Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Moet ik er tegen die tijd wel een paard voor hebben. Ene wordt rond die tijd geïnsimineerd en de ander is er dan hopelijk nog. Nu nog oefenen voor het water 

Dan ga ik liever naar Westerbork..Hoe is daar de cross? Citaat:Sjipz! Is Westerbork tegelijk met Overpelt? Dan mogen we dus niet naar Overpelt!
* rowo schreef:Oeh, Belgie... Dat is me toch wel iets te ver weg. Stel dat ik hem nog niet het water in krijgDan ga ik liever naar Westerbork..Hoe is daar de cross?

Scum schreef:rowo schreef:Oeh, Belgie... Dat is me toch wel iets te ver weg. Stel dat ik hem nog niet het water in krijgDan ga ik liever naar Westerbork..Hoe is daar de cross?
En Westerbork is voor ons heel ver weg. Belgie zou maar een uurtje rijden zijn. Hopelijk zit het L snel vol in Westerbork, dan kunnen we dus wel naar Belgie!
rowo schreef:Oeh, Belgie... Dat is me toch wel iets te ver weg. Stel dat ik hem nog niet het water in krijgDan ga ik liever naar Westerbork..Hoe is daar de cross?

_Jitske_ schreef:Als een klasse in Nederland vol zit mag er wel in België gestart worden voor winstpunten rowo

rowo schreef:
Dat wist ik echt niet
@ andrea: dus wel een fijne cross om weer mee te beginnne?