Sjolvir schreef:Een van de aanmoedigers, aan het eind van de cross.
hondje van de hindernis rechter, sprong na de wilgen.
Buckie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjolvir schreef:Een van de aanmoedigers, aan het eind van de cross.
hondje van de hindernis rechter, sprong na de wilgen.
Sjolvir schreef:g0otje schreef:Ik was weer 1 van de stijljurys en stond bij de b paarden op het veld bij de molenwiek. Ik heb volgens mij haast geen onvoldoendes kwijt gekund. Overigens waren beide jurys op de hoogte van het feit dat onder de 6 onvoldoende is!
De andere jury stond op het veld bij de laatste sprongen.
Bij de b ponys en oefencross hebben we gewisseld.
Bij de oefencross ben ikzelf niet heel streng geweest. Bij de b ponys ergerde ik me vooral aan het feit dat de pony door de cross wordt gejaagd en dan net voor de laatste hindernis voltes gaan draaien! Dit is niet de juiste manier om een cross te rijden.
Sjolvir: Dat was voor je doorzettingsvermogen en de lol die je er in had
Paardrijden, doe je toch ook voor de lol? En omdat het leuk is?
Ik in ieder geval wel!
(en oh ja, bij tijd en wijle zijn we ook stinkend fanatiek, maar kennen ook onze grenzen)
benedicte5 schreef:Heeft toevallig iemand foto's gemaakt bij de B pony's...
Mijn dochter[gele outfit] reed eerst met een palomino[C pony]nr.95,en met haar andere pony koffievos[D pony]nr.132...Hebben zelf geen foto's van de cross...
Alvast bedankt
heleenxx schreef:Ik had mijn rugnummer en was op tijd. Ik werd geroepen dat ik moest starten door omstanders. Ik heb de jury er niet over gesproken.
Maakt verder niet uit.
Ja leuk Sjolvir. Ik heb daar zo lang bij die waterbak gestaan met mijn fototoestel in de aanslag! En je kwam maar niet!
Citaat:Wat ik veel gezien heb is dat er bij de B paarden en de pony's veel combinaties rondrijden met te lange beugels. waardoor het misschien een verlichte zit lijkt, maar je gehele gewicht op de beugels rust.
Talida schreef:Ik heb thuis een spirngboek waarin staat dat je niet met je knienen moet klemmen omdat je dan een scharnierpunt creërt en makkelijk kunt kiepen. Ach ik kiep al zonder dat ik met mn knieen klem![]()
Ik was helemaal trots op mn kort zitten als ik dat zo vergeleek met anderen (weliswaar niet bij P'hage), alleen voor zo opstijgen word ik te oud