[SGW] SGW Nijeberkoop - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kylyco

Re: SGW Nijeberkoop - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:38

kindepim: Jammer van de vallen. Maar wel super dat je er wel een goed gevoel aan over gehouden hebt! *LOL*
snowylover: Jammer van de val, maar gelukkig is je paard helemaal heel. En hopelijk heb je nu niet te veel spierpijn.
Sorry: Balen van het springen maar wel goed dat je zo eerlijk bent tegenover je pony.
motje11: Gefeliciteerd met je eerste winstpunt!
sfranken: ik kwam er net aan toen het springen nog zo hoog stond. Dacht zo dat is aan de maat. En de tijd stond volgens mij erg krap. In de M was niemand binnen de tijd.
Hilde_: Gefeliciteerd. Dan moet ik jou wel ergens bij de prijsuitreiking gezien hebben Knipoog .

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:38

Ik heb nog foto's gemaakt van een aantal Mpaarden combinaties:
nrs: 74,75,76,77(corien), 78, 80, 83, 84(motje11), 85 en 86
corien en motje11 stuur ik de foto's even via pb.
Mocht je iemand met de andere nummers kennen/zijn, pb dan even Knipoog

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:45

hesterv schreef:
@ilse: sja, Lars kan ook opgefokt doen Tong uitsteken Hij kiest alleen zelf de momenten uit
@rianne: nogmaals super van Sylvia! Maar dik het feest in en Lars maar wat extra wortels Knipoog
@Hilde: ECHT SUPER gedaan Haha! Uk verdiend hem gewoon Haha! ik zag alleen bij de uitslagen staan: 'draf finish' ???? Kan dat? Daar krijg je 4 tijdfouten voor geloof ik...

Dankje! Haha!

Maar bij mij stond dat niet hoor, ging niet bepaald in draf over de finish. Haha!

@ Corien, ja heb jou vast nog wel gezien bij de uitreiking, maar wist niet dat jij dat was Bloos

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:57

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:50

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:10

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:15

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:17

Hahaha te mooi Huilen van het lachen
Irl was het leuker Antal Knipoog
'Jeeeeeeeeezus' 'hahaha' 'wat zeg je?' Huilen van het lachen

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:22

mistid schreef:
Hahaha te mooi Huilen van het lachen
Irl was het leuker Antal Knipoog
'Jeeeeeeeeezus' 'hahaha' 'wat zeg je?' Huilen van het lachen

Ja, dat zei die vader van Femke van der veen Sigaar

Toen ging het me net even te wild! Tong uitsteken

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:38

Wie is Femke van der Veen? Zeg maar welke pony en welke dekje dan weet ik het wel weer Huilen van het lachen of waar dat jongetje ook bij was?

starremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 15:10

rayo schreef:
Wij zijn gister geweest. Dressuur 180, niet slecht maar kan altijd beter natuurlijk (de hele winter moeten ze dressuur trainen!)
Springen foutloos em toen de keuring van de dierenarts.....
Hij liep helaas echt niet helemaal zuiver rechtsachter....
Vreselijk balen, zou de laatste cross zijn dit jaar, maar nog meer balen dat ons paard niet goed loopt en ik niets aan hem kan vnden......

Iedereen gefeliciteerd met de resultaten!

hey was jij dat meisje met die witte pony ??? heb je wel zien staan....wat balen zeg...liep ie met dressuur en springen wel goed ? nou hopen dat je er achter kan komen wat de oorzaak was en dat hij gauw weer regelmatig loopt.

groeten daphne

Nicole_ros

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 15:21

Gefeliciteerd!
ik starte in de L was de 3é voor me paardje(ben meteen L gestart)
mijn dressuur ging ook bagger zeg:O paard werd chagerijnig ging met zn hoofdschudde staart zwiepe enzo.
had 180 viel me opzich mee maar kon echter stukke beter.
springen ging niet zo lekker wel foutloos maar geen lekkere afstanden kunnen rijden.
van de cross verwachte ik niet zoveel van met al die dubbels Verdrietig en die rare wendingen enzo.vooral dat je over die bank moest en daarna meteen haaks de bocht om moest de dubbel in :S
vond het allemaal beetje typische dat er zoveel dubbels in 1 cross mogen staan:O en dat je bij die trakener wel alternatief kon doen terwijl bij die andere overgebouwde dat niet had. maar de cross ging erg lekker we waren rustig van start gegaan.
ging erg goed alleen bij de afsprong schrok iej beetje (hij had nog nooit zn afsprong gehad en dan het water) dus had ik 1 weigering daarop. maar voorde rest nergens twijfel en sprong ze alles super braaf:D:D

heeft er nog iemand foto's gemaakt? had startnummer 117. bruine Gpa Speed aire cap. blauwe kleding scapa dekje van de nieuwe collectie en blauwe kleefbandages voor.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 15:23

@antal: mooi dat het een geslaagde training was, leuk filmpje ook!
@chrissie: ooooh machtig Lachen Die sloot van jouw is wel mooier dan mijn sloot, Vent verdween gewoon al achteruit lopend de sloot in, ik hups er dan af Tong uitsteken Helaas geen beeldmateriaal Bloos!

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 15:35

sfranken schreef:
Mocht er iemand foto's hebben van nr 72 dan zie ik ze graag.

Ik heb foto's van jou bij de waterbak. Als je even je email stuurt, stuur ik ze zo snel mogelijk op.

