alle verslagen komen van de Vlietland-gangers. Mijnes komt later. Ben net thuis en ga eerst even eten, douchen en spullen opruimen en zo.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
alle verslagen komen van de Vlietland-gangers.
, had graag goed gereden op eigen wedstrijd. Maar ja, nu ben ik wel weer afgekoeld en weet ik dat de rest wel super ging, maar toch.....
Talida schreef:Is dat zo slecht dan, of ben je pas tevreden als je foutloos bent? Klinkt mij alsof je toch, afgezien van dat ene stukje, fijn bent gegaan? Ik zou ervoor tekenen morgen
miss_jumpy schreef:nou, ik zal dan maar beginnen. Ik ben zwaar teleurgesteld...
Dressuur was erg braafjes maar geen grote fouten. Toch nog ongeveer 5de met 191!
Springen foutloos, niet de schoonheidsprijs maar Os wilde wel.
Cross begon super. Os galoppeerde heel fijn en we vlogen door het terrein. Dikke hindernissen als picknicktafel en punt en blok gingen erg makkelijk. Ook de wallen flink door kunnen rijden.
Tot de witte passage de route voor het water....
Os kwam, zag, en stopte.
Ik boos, de tweede keer gingen we met veel pijn en moeite dan toch. Terwijl het echt laag stond, het was echt een zeikweigering. Daarna bij de waterinsprong nog een stop, ik was hem echt even kwijt. Daarna wel zo het water in en uit. Op weg naar de laatste hindernissen nog een paar klappen mee gegeven, ik was echt kwaad!!
Na de finish heb ik mijn zus Os uit laten stappen, kon ik zelf even afkoelen. Dit was zo niet nodig, hij liep zo fantastisch! Ik was met 2 stops nog 8 sec. binnen tijd, hij had echt lekker doorgereden. Tijd stond ook niet krap hoor, maar toch.
Ben wel een beetje, had graag goed gereden op eigen wedstrijd. Maar ja, nu ben ik wel weer afgekoeld en weet ik dat de rest wel super ging, maar toch.....
Kowloon schreef:Hi, ik heb veel combinaties gezien en voor dat witte hek (eerste van dubbel) stopte veel paarden, dus het was echt geen zeik weigering (denk ik). Heb je nog tips? Ik rij morgen in de oefencross en had die witte dus op lijstje van lastig (niet onderschatten) gezet.

Citaat:Dat is wel zo, maar de paarden van vandaag liepen minimaal L en dan moeten ze ook wel een keer door springen als ze het eng vinden. Ik ben in ieder geval wel even boos geworden...
Je moet bij de heuvels heel goed je been anhouden want dat is ook een kijkerige plek en daar remmen paarden ook vaak wel flink op af!
Kowloon schreef:Citaat:Dat is wel zo, maar de paarden van vandaag liepen minimaal L en dan moeten ze ook wel een keer door springen als ze het eng vinden. Ik ben in ieder geval wel even boos geworden...
Je moet bij de heuvels heel goed je been anhouden want dat is ook een kijkerige plek en daar remmen paarden ook vaak wel flink op af!
Bedankt, ik ga er rekening mee houden.
Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je baalt, maar ook in de hogere klasses zelfde verhaal....hij lijkt zo simpel.
Adawi schreef:Ik heb gister al deel van t parcour bekeken, zag er gaaf uit!
. Toen keek ze en dacht ws “oeps” want de 2e greppel ging vlekkeloos. Daarna de 2 oxers die overigens erg fijn gingen en toen richting 6, dé trakhener! Ik reed ‘m iets schuin aan en precies in het midden. Het was een sprong uit het boekje en ik kreeg spontaan een hard applaus van het publiek! Dat had ik nog nooit meegemaakt en het was best leuk. Weinig M-combinaties hebben die trakhener gesprongen hoorde ik later. Haag, picknicktafel, keuzepunt, spoorwegovergang, smalletjes (hé bitje en scum!!
) haaietanden etc gingen allemaal van een lije dakkie. Op 14, de vernieuwde heuvels met skyjump deed ik stom.

, maar evengoed nog 192 pt.
en toen het tempo iets opgeschroefd. Vanaf hindernis 7 heel fijn gereden, hoewel het puntje eigenlijk ook heel simpel ging. Na het water flink gas terug genomen en ik kwam 19 sec te vroeg binnen.
maar toch zie ik volgende week met vertrouwen tegemoet.Simmie schreef:Ja, dat zag ik net op je foto's. Ik zei ook dat het een hele l u l l i g e balk was en dattie pas viel na je landing en galopsprong daarna. Hij plopte er echt heel l u l l i g af. Ik was ook verbaasd. Eén van je fans (een wat vollere dame) stond naast me en die hoorde me volgens mij wel "och" oid roepen.
Maar echt hoor, die balk lag er af..........