Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jorrn schreef:is dat geen officiele cross???

Shoeve schreef:
Citaat:Bij deze boscross kunt u niet deelnemen aan dressuur en springen. De lengte van het parcours is inderdaad 6500 meter en zitten 16 a 17 hindernissen in verwerkt. (de afstand kan nog veranderen i.o.m. KNHS) Tijdens die 6500 meter zullen er afstanden zijn waar een stuk gestapt en/of gedraafd moeten worden. U kunt het een beetje vergelijken met een tripalon alleen dan zonder dressuur en springen.
De hoogte van de hindernissen zullen volgens het reglement van KNHS worden gebouwd. De moeilijkheidsgraat zal lager liggen dan bij een officiele SGW.
De Boscroos is inderdaad een beetje te vergelijken met de Tripalon te Laren. HEt geen officiele SGW.
Er zal hoogswaarschijnlijk wel een dressurproef worden verreden, maar geen springparcours.
Er is wel een d'arts aanwezig, maar de paarden en pony's worden niet voor-en na de tijd gekeurd.
Hopend u voldoende te hebben geinformeerd en misschien tot in Broekland bij de Boscross.

viefdepief schreef:Jorrn schreef:is dat geen officiele cross???
nee
Ik denk dat je het het beste met de tripalon in Laren kunt vergelijken.
Het is de eerste keer dat de "Boscross Broekelo" georganiseerd wordt dus helemaal zekerweten doe ik het niet.
Voor meer informatie zou ik startlijsten even in de gaten houden
(kijken bij Broekland)
ging alles goed
).
)