SannySunny schreef:Lijkt me wel stoer, een shirt met Bokt.nl erop...... Of gewoon met SGW of Life, misschien kunnen we daar ook nog een soort van print voor bedenken
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SannySunny schreef:Lijkt me wel stoer, een shirt met Bokt.nl erop...... Of gewoon met SGW of Life, misschien kunnen we daar ook nog een soort van print voor bedenken
Lielle schreef:Bokt T shirts zullen niet mogen, dat logo is onder beheer van BartVB. Maar een T shirt met het SGW of life logo zou wel gaaf zijn.
SannySunny schreef:Moeten we nog even een kleur shirt bedenken.......
Moeten we even een nieuwe topic openen over de shirts?? of mag dat hier
ladyzwien schreef:ja het is misschien wel makkelijk
want herken ook echt niet iedereen
Simmie schreef:Maar ik zou het dan leuk vinden om het shirt wel in mijn eigen cross-kleuren te hebben.
SannySunny schreef:Ik heb ook een topic geopend die mag weg, sorry ben een beetje langzaam vanmorgen
Ibonn schreef:Ik zou dat T-shirt juist niet tijdens de cross aantrekken, dan zit je BP er toch over en ziet nog niemand ietsDat bezwete T-shirt trek ik ook meteen na de rit uit en trek dan iets fris aan.
Dus voor mij is een standaard kleur goed en als alle T-shirts in 1 kleur gedrukt worden, ga je automatische zoeken naar die kleur en herken je de bokkers al van ver.