Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vriendjespolitiek, ze stond namelijk bij die manegemn punten waren 179 wat ik toch netjes vond ( aangezien er net voordat ik de ring in moest de oefencross voorbij kwam denderen en de hindernis achter de bak omgooide wat veel lawaai maakte. en toen begon hij te dribbelen en toonde hij geen middenstap )
hij ging super zat wel een beetje onder het tempo maar hij ging goed onder controle en deed alles. ik sprong alleen op de wal de sprong voor de L ipv de B
dat hebben ze als fout gerekend helaas maarja niet zijn schuld. daarna naar de waterbak waar op stopte
gelukkig stond mn vader erachter en ging hij er daarna gewoon in.
helaas heb ik mijn debuut dus niet afgesloten met een winstpuntje maar wel met een goed gevoel! op naar wieringerwerf!
_sabien_ schreef:Niien_ heb je ook foto's van mij?? startnummer 16 en vosje D-pony met blauw dekje en peesjes.

!
toen we terug waren hingen de punten er 183.
dus ik had nog maar 2 hindernisjes gesprongen en moest de ring in, gelukkig stond het niet zo hoog en sprong hij het fouloos rond. daarna snel naar de keuring, alles was gelukkig goed. dus ik mocht beginnen met de cross en was foutloos en binnen de optimale tijd
Dat was goed voor een 2e prijs (Klasse: B-E)
Vriendin van mij in zwarte jas heeft rood/oranje 
moest ff meer showen voor het mooie, maar geen fouten.
zelfs het water, wat een top paardje is het toch
heeft iemand foto`s gemaakt, ik was nr 77 vosje met bles en alles in het turquiose met wit