Over een kleine maand is het al zover!De SGW Winterswijk op 4 en 5 juni.We organiseren klasse BB, B en L paarden en BB, B, L en M pony's.Zijn er nog bokkers die meedoen?Voor beide dagen kan er trouwens nog ingeschreven worden.
Leuk! Ik ben er ook bij! Start B op de zaterdag. Wordt mijn eerste cross dit jaar, dus ben benieuwd! Al wel fijne trainingen gereden gelukkig en ik mag nog oefencrossen in Bathmen
IvarLoveFury schreef:Waar ligt het ongeveer?? Anders lijkt het me erg gaaf!!Winterswijk ligt in de Achterhoek, tegen de Duitse grens aan.
Ik ben ook van de partij. Als goed is de laatste keer b ga daarna de overstap naar het L proberen te maken. Bij de paarden trouwens op de zondag
Ik zag de startlijst! Mooi op tijd hoor Heb er veel zin in! Hoop vrijdag al te kunnen lopen, dan slaap ik iets beter
Ja vrijdag wordt het al wel vrijgegeven. Heb er alleen nog geen tijd bij gezet omdat ik die nog moet kortsluiten met de bouwers.
Ik doe ook zaterdag mee! Ga gelijk de startlijst checken. M'n pony doet ook mee. We starten allebei in de B. Pony's en paarden dan.
Jeeej, wat een fijne starttijden:) en wat fijn dat als je vraagt laat te starten dat ze dat ook inplannen! Vorig jaar is wel gebleken dat het echt een behoorlijke trip naar Winterswijk is.
Hmm misschien moet ik er ook maar een mailtje aan wagen.. Half tien dressuur betekent half zeven op stal weg..
marloes_s schreef:Elke, vooruit heb je later gezet. 12u dressuur Het is wel voor winstpunten jaHeee wat super!!! Dank je wel!! Nu al top organisatie
Haha ik moet medecrossers toch een beetje te vriend houden.En je was op de lijst makkelijk te herkennen, naam van paard is niet te missen
Er is helemaal geen dressuur bij toch?Ik moet 13.00 en 13.30.M'n pony komt mij achterna om 13.56 en 14.26