De tijd stond trouwens wat krap, In de Z hadden ze er allemaal moeite mee. Knipoog

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:24

Marielle: Ach gut Had jij dat donkere paard en rode dekje? Edit: Ja dus! Bij ons (heuveltje ging je er wel mooi door!)
Chrissie: Ach gut Balen!
Hester: Goed toch dat je nog bent rondgekomen als je al 3 weigeringen had terwijl je nog niet bij hindernis 3 was!
Ilse: Fijn gereden dus!
Starremans: Dat is pas balen!
Kylyco: Gefeliciteerd!! Super!
xsiep: Mijn nichtje die ons hielp bij hindernis 3 en 4 vond jou fjord ook erg leuk!
Duaphine: Ook netjes!
JeltjeW: gefeliciteerd!
X_Spirit_X ook gefeliciteerd!
Rayo: Jammer zeg!
Kim: Je kwam zo idd mooi voor de dubbel! Lachen
Snowylover: Dat is ook erg balen. De 2e dus op dezelfde hindernis!
Sorry dat is wel jammer! Maar wel zo eerlijk!
Motje11: Goed gedaan zo je eerste keer M!
Hilde super gedaan! Gefeliciteerd.
Nicole_ros netjes dus!

Nou ik was hindenrisjury bij het heuveltje. Hindernis 3 en 4 dus! En voor andern zat er ook nog hindernis 4 5 en 6. Wij hebben geen rare vallen gehad. Heel veel weigeringen voor de greppel. Goed opgelost met dat minivoltetje!

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:28

@minie_muisL oh zaten jullie daar! volgens mij riep ik heel hard AUW omdat ik met men knie tegen een boom aankwam Nagelbijten / Gniffelen

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:31

mistid schreef:
Wie is Femke van der Veen? Zeg maar welke pony en welke dekje dan weet ik het wel weer Huilen van het lachen of waar dat jongetje ook bij was?

Ja

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:35

haha ja klopt! Er was ook bast van de boom af! Clown

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:36

serieus Bloos! vita heeft er ook een iniminiewondje aan overgehouden, er was wat bloed te zien maar we konden geen wond vinden waar dat vandaan kwam Clown niets ernistig gelukkig Lachen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:37

Ik was gister hindernisjury bij de laatste hindernis. Iedereen is daar goed over heen gekomen Lachen

Vandaag naar de training geweest. Mijn paard heeft wel de blits gemaakt daar.... Heb alleen niet de training gereden. En ben erachter gekomen dat ze NIET menkarretjes-proof is. Ik haalde haar van de trailer en ze keek wel wat om zich heen van wat is dit allemaal maar ze was nog wel redelijk rustig. Daarna werd ze steeds wilder, ze was echt als de dood voor die menkarretjes. Normaal op cc is ze altijd heel mak met opzadelen, makker dan Yentil of Kameel waren. Hoofdstel om doen was nu echt een ramp. Ze rukte zich los en rende keihard over het veld. Toen werd ze door mensen opgevangen en nam ik haar weer mee naar de trailer. Maargoed toen rukte ze zich weer los. Maar ze komt omhoog en je houd er gewoon niks aan. Toen was er een man die haar had gevangen en ons ging helpen. Nou dat was ook geen succes, ze was zo in paniek door die karretjes enzo dat ze weer omhoog kwam en ze laat zich gewoon vallen dan en ze had die man ook nog op de grond gegooid. Ze is uiteindelijk 2x gevallen, waarvan 1x op de straat en ze is nog keihard weggerend over de straat. Toen we haar weer hadden heeft mn moeder de auto opgehaald en langs de weg gezet en toen hebben we haar meteen op de kar gezet, ik denk dat het ook gevaarlijk was geweest als ik er nog wel opgestapt was. Dus geen training voor mij. Ik baal er wel van, niet alleen dat ik de training niet heb kunnen rijden nu maar vooral omdat ze heel bang is en dan totaal in paniek raakt. Je kunt er dan gewoon niks meer mee. Terwijl ze bij ons altijd goed behandelt is. Misschien dat er ooit eens wat met haar is gebeurd, want het is best een angstig paard maar het gaat allemaal al veel beter, ze is veel rustiger geworden al. Maar dit heb ik ook nog nooit meegemaakt met haar. Thuis was ze wel weer heel rustig. De anderen stonden in de wei en ik moet altijd een stukje over de straat om naar de wei te gaan maar dat was geen enkel probleem, zo mak als een lammetje. Ga vanavond nog wel eventjes rustig op haar rijden.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:38

Gelukkig maar! Was even een afzwaaier!
Jeetje Anthea dat is apart! En natuurlijk erg jammer dat jullie daar zover voor hebben gereden!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:50

Ja, ik vind het ook heel raar. Ze was echt totaal in paniek door die karretjes. Gelukkig zijn we iig wel weer veilig thuis gekomen en is er in Nijeberkoop ook niemand gewond geraakt.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:55

Jeetje wat jammer!! Lars was ook nooit weg van die karretjes, denk dat het met Vent ook absoluut geen succes zou worden. Misschien maar eens inspannen?? Clown

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:57

Dat was dus geen succes, jammer zeg!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:59

@hester: dat zei een man daar ook, dat ik haar maar voor de kar moest zetten. Nou denk maar niet dat ik dan OP die kar ga zitten Clown