Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lielle schreef:Eigen volk eerst vind ik wel een heel erg beladen opmerking, maar ik snap je frustratie. Mogen de kaderleden voor het EK niet ook starten? En idd, je zou verwachten dat je toch een minimum aantal plekken voor Nederlanders ter beschikking houdt.
miss_jumpy schreef:ik vind op volgorde van binnenkomst ook het eerlijkst, iedereen zal tenslotte aan dezelfde ingangseisen moeten voldoen dus verder heb je eigenlijk geen reden om als organisatie onderscheid te maken.
als ik je uitleg begrijp PP heeft de organisatie dus al lang van te voren bepaald hoeveel NL er morgen starten en makt het niks uit hoe vroeg je hebt ingeschreven??
Dat vind ik ook heel raar!!
Lielle schreef:Dat snap ik wel, maar het heeft voor mij een nogal fascistische lading en dat lijkt me niet je bedoeling.
miss_jumpy schreef:nou, echt balen, met maar één paard is jammer en ook zeker niet efficient, staan er weer 3 stil en je zal er in je planning ook wel rekening mee gehouden hebben dat ze er wel zouden starten.
patsmu schreef:Ik ben het helemaal met Pukkypower eens....Kent het helemaal.Maar wat valt er aan te doen???

)