Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

EdwardR schreef:merci!

Misschien zie ik je op de 24ste.EdwardR schreef:Leuk! Het wordt dan een geweldige ervaring. Ik vind het in ieder geval verslavendMisschien zie ik je op de 24ste.
Vandaag is trouwens de laatste dag dat je je kan inschrijven.

EdwardR schreef:@Pauline: Ja, we hebben nog steeds Noble. Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen 'in het veld'
@Timmie: de verkenning is zonder paard. Bodyprotectoren zijn altijd lastig te lenen. Je moet er één hebben (maar dat wist je waarschijnlijk al). Het beste is om er één toch van te voren bij kennissen te lenen. De meeste protectoren (zo ook die van mij) worden al door twee mensen gebruikt.

EdwardR schreef:Inderdaad eerst dressuren, dan crossen en dan springen. Volgens mij moet je minimaal een 4 gemiddeld voor je dressuur hebben om te mogen crossen. Dat is in het nieuwe systeem dus minimaal 120 punten ofzo![]()
Als je valt met het paard, of iets van twee keer zelf valt, of drie weigeringen hebt dan wordt je uit de cross gehaald. Dan mag je niet meer springen. (Het kan wel, alleen dan buiten mededinging...)
Maar als het goed is lukt alles gewoon

) 
. Voor het springparcours weet ik het eigenlijk niet daar...