Als Urose gestart is met het HH dekje uit je profiel heb ik ook nog foto's van jou
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Op het moment dat ik terug kwam draven was hij namelijk al met een ander paard bezig.
Hij liep er fijn heen, echter op het laatst kwam hij ermee aan het kijken en stond hij met z'n snufferd tussen de pompoenen... Opnieuw aangereden en toen was het goed. De kikkerpoel kwam hij met de kikker aan het kijken. Vos vond het maar een erg raar ding. Opsprong 13 reed ik achteraf knullig aan, waardoor Vos zijn blik na de grote opsprong ging. Was druk aan het corrigeren waardoor hij er gewoon rechts langs schoot. Netjes een volte gereden en toen sprong hij hem goed. Ging alleen erg onbenullig waardoor ik zonder beugels over 13B ging. Vos is dan wel weer zo braaf dat hij gewoon zelf het gat dicht loopt en afgaat. De rest ging ook super en ben heel door de finsch gekomen. Hartslag na de cross was wederom 66 en bij het horen van zijn leeftijd kreeg nog meer complimenten dat hij er heel goed uitzag. 

! haha ja echt wel, 4 achter elkaar ineens
AnkeVivaldi schreef:Oh gaaf muriel! haha ja echt wel, 4 achter elkaar ineens
Lijkt me ook niet fijn voor degene die voorop reed..
Veel zweepgebruik, gejaag en weinig belonen. Heb me eerlijk gezegd wel een beetje geergerd..
Ik vond het een behoorlijk pittige cross trouwens.. 
)
,

hahhaha)

Daarna was hij het vertrouwen even kwijt en probeerde hij overal een krabbel bij te maken en kwam er nog een paar mindere sprongen. Uiteindelijk met 1 balk de ring uitgekomen, maar ik had geen fijn gevoel.
maar je draaft zeker omdat er wat gebeurd is, jammer, maar wel een hele leuke combinatie" Das toch leuk

) nemen,.. zag dat je tevreden was!
en zeker jij met je jonge paard. 
Martine__ schreef:Ik zal ze er vanavond opzetten.
Als Urose gestart is met het HH dekje uit je profiel heb ik ook nog foto's van jou