[SGW] Verslagen SGW Vlietland (14&15 juni)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Verslagen SGW Vlietland (14&15 juni)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 13:47

Er is natuurlijk nog niemand terug, maar hier is hij toch alvast!
Ik ga over een uurtje die kant op, misschien dat ik nog bokkers tegenkom.

Kom maar op met die verslagen Haha!

Nickeltje

Re: Verslagen SGW Vlietland (14&15 juni)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 14:55

Hoi, ik ben al weer terug...
Terug van dieren overhevelen naar Madelene en ook terug van netjes mn startgeld betalen...
Heb een heleboel mensen gesproken in korte tijd. Erg gezellig!
Ben benieuwd naar echte verslagen!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 14:59

Ben ook weer terug van het kijken naar de Z en een deel van de M Lachen.

Wel wat bokkers echt prima door de cross zien komen Lachen. Ben benieuwd naar de resultaten en verslagen.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 17:54

Ben ook al weer terug van een dagje met materiaal pech.
Dressuur was ze wat traag voor mijn been, bij de trailer begon ze meteen te plassen en dat doet ze anders nooit, dus denk dat dat het was. Ik had een hele mooi kettingfrontriem voor der gehad. Helaas was ze het daar niet mee eens en stoof ze alle kanten op, met mijn oude frontdeel was er niks meer aan de hand. Punten vd dressuur weet ik niet.

Springen stond ze zomaar een keer stil en een balk. Zag later dat ik ook nog 19 tijdfouten had, weet niet waar ze die vndaan gehaald hebben.

Cross liep erg fijn, helaas schoot na hindernis 1 het vorkje van mijn martingaal los en heb ik de hele cross met dat ding in mijn hand gereden.
Op het bankje voor het water begon ze te miepen en toen vanuit stap/halt erover (wat dus weer niet de bedoeling was Slapen ) Weigering 1, toen een discutabele weigering op 14. Ben het wezen navragen bij de TA en Pleun en het was geen weigering. Haalde de dubbel niet en draaide een volte om 13 om daarna door te rijden naar 14.
Bij 17A stuurde ik der met mijn martingaalriempje ipv teugel en daardoor miste ik de goede lijn en kreeg ik der nooit meer voor 17B.

Ondanks dat geklooi met sturen, wat voornamelijk door het riempje kwam, heb ik heerlijk gecrosst. Paard liep super door, deed de opsprong zonder probleem en ik heb de hele weg genoten.

Ik heb voor de rest geen werk gemaakt van de tijdfouten en van de "weigering" op 14. Winstpunten had ik toch niet.

Wel aardig wat mensen gesproken, Simmie alleen gedag gezegd en genoten van het mooie weer.

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:33

heej GvdT was jij dat met dat riempje los! zag je nog voorbij komen, ik was aan het posten bij hindernis 19 voor jou dacht ik, 'het paultje'. toen vroeg je aan ons of je zo door kon gaan met je riempje los Lachen
heb vandaag dus gepost bij een crosshindernis, was weer erg leuk, alleen het begon al goed..
combinatie nummer 2 sprong door de bovenste balk van mijn hindernis waardoor deze gelijk kapot was! en we vervolgens iedereen moesten tegenhouden voor onze hindernis.. was ff gelijk heen en weer rennen Bloos en wachten tot de sprong weer gemaakt was.
maar voor de rest verliep het rustig bij deze hindernis Lachen was erg leuk en super mooi weer!
morgen zelf starten Haha!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:35

GvdT, klinkt als een dagje pech!!
Maar het cross resultaat klinkt toch niet heel tegenvallend...

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:40

Zo, ik ben ook weer terug van een dagje SGW Tong uitsteken
Heb nog een leuke vondst gedaan samen met Snoekiej, toch Snoek? Haha!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:41

Heel even snel! Schijnheilig
Was wel benieuwd naar de uitslagen!

Maar dat is wel een beetje een pechdagje dan GvdT Ach gut toch fijn dat je voor je gevoel wel lekker gecrossd hebt! Lachen

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:41

bianca1980 had het ook een beetje tegen, werd uitgebeld met springen

Florence1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:47

Heb vandaag het M paarden gewonnen Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 19:50

Ik ben er ook weer!
Heb een hele hoop bokkers gezien, en inderdaad nog een aparte vondst gedaan onderweg. Nielsie zal er zo nog wel een foto van posten Tong uitsteken De cross zag er weer leuk uit, en het weer is ook heerlijk Lachen
Jammer van je materiaalpech GvdT, maar fijn dat je wel lekker gecrosst hebt.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:53

Wat een mooie cross was het!!!
Ik heb San gesproken, Simone nog succes gewenst en Caatje en BIanca zien springen.

Volgend jaar ga ik zeker mee doen!!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:56

gvdt: jeetje wat een pecht, maar gelukkig had je zelf verder wel een goed gevoel.

ben benieuwd na de rest van de uitslagen.

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 20:06

ik had ook een beetje een pech dag. Met springen alweer 5 balken, ging absoluut niet. Weet ook echt niet waar het aan ligt. Toch de cross gestart. Bij hindernis 3 kwam ik mooi uit, maar ze ging in de afzet helemaal naar links met als gevolg dwars door vlag en boom heen. Gevraagd of de sprong goed was, maar ze wisten het eigenlijk niet. Ze zeiden rij maar door, we rekenen hem goed.
Daarna verder gereden, maar voor mijn gevoel moest ik erveel aan werken. Bij het aanrijden naar het water ook, ze krabbelt altijd wel wat terug en bij de bank voor het water ging hij ineens op de rem, een weigering. Toen opnieuw aangereden, ging het goed, op het water af, ging hij heel groot in en landde niet lekker. Ik werd uit balans gegooid, met gevolg plons in de waterbak. Daarna heb ik mijn wedstrijd maar gestaakt. Baal er wel van, maar kan nu om mijn val lachen, moet ooit een keer in de waterbak vallen.

