[SGW] Brief KNHS over Markelo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_

Brief KNHS over Markelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-08 16:50

Nagelbijten / Gniffelen Ja echt,

Helaas nemen ze niet meer op. Ben zo benieuwd waar het over gaat !

Er staat Combinatienummer, Discipline en Klasse enzo.
De code is : 705 Stand voor springen te laag (SGW)

Ja en wat is dat ? Bloos
Voor de rest staat er niks in de brief waarover het moet gaan. Alleen

"Tijdens de verwerking van de wedstrijdresultaten gaf ons sportadministratiesysteem aan dat uw deelname aan deze wedstrijd niet volgends de reglementaire bepalingen zou zijn geweest".

Hopelijk heb ik morgen tussen door even tijd om te bellen !

Lappie_Lap

Re: Brief KNHS over Markelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 16:55

Ik ben bang dat ze bedoelen dat je niet sgw-startgerechtigd was ... dus ze beweren in jouw geval dat je nog geen wp in het springen had.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-08 16:57

Lappie_Lap schreef:
Ik ben bang dat ze bedoelen dat je niet sgw-startgerechtigd was ... dus ze beweren in jouw geval dat je nog geen wp in het springen had.

Dat zou wat zijn idd ! Nagelbijten / Gniffelen

Poeh ik weet nog wel waar en welke datum ik winst heb gehaald.

Edit: Gelukkig heb ik een coupon hier van mijn springwedstrijd B paarden, waar ik 1 winst had.
1 balkje en stijlpunten van 50, dan heb ik toch 1 winst ?

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 16:59

Is enorm gedoe. Heb ik toen ook enorm gedoe over gehad, omdat ik terug was gegaan naar de B vanuit de L, maar volgens hun had ik nog geen 10 minpunten. Je MOET alles met coupons van vorige wedstrijden aan kunnen tonen, anders betaal je 20 euro per fout gestarte wedstrijd. Wij konden het gelukkig wel aantonen, scheelde heel wat geld.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-08 17:00

Rosa_ schreef:
Is enorm gedoe. Heb ik toen ook enorm gedoe over gehad, omdat ik terug was gegaan naar de B vanuit de L, maar volgens hun had ik nog geen 10 minpunten. Je MOET alles met coupons van vorige wedstrijden aan kunnen tonen, anders betaal je 20 euro per fout gestarte wedstrijd. Wij konden het gelukkig wel aantonen, scheelde heel wat geld.

Aha, maar je moet dus van alle wedstrijden die je gestart hebt een coupon hebben ?!
Of in igg 1 waarop je kan aantonen dat je dus wel winst heb, en dus SGW mag starten.

Ik ben dit jaar overgegaan van Ponys naar Paarden B,
En in Ponys B had ik 7 winst, en daarmee werd mij gezegt dat ik zowiezo SGW mocht starten.

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 17:04

Rosa_ schreef:

Dat meen je niet Bloos!

Mijn KNHS doet het niet op de site, dus ik heb geen idee of alle coupons wel goed zijn aangekomen enzo. BEn gelijk toen ik 10 wp's had overgegaan naar de L1, en daar ook 2 wp's gehaald.. Maar weet niet of het allemaal wel goed is gegaan met de coupons.. en ik heb ze echt niet allemaal meer Bloos

@ amber: had je wel winst dan in het springen voordat je in ermelo startte?

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-08 17:05

Ja,

3 Ja

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 17:08

nou dan komt het vast wel goed Haha!

bij mijn KNHS staat er nu dat ik B+8 ben? nouja nog niet helemaal up to date, maar ik hoop toch wel dat mijn wp's in de L1 ook tellen!

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 17:10

xSiep schreef:
Rosa_ schreef:

Dat meen je niet Bloos!

Mijn KNHS doet het niet op de site, dus ik heb geen idee of alle coupons wel goed zijn aangekomen enzo. BEn gelijk toen ik 10 wp's had overgegaan naar de L1, en daar ook 2 wp's gehaald.. Maar weet niet of het allemaal wel goed is gegaan met de coupons.. en ik heb ze echt niet allemaal meer Bloos

@ amber: had je wel winst dan in het springen voordat je in ermelo startte?

Ik snap niet echt veel van dat Mijn KNHS:S Volgens mij doet die het bij mij ook niet. Ik heb gelukkig nog al mijn coupons voor als ze gaan zeuren:)

Ik vind het wel raar dat je als je al winstpunten in het springen hebt behaald dan een brief krijgt. Ze hebben dan toch in iedergeval 1 coupon gekregen??(lijkt mij)

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 17:30

Je moet die coupon waar je een winstpunt hebt gehaald even naar het knhs mailen of sturen. Dan komt het wel goed.
Zonder coupon ben je nergens,had ik ook.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-08 17:33

ladyzwien schreef:
Je moet die coupon waar je een winstpunt hebt gehaald even naar het knhs mailen of sturen. Dan komt het wel goed.
Zonder coupon ben je nergens,had ik ook.

Ja ik zal hem idd goed bewaren ! En morgen even belletje geven.

