Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
nina62 schreef:@Nickeltje: Goed gedaan Marije; gefeliciteerd! Wij hebben de prijsuitreiking niet meer afgewacht, omdat het paard van Rosanne nog een veulen heeft. Na de dressuur stond ze 10 en ze had 6 tijdfouten, dus hadden we niet meer op een prijs gerekend. Kijk ik net in de uitslagen; staat er ineens een weigeringDie had ze echt niet, net nog even alle hindernissen de revue laten passeren; echt geen weigering, overal vloeiend overheen! Ik heb nog wel een e-mail gestuurd om te vragen hoe dat kan en welke hindernis, maar er is vast een fout gemaakt dat kan niet anders. Het kost Rosanne wel de 5e prijs en een winstpunt. Pfff ze baalt er echt van!
Anneroos had fijn gereden, dressuur 5e, foutloos springen en in de cross reed ze hindernis 13 voorbij, dat kostte een weigering en met ook nog 16 tijdfouten geen hoge klassering. Toch wel tevreden, het was haar tweede cross. Ze wil de volgende wedstrijd (Hattem) veel harder gaan rijden en geen hindernissen meer voorbij rijden
Nickeltje schreef:Wat jammer dat jullie zo snel weg moesten en daardoor geen protest aan hebben kunnen tekenen tegen die aangerekende weigering...
Veel succes in Hattem. Mijn volgende is Princenhage en dan als laatste Bathmen... Maar eerst volgende week nog een training en ik rij op 14 oktober met mijn zusje en haar pony samen de tripalon in Laren.