Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? HannahFrouk schreef:Ik zou erg graag zo'n terrein in de omgeving van Epe / Emst weten, zodat ik daar een beetje kan oefenen. Weet iemand wat?

want we hebben alleen in ermelo een cross-training gereden, dat beviel ons wel erg goed. Reddevil_taz schreef:Bij ons op stal (omg. Breda) is nu iemand begonnen met eventing/cross training. Zij lest bij Rob Janssen, hier op bokt kom je zijn naam vaak tegen.

pb haar even anders Javayo schreef:Ik zoek hetzelfde als de TS, maar dan in Zuid-Holland. Welke trainingslocaties zouden jullie in de omgeving van Rotterdam/Den Haag aanraden?
Volgend jaar wil ik wel met de trainingen van Zuid-Holland west (zo heet dat toch?) mee gaan doen, maar ik zit even nog met het detail dat ik dan wel een eigen auto moet kopen die m'n trailer mag trekken, want steeds die van m'n vader lenen is niet te doen
Plus dat ik niet zo thuis ben in dit wereldje, dus misschien niet onverstandig om deze zomer al eens te kijken hoe het bevaltwant we hebben alleen in ermelo een cross-training gereden, dat beviel ons wel erg goed.