op de weg eht oog eruit draaien, lukte niet. Is dus waarschijnlijk die schroefdraad waar die in zit behoorlijk kapot gegaan doordat die met de trekker zo hard op trok. Naja, hopelijk hebben we dat oog niet vaker nodig Clown

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 09:08

Natalie1993 schreef:
Ik heb foto's gemaakt van nr. 100-110 springen en 97-157 cross. Waarschijnlijk ook van jou dus AnkeVivaldi. Ik zal ze vanavond even sturen.

Dus ook van mij Haha!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 09:13

Weule:dan hebben wij je inderdaad gezien, aan het einde van de dag. En ik kwam net met het paard voor je langs rijden toen je met een trekker en trailer reed richting start?? van de cross. Toen kwam ik je tegen voor de uitrit van de manege.

En ik kan vandaag weer nieuwe punten gaan kopen bij de hoefsmid Tong uitsteken

Wij zijn het terrein op en af gesleept. Het ging heenweg een heel eind goed, maar zo'n 10 meter voor de plek waar we moesten staan ging het toch niet meer. Dus het laatste stukje gesleept. Maar wat wil je, ik had er 2 paarden in staan.

Terugweg heb ik niet eens geprobeerd maar gelijk gevraagd of ze me eraf wilden slepen. Want ik stond er al vanaf s'ochtends half 9 tot 4. Dus ook heel vast. De complimenten trouwens voor het jonge kereltje op de trekker. Die kon ontzettend netjes en goed slepen!

Ook complimenten voor de organisatie. We werden gisteravond nog gebeld door de voorzitter, hoe het met mn zusje was. Ze werd in de kantine ook goed verzorgt. Het was trouwens maar goed dat het geen hartaanval was, zeiden we al. Want de dokter liet wel erorm op zich wachten en had ook haar auto nog op de verkeerde finish plek gezet, waardoor er nog iemand gebeld moest worden om mn zusje op te halen bij de finish van de B paarden.