Ik weet iig al 1 bokker die erg goed gereden heeft
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

IndianSummer schreef:Nou, kom maar op met die verslagen!
Ik weet iig al 1 bokker die erg goed gereden heeft +:)+

Vandaag alles foutloos en binnen de tijd. Na mijn eerste plek van gister kon ik dus alleen maar 1 gebleven zijn. De nummer 2 stond eigenlijk behoorlijk ver achter mij...

Hij heeft nooit lager dan 60, maar dat was gewoon goed volgens de da.

Viel dat nog op ?? rowo schreef:Op jou plek was het idd wel goed vol te houden. K had medelijden met de mensen in het bos..
Ik wist trouwens niet dat de prijsuitreiking in offieel tenue moest. En aangzien ik gister al had gedressuurt had ik geen witte rijbroek, handschoenen, plastron en jasje bij me. In 5 minuten echt overal van alles vandaag gehaaldViel dat nog op ??
.

En in de ring, ja hoor
niet meer vooruit te branden zoals heel vaak
Nou was echt niet tevreden. Had uiteindelijk 190 punten
Echt onverdiend, en stond 2e.. Toen nog even sukje van de cross gekeken en weer opgezadeld. Paar sprongetjes gemaakt. Ging fijn
En springparcours foutloos. Daarna de cross in, hartslag was verder allemaal goed. Helaas had ik in de cross weigering op de laatste hindernis (stom stom stom, was weer iets te overmoedig).. En heel veel tijdfouten
Uiteindelijk was ik 10e.. Maarja, heb verder wel lekker gecrosst 
Wel balen van die weigering op de laatste hindernis.. Was jij toevallig na mij eigelijk? Ik was nummer 96.
Dat is balen
En daar kwam ik achter toen Today dus geen balk meer wilde springen in de les... (ik was echt aan het balen..
Maar op het laatst van de les een ander bit geleend van iemand uit de 2e les en ze sprong gelukkig weer!! maar goed... het vertrouwen was bij mij even zoek...
maar al met al 188 punten waar ik heel tevreden mee was! Vandaag op tijd naar Bathmen, springen ging goed, 1 weigering (mijn fout, was een ophouding teveel) en een balk (Today's fout, ze kwam er goed passend bij). Cross ging goed, alleen een weigering op 3 en 7 en dat was beide keren mijn fout. Ik reed niet genoeg. 2e keer sprong ze het zo en hindernis 7 zelfs vanuit een l.u.l.lig draf/galopje. Verder de cross zeer goed uitgereden.