Het was een druk dagje, om half zeven op stal weg na gisteren de cross al te hebben verkend en meteen het Z kampioenschap te hebben bekeken. Supermooie cross voor het Z maar wel pittig. De B cross viel me reuze mee, niet extreem hoog of technisch en heel goed te rijden. De bedoeling was om overal rechtdoor te gaan, dat scheelde een hoop gekronkel en ze zijn er ook wel toe inmiddels. Om 10 uur kon ik al met Pablo de ring in, die liep echt superfijn en dat liet de jury ook al even snel weten
, wat me dus 1,2 strafpunten opleverde. Daarna Raimaer weer opgezadeld (de 3e keer), paar sprongetjes en weer weg. Ook zij vond de haag van 2 wel imposant maar dat ging netjes. ER zaten wel wat meer haperingen in dan bij Pablo (en dan in Barchem twee weken terug) maar met wat aanmoediging liep ze ook keurig rond. Alleen op de waterbak heb ik de inloop genomen, verder heeft ook zij overal de L sprongen gedaan
Nog even bijgepraat met Simmie en Chantal, een stukje van het L gekeken en toen maar gewacht op de uitslag. Terecht bleek dus (ik wist ook de dressuurpunten al
) want Pablo was 1e geworden met ruim 4 strafpunten voorsprong op de 2e (177 punten met dressuur!) en Raimaer was van de 8e plek na de dressuur (166) ook nog 5e geworden in de andere B ring. Ik kon dus met 85 euro en een supergevoel weer naar huis
Volgend jaar Pablo in het L, en Raimaer nog een paar keer B maar dan gaat zij ook over. Chaam, here we come
Alvast 1 foto, midden rechts ben ik met Pablo
Fel geconcentreerde blik van mij trouwens