Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Bij die hindernis had ik het eigelijk niet verwacht eerder bij 4/5. Dus ik werd even goed boos en de rest ging netjes. Met de cross wou ik goed opletten dat ik een goed tempo had en dus niet te snel. We reden de cross dus een versnelling lager. Dat ging heel netjes, maar op hindernis 5(? iig het eerste hondenhok) hadden we een weigering & op hindernis 10 (naast de greppelsprong) ook. Beiden hadden misschien voorkomen worden als ik mijn been er meer aan had gehad. Na de waterbak zag ik pas dat ik krap te zitten met tijd, dus nog even een eindsprintje trekken.
Tot de prijsuitreiking hebben we niet meer gewacht. Ben best tevreden met vandaag.

paar super sprongen ertussen maar verder zo vlak dat ik wel een bult balken had. Dan de cross, meneer was lekker opgefokt, was ik aan de beurt, zegt de starter eerst dat ik nog 1,5 min had en na 20 sec (ik was nog buiten het starthok) begint hij opeens 10. 9. 8. snel het starthok in gemanoefreert en daarna in de cross. Hij pakte super aan en we hadden een lekker tempo. foutloos en 7,2 voor stijl. Maar wat was het warm.
goeieavond.
!
. Niet echt fijn gereden. (laatste halthouden stond hij op zijn achterbenen
, en met halstrekken sprong die met 4 benen tegelijk in de lucht
) Had uiteindelijk 177 punten. Klopte wel.
.
) Had uiteindelijk 3 balkjes. Maar hij sprong wel fijn door. Toen de dierenarts. Was ook allemaal goed.
. Ik draafde gewoon het starthok uit (Dat arme paardje heeft amper buitenritten gedaan omdat ik dat nooit vertrouwde met hem, en we hier op stal niet een paard hadden die mee kon.. nu wel weer trouwens dus nu gaan we weer lekker vaak de weg langs en het bos in. Maar tot op vandaag was hij nog nooit alleen het bos ingeweest
). Hindernis 1 deden we in draf, hij keek wel even maar sprong heel braaf. Daarna slingerde hij wat
. Maar hij draaide zich niet om
. Hindernis 4 (de piano) ging ook erg goed
. En toen kwamen we op de heide. Hij wist niet wat hem overkwam
.. Hij vloog zo opzij de heide in, en kwam dus niet fijn voor de volgende hindernis (een dubbeltje). Dus even terug gereden en toen sprong hij het goed
. Heel de tijd stonden er mensen aan de zijkant, volgens mij gaf dat hem wel steun
. Maar na de dubbel moest ik nog een stuk heide, maar er liepen geen mensen meer. Dus ineens deed hij zn kop naar beneden en draaide zich om en ging weer terug naar de mensen (en ik zat op de grond
) Een man die 10 meter achter ons stond ving hem op. Ik snel vragen of hij me een voetje wou geven omdat ik er anders niet meer op kwam
. Dat wou hij wel en we gingen vrolijk verder
. Heksenoog ging ook fijn
.
lief paardje
.
. Loempia had er ook veel plezier in merkte ik.
).
.
.
. Maar weet zo niet meer wie dat nou was. Jenga heb ik nog zien rijden, Ilse en Andrea ook nog
.
.
Ik zat dus bij de piano! Alweer!
Maar zeg niks!
Heb alleen corine?? En jenga als het goed is van bokt!
:
dus er zaten aardig wat noodsprongen bij, ook heb ik voor de heide heb ik wel een halve minuut hem geprobeerd hem op de heide te krijgen, dat vond hij ook super eng..dus daar heb ik veel tijd verloren
) dus ik was van plan het alternatief te nemen dit deed ik ook maar voor ik het alternatief deed stond hij even stil voor het water en dat werd dus gerekend als een weigering terwijl ik niet eens op die hindernis aanreed!
dit was best balen maar jah regels zijn regels.. Het bleek dus dat je altijd door die lijn van de waterbak heen ging dus ik kon die lijn ook niet anders nemen

.
. 

Idd hij twijfelde wat, was z'n 3e waterbak (en 3e keer) in heel zijn leven
? 

Gooo Lipso
Met een voorsprongetje van geloof ik 7 punten op nummer 2. Geen fouten gemaakt in de proef en 8'en voor het uitstrekken én het halsstrekken 

Parcours ging super, foutloos. Daarna door naar de dierenarts. Al vrij snel na het springen gekeurd en hij had maar een hartslag van 40. Mooi laag dus 
Alles ging dus zéér gesmeerd!
Heksenoog nog nooit geoefend, maar ook super
Eigenlijk ging alles gewoon erg fijn. Toen het water. Helaas vond Lipso het toch nog een beetje spannend en draaide hij op het laatst nog om. 1 Weigering dus maar daarna ging hij er gelukkig wel in. Toch wel trots, want een paar weken terug had hij dat echt nog niét gedaan 
) En toen weer vrolijk verder. Echt heel tevreden toen ik de cross uitkwam. Had wel 8 tijdfouten, volgende keer dus iets meer eraan rijden en/of gewoon in 1x de waterbak in. Ik heb hem nu lekker op eigen tempo laten lopen. Het is echt zo anders dan mijn pony dus had ook echt geen idee, wel gewoon lekker tempo gehouden en er in de volgende cross iets meer aan gaan rijden. Kwam zelf nou ook heel relaxt en niet helemaal uitgeput over de finish. Echt ideaal als ze uit zich zelf lopen 
En als je de weigering even wegdenkt waren we helemaal super geeindigd natuurlijk. Ben echt super trots op Lipso
Hij gedroeg zich echt voorbeeldig!! Heb eindelijk het idee dat ik op een echt crosspaard zat 

had ik echt zoiets van wow! Ze stelde voor om hem nog maar een keer te checken maar ze kon er niet meer van maken. Ik wist dat hij een goeie conditie had maar dit sloeg wel alles
Hij liep verder ook nog lekker soepel, dus met een goed gevoel huiswaarts gekeerd. Ons cross debuut is erg geslaagd. En nu toch maar even SGW B+1 

.
viefdepief schreef:Ik ben ook weer thuis
Lesliedje: Netjes gedaan