!Groeten Paul
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
? Over vandaag kan ik eigenlijk heel kort zijn: Rose heeft het prima gedaan: dressuur was gewoontjes, springen ontspannen en foutloos en de cross gecontroleerd, foutloos en binnen de tijd. Geen prijzen want ik startte HC. Goed dat we even een stapje terug hebben gedaan. Groeten, Paul
Jeeh Paul! Dat moet een super gevoel geven!
) en 's avonds pannenkoeken gegeten in Domburg
Ik was om twaalf uur thuis
Dit was mijn 3e M-cross voor Online en dus ook voor mij.
Net op tijd kunnen herstellen. De trackener keek hij iets op en kwam er ook iets terug, maar sprong deze gemakkelijk. Ik had tijdens de cross veel controle. Iets wat ik niet van hem gewent was. Was wel handig want ze hadden in het M meerder combinaties gemaakt waar je niet te hard op moest inkomen en bij de treintjes lag de C sprong zelfs in een wending.

. Plukje schreef:Nou Bianca, ik vind het niet eerlijk dat je je eigen commentaar uit de film hebt gehaald!.
Nickeltje schreef:Bitwise en Paul, top dat jullie zo lekker gereden hebben!!
Ben net terug van een erg gezellig weekendje.
Dressuur wat saai, lage punten.
Springen was weer dramatisch. Met veel bravour d ring in en ook weer uit. Ik heb mogen mikken welke sprongen ik wou en Nick heeft verder feest gevierd. Totaal geen controle, 4 balken...
En het ging juist de laatste tijd weer beter.
De cross ging super. Ik heb haar op de lange stukken flink vooruit gereden en z was daarna ook weer keurig terug te rijden en echt heel goed te sturen (op een klein stuurfoutje van mijn kant).
Heerlijk gereden dus, netjes binnen de tijd. Ben heel erg tevreden over de rit, springen helemaal niet over te spreken.
En vanmorgen lekker met Marieke en haar moeder met de paarden naar het strand. Nick heeft zich voorbeeldig gedragen, al had ik in zee wel even een Grand-prix momentje...
Alles bij elkaar een erg gezellig weekend!

Was uiteindelijk allemaal goed voor een 4e prijs! 
Voor je het weet zit je in de M 

En nogmaals fijn dat je voor jezelf lekker gereden hebt!
en was ik (dus?) foutloos.
. Prima resultaten
. Volgende keer weer gewoon M?
. Hoorde vandaag al dat het er allemaal heel simpel en makkelijk uit zag bij jullie
.