24 september is er weer de oefencross in Lisse op het Keukenhofterrein! Wie van bokt doen er mee? Ben wel benieuwd!
Misschien wel leuk er een foto bij te zetten, kunnen we naar elkaar zwaaien!

Graag reacties!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Namens de besturen van L.R. St. Hubertus en P.C. Poele-way wil ik u graag
uitnodigen voor deelname aan onze Samengestelde wedstrijd en Terreinrit.
Deze wedstrijd wordt gehouden in het kader van de Feestweek Lisse in
samenwerking met de Harddraverijvereniging Lisse.
Na de oefen SGW in 2003 hebben we afgelopen jaar weer een succesvolle
officiële wedstrijd gehouden mede dankzij de bereidwillige medewerking van
het Zuid Hollands Landschap en Stichting Keukenhof.
Graag tot ziens op onze wedstrijd
Namens de Crosscommissie Lisse
Cees van der Weiden
Zaterdag 24 september
Terreinrit paarden en pony's
SGW B en L pony's
SGW B paarden
Zondag 25 september
SGW M en Z pony's
SGW L en M paarden
Bijgesloten is het vraagprogramma voor onze wedstrijd
Nikkii_Lisa schreef:Vorig jaar was er geloof ik geen afsprong.. alleen bij de SGW.. Bij de terreinrit hoefde je er vorig jaar maar verplicht 3 of 4 te springen. De rest mocht je ook gewoon omheen. Ik heb er in ieder geval ontzettend veel zin in!
Oh en Indylover; Ik zal zodra ik tijd door heb gekregen wel even mijn starttijd PB'en!
Margon schreef:Nikkii_Lisa schreef:Vorig jaar was er geloof ik geen afsprong.. alleen bij de SGW.. Bij de terreinrit hoefde je er vorig jaar maar verplicht 3 of 4 te springen. De rest mocht je ook gewoon omheen. Ik heb er in ieder geval ontzettend veel zin in!
Oh en Indylover; Ik zal zodra ik tijd door heb gekregen wel even mijn starttijd PB'en!
Weet je dat heel zeker of niet helemaal zeker want als er een afsprong instaat kan ik echt niet mee doen [aangezien mn paard dat niet begrijpt en er een reusachtige sprong vanaf neemt]