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 20:09

Marloeske schreef:
ik had ook een beetje een pech dag. Met springen alweer 5 balken, ging absoluut niet. Weet ook echt niet waar het aan ligt. Toch de cross gestart. Bij hindernis 3 kwam ik mooi uit, maar ze ging in de afzet helemaal naar links met als gevolg dwars door vlag en boom heen. Gevraagd of de sprong goed was, maar ze wisten het eigenlijk niet. Ze zeiden rij maar door, we rekenen hem goed.
Daarna verder gereden, maar voor mijn gevoel moest ik erveel aan werken. Bij het aanrijden naar het water ook, ze krabbelt altijd wel wat terug en bij de bank voor het water ging hij ineens op de rem, een weigering. Toen opnieuw aangereden, ging het goed, op het water af, ging hij heel groot in en landde niet lekker. Ik werd uit balans gegooid, met gevolg plons in de waterbak. Daarna heb ik mijn wedstrijd maar gestaakt. Baal er wel van, maar kan nu om mijn val lachen, moet ooit een keer in de waterbak vallen.

Oh, jij kwam toen zo nat voorbij zetten bij dat oversteekpunt Tong uitsteken

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 20:10

ja dat was ik Lachen

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 20:11

Gefeliciteerd Florence!
Dat is jammer Marloeske. Hopelijk gaat het volgende keer weer lekkerder. Had je wel droge kleren bij je Tong uitsteken?

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 20:14

nou dat was het eerst waar ik aan dacht tijdens de val, heb ik wel drogen kleren bij? Maar gelukkig lag er nog wat in de vrachtwagen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 20:16

Zo te lezen is het mooi weer geweest!

GvdT: Balen van je materiaalpech maar dus toch nog fijn gecrosst OK dan!

Gefeliciteerd Florence!!

Marloeske: Ach gut Balen van je val zeg. Maar inderdaad, het moet je een keer overkomen Clown

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 20:19

marloes: balen van je val, maar volgens mij valt het water nog het zachts Haha!
Als je paard met het hoofd tussen beide vlaggen gaat is de sprong goed.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 20:22

Mijn verslag van vandaag:
Rond 4 uur kwam ik aan op het terrein. Eerst kwam ik natuurlijk weer een zooi bekenden tegen, waardoor ik werd opgehouden. Op een gegeven moment kwam ik Nielsie tegen, en we zijn de cross gaan lopen. Onderweg nog wat foto's gemaakt, en op een gegeven moment kwam het gesprek natuurlijk weer op de homo's Nagelbijten / Gniffelen Vanaf het moment dat ik er over begon, begon een of andere vieze vent ons te achtervolgen! Hij heeft ons de halve cross op zijn fiets achtervolgt, en toen we bij de waterbak een kwartier stonden te kijken, bleef hij ook staan. Hij was ook echt aan het luisteren naar wat wij zeiden. Volgens mij kreeg hij er echt een kick van!
Op een bepaald deel in de cross, hebben wij nog een verontrustende ontdekking gedaan.
Iedereen die nog geen voorbehoedsmiddelen heeft aangeschaft, wordt verzocht dit spoedig te doen!

In het crossparcours vonden wij:
Afbeelding

edit: die enge vent ben ik later nog een keer tegengekomen. Ik was vergeten mijn startnummer op te halen, dus ben later nog teruggegaan met mn pa. Hij fietste er dus gewoon nog!!
Laatst bijgewerkt door Snoekiej op 14-06-08 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 20:24

Marloeske schreef:
ik had ook een beetje een pech dag. Met springen alweer 5 balken, ging absoluut niet. Weet ook echt niet waar het aan ligt. Toch de cross gestart.

Mocht jij dan nog starten dan?

Helaas had ik ook weer dikke pech bij het springen.
Ben zo boos en teleurgesteld dat ik het er verder even niet over wil hebben. Huilen Boos!
Heb nog wel gevraagd of ik de cross HC mocht starten, maar dat mocht ik niet. Raar (maar wel leuk voor jou) dat jij wel HC mocht starten dan...

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 20:26

Simmie schreef:
Marloeske schreef:
ik had ook een beetje een pech dag. Met springen alweer 5 balken, ging absoluut niet. Weet ook echt niet waar het aan ligt. Toch de cross gestart.

Mocht jij dan nog starten dan?

Helaas had ik ook weer dikke pech bij het springen.
Ben zo boos en teleurgesteld dat ik het er verder even niet over wil hebben. Huilen Boos!
Heb nog wel gevraagd of ik de cross HC mocht starten, maar dat mocht ik niet. Raar (maar wel leuk voor jou) dat jij wel HC mocht starten dan...

Ik stond al te wachten bij de waterbak, maar we gingen van 114 naar 116 No Cheer

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 20:27

ja je mag met 5 balken nog starten, met 6 niet meer. Ik mocht dus nog legaal starten en heb dus niet HC gereden
Mijn paard sprong precies over de vlag heen, dus de 1 zou het een weigering noemen en de ander niet. Het was echt een twijfel geval.
Laatst bijgewerkt door Marloeske op 14-06-08 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 20:28

Maar jammer voor je dat je niet meer kon starten
Laatst bijgewerkt door Marloeske op 14-06-08 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt