Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De vrachtwagenchauffeur had het op tijd door en die drukte zijn wagen iets naar links, had hij dit niet gedaan dan had ik zeker een l*l in een truttenschudder in de zijkant van mijn trailer gehad.
en daardoor wel een beetje spannend.
, kreeg van de jury eerst commentaar op mijn blouse, toen op het ontbreken van een plastron, de kleur van mijn handschoenen ( zwart) en het rubber om der bit.
Heel snel opgezadeld en 1 stop op hindernis 3. Wel meteen de hindernis om.
Ze stond gewoon te slapen in het zonnetje
Dit was na het eerst sprongetje wel over.
maar wel een foutloze cross. Dit was vooral weer om haar vertrouwen te geven na de piano in Dijkgatsbos en mezelf ook.

Toen stond je langs het draad. Het meisje waar mee ik daar was moest toen starten.
Geen excuus, maar de 2 balken kwamen echt door mij. Bij de cross durfde hij het water niet in!! In Vlietland was het geen probleem en ook tijdens de trainingen gaat het heel goed. Er zijn dan natuurlijk wel veel andere paarden bij en nu was wuppie maar in z'n uppie!! Even gewacht op de volgende starter, gelukkig mocht dat van de hindernisjury (Chantal bedankt!!!). Wup met een mega jump achter z'n voorganger aan! Daarna moest ik toch wachten tot hij weer weg was, dus toen ben ik nog maar even heen en weer gedraafd, wuppie helemaal trots op zichzelf
Uiteindelijk nam het wel wat af, maar een asperientje helpt idd niet..
! Gelukkig!
) teruggestapt naar de trailer, dressuurspul eraf, Djin wat laten drinken en nog even op de trailer gezet om haar te laten plassen.
Helaas had ik wel drie balken, door stomme achterbeen fouten. Net iets te laks. Jammer, in Vlietland ging het zo fijn. Nou ja, ik blijf oefenen.
)

Laquinta redde me hier gigantisch, ik maakte een enorme blunder. De 'skyjump' op zes vond hij wel vreemd, maar ging netjes door, net als het water. Verder ging de hele cross eigenlijk super, alleen op de strobalen keek hij even naar iets anders, net als het steiltje na de kuilpakken. Sauna heb ik het alternatief gepakt, en verder overal rechtdoor. We hadden dus foutloos gecrosst (1e * L, 3e cross samen) en de tijdfouten (38) waren ingecalculeerd, dus daar had ik geen moeite mee. De 1e 2 wp'en voor het NK zijn binnen, op naar de andere zes 
, ik had hem verkeerd begrepen. Ik bel je nog wel.
Op na Vasse.... 
) Snel de cross door gerend.
.