Heb alleen van springen en 1 redelijk mislukte crossfoto.
Nummers 75, 76, 77, 85 en 91.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rowo schreef:Voor die vraag zit je hier verkeerd
Nee je mag hier niet mee doen zonder startkaart. Eerst moet je een winstpunt in het springen halen en dat lukt al niet zonder startkaart
edit: marieke was me voor.
tientjeh schreef:Ze ging na de hindernis op het maisland inderdaad ook netjes voor me aan de kant, vond ik zeer prettig.
Ben onderweg ook nog een ijzer verloren, kan gelukkig morgen gelijk terecht bij de hoefsmid.
(naja, bij het oud ijzer nu...) 

En voor de minderen

tientjeh schreef:Weule: ik kan vandaag alweer terecht voor nieuwe ijzers voor. Jammer is altijd dat je dan gelijk je punten ook kwijt bent bij het ijzer.
Ik heb nog wel met benthe ( jipje_niekje) staan praten en volgens ons zagen we staan. Had je een grijze jas aan?
die heb ik er namelijk netjes afgedraaid... hahaha
Na lang zoeken kwam er een man aan die zei dat het oog dus bij het reservewiel lag. Hele kofferbak moesten we weer leeghalen
Uiteindelijk het oog gevonden en erin gedraait bij het klepje aan de voorkant. Kwam de trekker eraan, aangekoppeld. Rijdt die keihard weg, had ddie niet ff gekeken of het touw al op spanning stond. pff was echt ff schrikken.. Maar vond het ook zo raar, want wij waren niet de eerste die hij wegtrok. Die parkeerwachter boos geworden op die jongen. Nou verder gereden stonden we op de weg. Willen we op de weg eht oog eruit draaien, lukte niet. Is dus waarschijnlijk die schroefdraad waar die in zit behoorlijk kapot gegaan doordat die met de trekker zo hard op trok. Naja, hopelijk hebben we dat oog niet vaker nodig
Natalie1993 schreef:Ik heb foto's gemaakt van nr. 100-110 springen en 97-157 cross. Waarschijnlijk ook van jou dus AnkeVivaldi. Ik zal ze vanavond even sturen.