[SGW] Verslagentopic Vrouwenpolder 31 mei / 1 juni

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Paul_H

Verslagentopic Vrouwenpolder 31 mei / 1 juni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 20:09

Nou kom maar op! Meestal ben ik laaaaaaat met kijken, lezen en schrijven, vandaag dus niet Haha! !

Groeten Paul

Scum

Re: Verslagentopic Vrouwenpolder 31 mei / 1 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 20:11

Paul; je ging super - ook wat ik van je cross gezien heb en dat was best een groot deel!

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 20:14

Dan moet ik natuurlijk zelf ook wel vertellen hoe 't ging, nietwaar Knipoog ? Over vandaag kan ik eigenlijk heel kort zijn: Rose heeft het prima gedaan: dressuur was gewoontjes, springen ontspannen en foutloos en de cross gecontroleerd, foutloos en binnen de tijd. Geen prijzen want ik startte HC. Goed dat we even een stapje terug hebben gedaan. Groeten, Paul

edit: dank voor het compliment Scum.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:14

Bne je L HC gestart Paul ????

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:43

Netjes Paul! Dat geeft vertrouwen!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:52

Go jij! Go jij! Jeeh Paul! Dat moet een super gevoel geven!
Ben benieuwd hoe het met de rest ging....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 09:16

Paul, het zag er idd goed uit, zoals ik gisteren al zei.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 09:20

Mijn verslag is trouwens kort. Vol dagje gehad; eerst thuis de paarden gereden, Nickeltje en Simmie voorgelezen met dressuur, 2 * de cross gelopen, staan supporteren voor Sim en Nickeltje in de cross, en heel veel staan OH-en (die tijd heb je als je zelf niet rijdt Haha! ) en 's avonds pannenkoeken gegeten in Domburg Ja Ik was om twaalf uur thuis *LOL*

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 09:21

Ik ben ook heel tevreden. Haha! Dit was mijn 3e M-cross voor Online en dus ook voor mij.

Ik had voor mijn gevoel een super dressuur proef neergezet. De beoordeling viel echter een beetje tegen. Springen ging ook goed en ik was voor de afwisseling eens een keer foutloos. Ik ben de afgelopen weken een paar keer geweest springen (L) en daar dat ik steeds een balk.

Op de eerste drie hindernissen kreeg ik erg (te) korte afstanden. Vervolgens op de lange stukken lekker tempo gemaakt. Daar had Online wel interesse in! Naarmate de cross vorderde ging het steeds beter. De eerste verplichte doorgang lag pal tegen een waaier voor de klasse L. Dat vond Online toch niet kunnen dat we LANGS zo'n leuke hindernis reden. Achter de overbouwde sloot was ik bijna de weg kwijt en wilde het verkeerde weiland indraaien. Koe Net op tijd kunnen herstellen. De trackener keek hij iets op en kwam er ook iets terug, maar sprong deze gemakkelijk. Ik had tijdens de cross veel controle. Iets wat ik niet van hem gewent was. Was wel handig want ze hadden in het M meerder combinaties gemaakt waar je niet te hard op moest inkomen en bij de treintjes lag de C sprong zelfs in een wending.

Uiteindelijk +/- 10 seconden binnen de tijd en foutloos.

Goed voor een 3e prijs. Go jij! Go jij!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 10:16

Proficiat Bitwise! Lachen
Paul : gefeli dat het lekker ging! Haha!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:56

paul...geweldig dat je weer lekker gelopen hebt...super Haha!
bitwise...proficiat!!!! fijn dat het zo lekker ging...

voor alle ruiters/amazones die ook goed gingen alvast proficiat!!!

jammer dat ik er niet bij kon zijn...helaas...

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 13:16

Hierbij mijn verslagje Haha!

Het ging goed dit keer met Ukkie en Ronald!
Dressuur middenmoot. Springparcours foutloos en cross 1 stop. Die stop zie we door de vingers want die was zo gek. Volgens mij zag ie een vogeltje vliegen of zo Tong uitsteken
Ukkie was in ieder geval super fanatiek. Ronald moest hem flink in toom houden. Maar hij wil weer. Dat is in ieder geval 1 ding wat zeker is. Beestie heeft weer aardig zijn vertrouwen terug. Nu ik nog! Clown Knipoog

Hieronder het filmpje. Ik beweeg nog een beetje veel maar met de camera maar het was ook de eerste keer dat ik gefilmd heb. Moet nog even oefenen Bloos

http://nl.youtube.com/watch?v=vNPLQ9-RD0o
Laatst bijgewerkt door SGWukkie op 01-06-08 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 13:20

Paul. Lekker dat ie weer zo goed aanpakte. Geeft weer vertrouwen Haha!
Bitwise. Weer een super cross gereden! Gefeliciteerd! Voor je het weet ben je die M al weer door Tong uitsteken Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 13:34

Hij ziet er inderdaad gretig uit Uk Ja

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 13:39

Nou Bianca, ik vind het niet eerlijk dat je je eigen commentaar uit de film hebt gehaald! Tong uitsteken .

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 14:53

Bitwise en Paul, top dat jullie zo lekker gereden hebben!!
Ben net terug van een erg gezellig weekendje.

Dressuur wat saai, lage punten.
Springen was weer dramatisch. Met veel bravour d ring in en ook weer uit. Ik heb mogen mikken welke sprongen ik wou en Nick heeft verder feest gevierd. Totaal geen controle, 4 balken...
En het ging juist de laatste tijd weer beter.

