Naar aanleiding van de poll en het topic over het SGW-shirt, is hier nu het officiële SGWay of Life-shirt BESTELTOPIC!!!

Het T-shirt is alleen bedoelt voor SGW bokkers, zodat zij mekaar kunnen herkennen op Samengestelde Wedstrijden, of SGW-trainingen. Dit kunnen ruiters zijn maar ook hun grooms of vaste supporters. Voorwaarde is wel dat zij regelmatig en over een langere periode aanwezig zijn geweest op het SGW forum en zich verbonden voelen met de SGW-bokkers
In geval van twijfel beslist GvdT (evt. in samenwerking met de MissJumpy).
LET OP: Dit topic is enkel bedoeld voor het bestellen van de shirts/fleecevesten, dus geen andere berichtjes plaatsen, als er iemand is met vragen/opmerkingen kun je ze in dit topic plaatsen http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=96&t=824892&hilit=
Iedereen die graag een polo of fleecevest wil bestellen kan dat in dit topic doen. Aangezien uit de poll bleek dat de meesten graag een donkerblauwe polo willen hebben en dat het logo Limegroen zal worden (beetje fel limegroen). Mochten er nou mensen zijn die toch liever een zwarte polo willen hebben dan kan dat uiteraard ook doorgegeven worden, het hangt van het aantal bestellingen af of ze besteld zullen worden.
Zet in je post je boktnaam neer, vervolgens de keuze polo of fleece (of beiden), dan de kleuren en uiteraard de maat (ook in deze volgorde).
Het zou prettig zijn als jullie ook even een mail naar mijn mailadres (crapcrapcrapcrap@hotmail.com) zouden kunnen sturen, met je gewone naam en je adresgegevens (en boktnaam, anders weet ik nog niets

Als ik jullie mailtjes heb ontvangen dan geef ik jullie het rekeningnummer door waar het bedrag voor de spullen op gestort kan worden. De bestelling moet namelijk vooraf betaald worden, dus kan ik pas gaan bestellen op het moment dat het geld ook bij mij binnen is.
Voorbeeld in topic:
- Hyppolyte
- Polo + fleece
- Zwart en Donkerblauw
- XL
Ik ga eerst een inventarisatie maken van alle bestellingen en dan laat ik jullie verder via dit topic even weten hoe of wat. Ik kan ook pas een definitieve prijs doorgeven als ik weet hoeveel bestellingen er zijn.
Misschien is het zelfs mogelijk om bij de SGW in vlietland al een voorbeeldshirtje mee te nemen, maar dat hangt van het aantal bestellingen af en ik weet ook niet zeker of ze dat op tijd zouden kunnen redden, maar wie weet is het mogelijk. Zou wel leuk zijn natuurlijk, dan kan iedereen ook zien hoe het eruit komt te zien

Hieronder staan foto’s van zowel de polo als het fleecevest (beiden damesmodel, zijn ook verkrijgbaar voor heren).
http://www.eurogifts.com/SDE.ResourceLibrary.GetResource.axd?maxw=183&maxh=182&resourceid=6563
http://www.eurogifts.com/SDE.ResourceLibrary.GetResource.axd?maxw=183&maxh=182&resourceid=6729
De prijzen kan ik pas definitief doorgeven als ik een bestelling heb geplaatst (aangezien er nog btw e.d. bij komen), maar ik kan wel een indicatie geven en dat is dus € 8,- per polo, voor de fleecevesten zul je zo'n € 30,- kwijt zijn (beide prijzen zijn incl. bedrukken, excl. verzenden).
De polo's (materiaal: katoen) zijn te bestellen in donkerblauw en zwart, in de maten S t/m XL. Voor de fleecevesten gelden dezelfde kleuren/maten. Beiden zijn voor zowel dames als heren te bestellen. Ik ga uit van damesmodellen bij de bestellingen, als je een herenmodel hebben wilt, geef het dan aan.
Zaterdag 8 september kan ik een proefexemplaar van de donkerblauwe polo meenemen maat S (alleen die was op voorraad en dus voor zaterdag leverbaar) naar vlietland (als alles goed gaat tenminste), van het fleecevest zou ik een maat L krijgen, weet alleen geen kleur. Hopelijk lukt het ze ook nog om het herenmodel mee te sturen, maar dat weet ik nog niet.
De levertijd ligt op ca. 3 weken, en de bestelling dient vooraf aan mij betaald te worden. Het rekeningnummer wordt via een email aan jullie doorgegeven op het moment dat ik voldoende reacties binnengekregen heb om te gaan bestellen. Op dat moment geef ik ook een prijs aan jullie door.
Op verzoek van een aantal mensen in het andere topic ben ik ook best bereid om naar een aantal SGW's te gaan en de spullen mee te nemen, dat scheelt jullie weer in verzendkosten, dan bereken ik enkel mijn benzinekosten (en die liggen gelukkig niet zo hoog, dus dat scheelt ). Dit uiteraard alleen als er voldoende mensen aanwezig zullen zijn.