Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb nog meer bokkers gezien. Met ook hoge punten!(Hilde oa)
Ben niet zo'n ster in foto's maken maar heb mijn best gedaan! Zal nog even een topic maken.

was wel beetje langzaam maar voor de eerste cross vond ik dat al heel erg goed misssixty schreef:Ik ben weer terug van mijn cross debuut
Ben echt super tevreden
Vanmorgen wou Waikiki weer eens niet de trailer op.
Dus na een hoop gedoe, snel opzadelen, enz.
Ik was net op het voorterrein van dressuur kon 2 rondjes galoperen en moest de ring in.
Het resultaat was helaas dus niet zo goed. 161 punten
Ze vond het allemaal weer erg spannend voor het eerst buiten en het ging een beetje houterig!
Daarna heb ik het parcours gelopen met Ilse (LZ)..
Dat was wel even handig want ze had goede tips
Het springen voor het eerst buiten ging super.
We waren foutloos en gaan met gewoon springen nu over naar de L.
Daarna na de dierenarts, dat was allemaal dik in orde.
De cross ging echt super goed, was foutloos!
Vond het echt zo gaaf om te doen
En ben heel erg benieuwd naar de foto's...
We gaan zeker verder met SGW-wedstrijden

maar verder geen foutjes.
.
Uiteindelijk een 8ste plaats
de DA vond dat ie een erg goede conditie had.
. We hebben echt een heerlijke dag gehad en we waren erg tevreden met het resultaat. Mijn oudste zusje is eerste geworden bij de BE (197 dressuur, foutloos springen en foutloze cross binnen de tijd). Mijn andere zusje is zesde geworden, ze was foutloos bij de cross (wel 10 pnt tijdsoverschrijding) bij haar debuut. Buurmeisje is vijfde geworden bij de DE en had ook een foutloze cross.

. 171 punten. Laagste punten ooit maar ja.
)en werd te heet.

Undercover sprong heel fijn een beheerst en met veel gemak. Ik was een beetje huiverig dat ze wat twijfelachtig zou springen, zorgen om niks gemaakt. Toen op naar de cross. Met veel aanmoedigingen op weg geholpen. Undercover was de hele cross heel erg gespannen. Het was de allereerste keer alleen op pad en dan ook nog op tempo. Ik was een beetje bang voor de piano en met veel bombarie was dat een fluitje van een cent. En op de heide ging het mis. Undercover schrok dat ze uit het bos kwam en achter de hindernis mensen zaten. Helemaal gespannen en onverwachts staakte ze. Helaas had ik toen een val. Ik kwam goed uit op het water maar ze wilde er echt niet in, dan maar het alternatief en op de laatste hindernis ook een weigering, ze lette meer op de springring dan op de hindernis die gesprongen moest worden.