newton schreef:ja idd wat zeuren we eigenlijk, we zijn allemaal veilig overgekomen en hebben een leuke dag gehad, had ook anders kunnen lopen zoals bij Ynske iemand overigens enig idee wat ze nou precies had en hoe het nu met haar is?
Toen wij aan het crossen waren werd er omgeroepen dat ze haar sleutelbeen gebroken zou hebben en dat ze 1 nachtje ter obervatie in het ziekenhuis moest blijven. Verder ging alles wel goed met haar.
Beterschap iig !!
Heb disc. staan (3x geweigerd bij het water) maar verder alles 0 en sta op een 8e plaats (3e groep paarden) en zag ook iemand op een 2e plaats staan met disc? Tody: Geloof dat ik dat was
! Heb zelf de cross ook heerlijk gereden... Reed op een 100% tuiger waar ik afgelopen week voor het eerst opgezeten had. Spannend dus! Ook had hij de laatste maanden alleen maar voor de kar gelopen en niet meer onder het zadel. Al kende hij dat gelukkig wel goed! Ik was megazenuwachtig en Tender was mooi aan het bokken met inrijden, maar nadat we gestart waren ging het super!! Alles foutloos op hoog gesprongen! Zelfs de afsprong foutloos genomen (had het ongeluk 's ochtends zien gebeuren)!

.