Maar soms kan ik gewoon niet wachten op mijn coupon. Als ik als eerste start duurt het eeuwen voordat die coupons vrij gegeven worden Nagelbijten / Gniffelen En vader lief gaat er vaak neit op wachten.

Gelukkig kan ik dit aantonen, (en wil ik toch niet over naar L haha).

Maar zal het hier om gaan ?

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 17:36

KNHS maakt wel vaker fouten. Ik had mijn stand voor SGW vanL+16 naar L+0 laten zetten. Netjes een brief gehad van KNHS gehad dat het accoord is. Kijk ik vandaag op mijn knhs sta ik na westerbork op L+18 ipv L+2. Ik doe er niks meer aan omdat paard verkocht is maar de standen kloppen wel vaker niet.
Even bellen morgen eventueel je coupons faxen en ze trekken het gelijk recht. Kijk ok even op mijn knhs wat daar staat. Volgens mij blijven je wp staan als je van pony naar paard gaat met hetzelfde paard/pony.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-08 17:40

Die blijven idd staan als je naar zelfde klasse gaat,
Maar omdat ik van B Ponys naar B paarden (2 klasse hoger eigenlijk) ben gegaan is het naar 0 gegaan. Ja

Mijn accoutant doet het niet op Mijn KNHS, daarvoor heb ik ook al 4x gebeld Vork

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 17:42

Ik denk dat het idd er om gaat dat ze denken dat je geen winstpunten hebt in het B springen-paarden.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-08 17:43

ladyzwien schreef:
Ik denk dat het idd er om gaat dat ze denken dat je geen winstpunten hebt in het B springen-paarden.

Jammer dat ik de coupon van mijn debuut niet meer heb
Foutloos, maar gelukkig kan ik aantonen dat ik er 1 heb.

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 17:45

Maar kan je ook aantonen dat je winst had voordat je startte? Als je dat kan is het geen probleem, dan erkennen ze wel dat ze fout zaten.

Mijn KNHS loopt altijd heel erg achter.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 17:49

Ik vind het sowieso vaag want ik ben ook bij de paarden SGW gestart, terwijl mijn wp-en nog van bij de pony's waren. Mijn 3 wp's van bij de pony's gingen mee naar de paarden en zodoende was ik ook sgw-startgerechtigd, aldus de KNHS zelf. Heb ook geen brief na sgw gestart te zijn gehad.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-08 17:55

Lappie_Lap schreef:
Ik vind het sowieso vaag want ik ben ook bij de paarden SGW gestart, terwijl mijn wp-en nog van bij de pony's waren. Mijn 3 wp's van bij de pony's gingen mee naar de paarden en zodoende was ik ook sgw-startgerechtigd, aldus de KNHS zelf. Heb ook geen brief na sgw gestart te zijn gehad.

Mij werd verteld dat je winstpunten niet mee gaan, maar dat je wel SGW startgerechtigd bent idd Ja. Daarom hoefde ik mij geen zorgen meer te maken over dat sommige spring Bparcours. Ach gut

Dat zou wat zijn, als die van vorig jaar mee telde.. dat ben ik nu al L gestartgerechtigd Nagelbijten / Gniffelen

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 18:07

Was het niet om te zeggen dat je de cross niet mocht (omdat je teveel strafpunten had in springparcour)?

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-08 18:09

MelanieB schreef:
Was het niet om te zeggen dat je de cross niet mocht (omdat je teveel strafpunten had in springparcour)?

Zat ik aan te denken,
Maar dan heb ik juist met Reglemaintaire (? Bloos ) maatregelen rekening gehouden toch ?

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-08 18:12

Hoeveel punten moet je in je dressuur hebben, om te mogen springen in SGW ?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 19:53

Geen idee van die reglenogwat Clown

1 punt in dressuur, en 1 punt in springen. Knipoog

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 20:12

Hmm wel een gedoe Amber..
Maar je moet zoiezo 1 winstpunt in de dressuur hebben om te mogen springen en 1 winstpunt in het springen om te mogen crossen. Knipoog

Als ik naar de code kijk die er boven staat, lijkt het erop alsof je nog niet mocht springen omdat je geen winstpunt hebt in de dressuur.. Scheve mond
Maar die heb je toch wel?!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 20:26

op de sgw wedstrijd moet je 135 punten hebben gehaald om te mogen springen. Dus je mocht springen.

Dus denk echt dat ze denken dat je nog geen winstpunt hebt in het springen om sgw te mogen starten.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-08 21:08

Loes_Joery schreef:
Hmm wel een gedoe Amber..
Maar je moet zoiezo 1 winstpunt in de dressuur hebben om te mogen springen en 1 winstpunt in het springen om te mogen crossen. Knipoog

Als ik naar de code kijk die er boven staat, lijkt het erop alsof je nog niet mocht springen omdat je geen winstpunt hebt in de dressuur.. Scheve mond
Maar die heb je toch wel?!

Dat zei Ginny ook gelijk,

Maar ik heb in Februari dit jaar al 2 springwedstrijden gestart (met winst) en toen heb ik ook geen brief over dressuur punt gehad zeg maar. Dus dat kan het niet zijn ? Want dit gaat over April alweer