Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
oosterhoff schreef:Ik heb zo half vernomen dat je op busloo gratis gebruik kan maken van het daar gelegen crossterein.
Wie is er al geweest. Hoeveel hindernissen zijn er? Is het echt gratis? Is er een site waar ik er iets over kan vinden?
Wat zijn de voor een nadelen van dat terein?
Waar bij busloo is het precies?(welk strandje?)
rivellalight schreef:Ik zoek een goed terrein waar ik veel overzicht heb over de pony's.. Ben met 2 ponys aan het oefenen. Het zijn D ponys die B moeten gaan crossen. Ben al in Lunteren geweest, maar heb het idee dat Bussloo ook een goede optie is, plus aardig dichtbij!!!

rivellalight schreef:Ik zoek nog mensen om samen mee te gaan rijden daar. Mijn pa kan niet altijd mee en ik kan zelf met de trailer er heen rijden!! Maar nou komt het.. die van mij heeft af en toe de neiging om er langs heen te vliegen en als er nou iemand voor mij rijdt, gaat t altijd goed. Niet constant natuurlijk maar gewoon ff voor het vertrouwen!! Wie voelt zich geroepen om een keer wat af te spreken????
rivellalight schreef:Ik ga er morgen na toe!! Gaan er nog meer??? Tijd weet ik nog niet!!!
elise01 schreef:Ik heb zondag crossles op Bussloo en hoorde van mijn instructirce dat er nieuwe hindernissen bij zijn gekomen?
Weet iemand of het mooie hindernissen zijN? Ik bne er begin sept nog geweest en toen nog niets gemerkt van nieuwe hindernissen