[SGW] Broekelo - Verslagentopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

er1k

Re: Broekelo - Verslagentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 12:36

newton schreef:
ja idd wat zeuren we eigenlijk, we zijn allemaal veilig overgekomen en hebben een leuke dag gehad, had ook anders kunnen lopen zoals bij Ynske iemand overigens enig idee wat ze nou precies had en hoe het nu met haar is?

Toen wij aan het crossen waren werd er omgeroepen dat ze haar sleutelbeen gebroken zou hebben en dat ze 1 nachtje ter obervatie in het ziekenhuis moest blijven. Verder ging alles wel goed met haar.

Beterschap iig !!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 12:41

Haha ik snap ook niks van de uitslagen.. Bloos Heb disc. staan (3x geweigerd bij het water) maar verder alles 0 en sta op een 8e plaats (3e groep paarden) en zag ook iemand op een 2e plaats staan met disc? Tody: Geloof dat ik dat was Clown

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 13:02

He Vief, had je dan geen prijs gehad?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 13:51

Ja, daar lijkt het wel op, maar het lijkt me zo raar Clown

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 14:20

Mijn broertje was 9e, net na jou Huilen van het lachen
Snap er echt niets van! Wel jammer dat we niet gewacht hebben.. maar dat hadden we echt niet gedacht!
Ik heb -30 voor hindernis 1! Daar had ik 1 stop voor, en toen nog de hoge genomen.
Maarja, voor mij maakt het niks uit. Ik was 42e van de 48, en heb er 25 minuten over gedaan haha.
Ik heb wel lekker gereden Lachen

magicrover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:34

Mijn vriendin en ik hebben ook gereden, was onze tweede oefencross. Wij vonden het geweldig, van de berekeingen begrijpen we nu weinig meer, maar we zijn veilig bij de finish gekomen. We vonden het zeer de moeite waard om er een tijdje voor in de auto te zitten. We hebben de cross zelf gelopen en wel even moeten slikken bij de brug met afsprong en de paddestoelen, we wisten niet dat er zulke grote kabouters in het bos wonen, hihi. De greppels tussen de sprongen door, daar hadden onze paarden nog de meeste moeite mee en wij ook. Hoe moet je die nou nemen zodat alles vloeiend verloopt? Als we ze in draf namen werd het een sprong en soms in galop een hapering. We gaan nu weer verder oefenen.

newton

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:59

ja de greppels waren bij ons ook een probleem als de weigeringen daarvoor meetelde had ik er zeker meer, mijn paardje is een paar keer gestopt voor zo;n greppel.
Wel grappig heb samen met vriendin gereden blijkt ze ook een bokker te zijn kom ik net achter omdat ik haar over dit topic vertelde.
ze blijkt loveleentje te zijn.

lvdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 17:15

Citaat:
had ook anders kunnen lopen zoals bij Ynske iemand overigens enig idee wat ze nou precies had en hoe het nu met haar is?

Sprak vandaag haar broer op school, sleutelbeen gebroken, het ging wel weer beter met haar. Ze dachten eerst dat er misschien wat met haar longen was maar dat was volgensmij wel goed, vandaag lag ze wss nog wel in het ziekenhuis, morgen zit ik weer bij haar broer in de les, dus dan hoor ik denkik wel meer Knipoog

loveleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 17:27

Hoi viefdepief!

Dat was ik die je dat complimentje gaf Haha!! Heb zelf de cross ook heerlijk gereden... Reed op een 100% tuiger waar ik afgelopen week voor het eerst opgezeten had. Spannend dus! Ook had hij de laatste maanden alleen maar voor de kar gelopen en niet meer onder het zadel. Al kende hij dat gelukkig wel goed! Ik was megazenuwachtig en Tender was mooi aan het bokken met inrijden, maar nadat we gestart waren ging het super!! Alles foutloos op hoog gesprongen! Zelfs de afsprong foutloos genomen (had het ongeluk 's ochtends zien gebeuren)!