De cross ging super. Ik heb haar op de lange stukken flink vooruit gereden en z was daarna ook weer keurig terug te rijden en echt heel goed te sturen (op een klein stuurfoutje van mijn kant).
Heerlijk gereden dus, netjes binnen de tijd. Ben heel erg tevreden over de rit, springen helemaal niet over te spreken.

En vanmorgen lekker met Marieke en haar moeder met de paarden naar het strand. Nick heeft zich voorbeeldig gedragen, al had ik in zee wel even een Grand-prix momentje...

Alles bij elkaar een erg gezellig weekend!

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 15:44

Plukje schreef:
Nou Bianca, ik vind het niet eerlijk dat je je eigen commentaar uit de film hebt gehaald! Tong uitsteken .

Hihihi. Tja. Bloos Bloos Clown

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 15:46

Nickeltje schreef:
Bitwise en Paul, top dat jullie zo lekker gereden hebben!!
Ben net terug van een erg gezellig weekendje.

Dressuur wat saai, lage punten.
Springen was weer dramatisch. Met veel bravour d ring in en ook weer uit. Ik heb mogen mikken welke sprongen ik wou en Nick heeft verder feest gevierd. Totaal geen controle, 4 balken...
En het ging juist de laatste tijd weer beter.

De cross ging super. Ik heb haar op de lange stukken flink vooruit gereden en z was daarna ook weer keurig terug te rijden en echt heel goed te sturen (op een klein stuurfoutje van mijn kant).
Heerlijk gereden dus, netjes binnen de tijd. Ben heel erg tevreden over de rit, springen helemaal niet over te spreken.

En vanmorgen lekker met Marieke en haar moeder met de paarden naar het strand. Nick heeft zich voorbeeldig gedragen, al had ik in zee wel even een Grand-prix momentje...

Alles bij elkaar een erg gezellig weekend!

Nickeltje. Jammer van het springen maar toch fijn dat je cross zo lekker ging.
Mandy (hyppolyte) heeft nog wat stukjes cross van je op film staan. Komen nog live Haha!

Brendos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:46

Netjes gedaan Paul;)

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:47

Paul: Wat fijn, geeft weer lekker vertrouwen! Lachen
Bitwise: Gefeliciteerd, super! Haha!
SGWukkie: Balen van je stop, maar toch wel fijn gereden!

Wij zijn vanochtend vroeg richting Vrouwenpolder gegaan! Haha!
Met Joery een fijne dressuurproef (200 punten), fijn en foutloos gesprongen en foutloos gecrossd, zelf zat ik op de optimale tijd, maar de jury 2 seconden erover, maar wel heerlijk gereden! Stond 4e na de dressuur en uiteindelijk een 3e prijs mee mogen nemen, appeltjes groen met binnenkant bruine peesbescherms en strijklappen!! Haha!
Met Risky ook wel een fijne dressuurproef (189 punten), met het springen een balkje op de laatste, ze was in het begin van het parcours heel fijn en op een gegeven moment ging de knop om en was ze weer heel sterk.. In de cross was ze weer super, sterk maar wel fanatiek en binnen de tijd! Tong uitsteken Was uiteindelijk allemaal goed voor een 4e prijs! Haha!

Met Risky werden we nog eruit gepikt voor de dopingcontrole (steekproef) was wel apart om eens mee te maken!

ziggemans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:56

Iedereen die goed gereden heeft gefeliciteerd!

Was een korte nacht voor ons. Moest rond half 10 dressuren en van te voren al cross verkend. Dressuur ging dramatisch, was erg gespannen en t.d.h. Stond ver achteraan met 179 punten. Springen foutloos en cross een weigering en tijdfouten. De tijdfouten lag aan mij, omdat ik in Etten-Leur totaal geen controle had (lees vol gas, ging vaak aan de kletter). En dat wilde ik vandaag voorkomen dus heb hem in een best rustig tempo rond gereden, wat erg goed is gelukt! Ben over springen en cross ook tevreden.

Loes die beschermers passen goed bij het dekje! Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door ziggemans op 01-06-08 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:16

Proficiat Loes! Super! Lachen Voor je het weet zit je in de M Tong uitsteken
Robin Ziggy: Fijn dat je wel rustig hebt kunnen rijden! Haha!
Nickeltje: Balen van het springen!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:22

Nickeltje: Balen van het springen, maar toch wel fijn gecrossd! Lachen
Robin: Hahaha passen er wel bij ja Tong uitsteken En nogmaals fijn dat je voor jezelf lekker gereden hebt! Lachen

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 20:10

Deel twee van mijn verslag - met Sipali de oefencross door met als voorafje hoe de jury in het springparcours niet zag dat de balk van hindernis 2 viel. Nou dat voorafje heb dus bij deze: blijkbaar telde die hindernis niet mee Clown en was ik (dus?) foutloos.

Op naar het echte werk: de cross. Bij veel hindernissen had Sipali twee keer nodig: één keer kijken en één keer springen. En achter hindernis 3 en bij de waaier zag hij koeien in de wei wat hem extra afleidde. Al met al hebben we wel (bijna) alle sprongen gesprongen. Nu nog wat trainen en dan op naar Vlietland.

Bitwise: ondanks die onvriendelijke dressuurjury had je gisteren toch prijs, felicitaties!

Groeten Paul

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:38

Paul, dat zijn twee mooie dagen dus geweest Lachen. Prima resultaten Lachen. Volgende keer weer gewoon M?

BW gefeliciteerd Lachen. Hoorde vandaag al dat het er allemaal heel simpel en makkelijk uit zag bij jullie Lachen.