Ik ga over een uurtje die kant op, misschien dat ik nog bokkers tegenkom.
Kom maar op met die verslagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marloeske schreef:ik had ook een beetje een pech dag. Met springen alweer 5 balken, ging absoluut niet. Weet ook echt niet waar het aan ligt. Toch de cross gestart. Bij hindernis 3 kwam ik mooi uit, maar ze ging in de afzet helemaal naar links met als gevolg dwars door vlag en boom heen. Gevraagd of de sprong goed was, maar ze wisten het eigenlijk niet. Ze zeiden rij maar door, we rekenen hem goed.
Daarna verder gereden, maar voor mijn gevoel moest ik erveel aan werken. Bij het aanrijden naar het water ook, ze krabbelt altijd wel wat terug en bij de bank voor het water ging hij ineens op de rem, een weigering. Toen opnieuw aangereden, ging het goed, op het water af, ging hij heel groot in en landde niet lekker. Ik werd uit balans gegooid, met gevolg plons in de waterbak. Daarna heb ik mijn wedstrijd maar gestaakt. Baal er wel van, maar kan nu om mijn val lachen, moet ooit een keer in de waterbak vallen.
Marloeske schreef:ik had ook een beetje een pech dag. Met springen alweer 5 balken, ging absoluut niet. Weet ook echt niet waar het aan ligt. Toch de cross gestart.
Simmie schreef:Marloeske schreef:ik had ook een beetje een pech dag. Met springen alweer 5 balken, ging absoluut niet. Weet ook echt niet waar het aan ligt. Toch de cross gestart.
Mocht jij dan nog starten dan?
Helaas had ik ook weer dikke pech bij het springen.
Ben zo boos en teleurgesteld dat ik het er verder even niet over wil hebben.![]()
![]()
Heb nog wel gevraagd of ik de cross HC mocht starten, maar dat mocht ik niet. Raar (maar wel leuk voor jou) dat jij wel HC mocht starten dan...