Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MelanieB schreef:Ik heb nu Dalmar Eventer boots
De enige voorbenen crossbescherming met een harde plaat van voren.
. Rij er ook mee tijdens springwedstrijden. Sluit mooi aan en is niet opvallend. Ik heb er ook schouderbescherming bij. Daarvoor had ik een pre historisch ding. Ik heb de usg, kieffer en harry's horse gepast maar die vond ik vreselijk zitten ook erg stug. 
Simmie schreef:MelanieB schreef:Ik heb nu Dalmar Eventer boots
De enige voorbenen crossbescherming met een harde plaat van voren.
De nieuwste uitvoering van Style heeft ook platen aan de voorkant.
)
jenga_8 schreef:nee.... goedkoop zijn ze zeker niet.
Maar ik vind het toch wel een must als je meerdere sgw's gaat meerijden. Zo was het bij een vriendin van mij in Maarsbergen dat haar paard een hindernis flink had geraakt. de beschermer was aan gort, Maar de benen van het paard waren ongedeerd. Moet je is voorstellen hoe het was afgelopen als hij die beschermers niet om had.
xSiep schreef:Die site had ik ook gevonden, maar die prijzen![]()
Oke als je veel crossen rijdt snap ik dat wel, maar ik ga me vita eerst 1 rijden, en als het goed gaat nog 2 daarna. (daarna moet ik naar de paarden)
Maar dan vind ik het een beetje zonde om 140 euro aan beenbescherming uit te geven..
) wij hadden hetzelfde met ons paard in Maarsbergen bij een training. Linker voorbeschermer compleet aan diggelen. Nieuwe moeten kopen. Maar stel je toch eens voor dat we er gewone peesbeschermers om hadden gehad. Dan denk ik dat we Oro nu niet meer gehad hadden.