Alleen door de modderige paden veel gedraafd, dus tijdsoverschreiding... Had dus ook geen prijsje verwacht... Maar was 3e in groep 1! (nr. 49 voor foto's Knipoog!) Net zo gaaf Haha! En dat voor een eerste oefencross op een 'onbekend' paard.. Knipoog

Een erg geslaagde dag!

Met heeeel veel dank voor mandy, omdat ik op haar paard mocht rijden!
Laatst bijgewerkt door loveleentje op 13-10-08 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt

loveleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 17:32

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 18:05

ja ik snap niets van de uitslag..
Ik heb alleen -50 en dat was door 1 weigering en 4 keer een lage sprong... en was 17de
mijn tijd was 15.44 dus erg netjes al zeg ik het zelf. Gaat me gelukkig niet om de prijzen, vond het gewoon supertof!
nu zoek ik nog foto;s, dus als iemand 130 nog op de foto had staan... denk aan mij!

newton

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 18:24

vind het zo;n gave foto dat ik hem even openbaar wil maken zodat iedereens onze nieuwe combi kan zien.
Enne Marleen bedankt voor het rijden van Tender, zie het graag nog een keer zo, jullie zijn een leuke combi.
Afbeelding

er1k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 18:42

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 18:52

Suzanne!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de rest mail ik je nog Knipoog

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 19:00

leuke foto's Haha!.

Ik heb ynske net gesproken, ze heeft gekneusde longen en een gebroken sleutelbeen Ja.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 19:14

er1k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 19:24

Leliaardje schreef:
Even vlug tussendoor: ik heb er nu 5 pagina's op staan: tot nr. 132. Nu eerst naar de springles, vanavond weer verder.

http://www.deleliaard.nl/Fotografie/bro ... er2008.htm

cant wait Lachen fotos zien er erg goed uit. Hopelijk staan mn vriendin en ik er ook op!

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 19:32

nou ik snap ook echt niets van de uitslag! ik ben helemaal foutloos rondgekomen weliswaar buiten de tijd maar ik sta als disc ????

echt vaag ik hoop dat ze het nog veranderen zodat we er wel wat van kunnen snappen Verward

leuke verslagjes verder Ja ben blij dat iedereen het naar zn zin heeft gehad just like me Tong uitsteken

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 19:33

Volgens mij wil ik volgend jaar wel meedoen (als ik Zafira dan zover heb Haha!) Lijkt me echt mega gaaf! Hyper!

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:23

Leliaard, ik ben verlieft op mijn foto Haha!
Thanks!! Ik ga hem zeker bestellen!!

Marije_1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:14

Leliaardje schreef:
Even vlug tussendoor: ik heb er nu 5 pagina's op staan: tot nr. 132. Nu eerst naar de springles, vanavond weer verder.

O jammer je hebt mij net gemist, of ik jou, helaas helaas, had mezelf wel in actie willen zien, volgende keer beter.
Voor degene die op zondag zijn gestart, ook nog wat foto's van iemand die ik via het gastenboek van http://www.broekelo.nl ben tegen gekomen http://picasaweb.google.com/monique.mastenbroek/BroekeloPaardencross2008#.
Hoe meer foto's hoe beter toch?
Weet iemand wanneer de foto's van wvd online komen?

fUrytjj_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:17

geen foto's van de pony's Ach gut Verdrietig

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:42

De laatste pagina staat er nu ook op.
Het lijkt wel of ik tussen alle bokkers door aan het fotograferen ben geweest Verdrietig .
Gelukkig hebben sommige van jullie jezelf al gevonden, maar als ik zo naar de nummers kijk die jullie in de verslagen noemen, kom ik er niet zo heel veel tegen.

Ik vond trouwens de Sinterklaas en Zwarte Piet erg grappig. Hebben die de prijs voor de meest ludieke combinatie gewonnen?

Hier is nog een keer de link naar m'n pagina.

Ik ga nu maar eens al jullie verhalen lezen Clown .

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:48

@leliaardje: wat een supergave fotos! maar ik sta er niet tussen helaas... nr. 076....?? iemand?? oranje KNHS poloshirtje??!!

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:49

@marije_1982: kan helaas de link niet openen, mijn pc loopt vast.. grr...