[SGW] SGW Hulsberg 2016

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sharonvd

SGW Hulsberg 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 12:12

Wie van de bokkers gaan allemaal naar de sgw Hulsberg :D ?

Dit word de eerste x hulsberg voor mij. Iemand enig idee of het een mooi parcours is?

Zelf start ik ook in de B klasse paarden! Hopelijk komen we een goed rondje door :j !

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 13:07

Wij zijn er ook, is het M debuut voor mijn man. Er staan op youtube leuke filmpjes oa ook met het hele parcours erop. Ziet er allemaal prachtig uit!

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 14:00

Voor mij wordt het ook de eerste keer Hulsberg en we zullen daar ons L debuut gaan maken, dus ik ben benieuwd..

Heb wel al wat filmpjes zitten kijken van vorig jaar (o.a. met drone) en het zag er erg mooi uit!

Sharonvd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 14:05

@kikkerdril4 Staat die video van de drone op YouTube? Lijkt me erg gaaf om deze te bekijken!

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 14:17

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 14:29

Dat filmpje bedoelde ik ook idd!

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 14:46

SusanH schreef:
Dat filmpje bedoelde ik ook idd!

zou willen dat ze dat van elke cross hadden haha, had iemand in Alphen ook gemaakt en toen kon ik mn parcours al bijna dromen toen ik hem moest rijden :o O:)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 14:58

Zegt ook niet alles hoor, veel parcoursbouwers maken het jaar erop een heel ander rondje en/of plaatsen heel andere hindernissen. Het is iig geen vervanging voor parcours lopen.

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 15:00

SusanH schreef:
Zegt ook niet alles hoor, veel parcoursbouwers maken het jaar erop een heel ander rondje en/of plaatsen heel andere hindernissen. Het is iig geen vervanging voor parcours lopen.

Nee dat weet ik (Alphen was trouwens van dit jaar maar gewoon door iemand gemaakt die het leuk vond), maar alsnog vind ik het best fijn om een beetje een idee te hebben hoe het eruit ziet.

Sharonvd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 15:03

kikkerdril4 schreef:
Sharonvd schreef:
@kikkerdril4 Staat die video van de drone op YouTube? Lijkt me erg gaaf om deze te bekijken!

Ja! :)
Hierbij het linkje
https://www.youtube.com/watch?v=EcMbXW34bfE

Wat een gaaf filmpje!!
ik ben benieuwd wat m'n paard er van vind de 16e :')

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 18:41

Hier ook ingeschreven :D .
Ben er nog nooit geweest maar de filmpjes zien er prachtig uit!

Sharonvd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-16 19:03

kikkerdril4 schreef:
Nee dat weet ik (Alphen was trouwens van dit jaar maar gewoon door iemand gemaakt die het leuk vond), maar alsnog vind ik het best fijn om een beetje een idee te hebben hoe het eruit ziet.

Ik vind 't ook altijd wel fijn om n beetje te weten wat ik kan verwachten :D

kikkerdril4

Re: SGW Hulsberg 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 08:56

Ik moet even kijken of ik nog mee kan doen... Had gehoopt nog 2 wedstrijden B te kunnen rijden maar gister is Renswoude niet door gegaan dus nu heb ik alleen Castenray nog en die zou ik dan per se foutloos moeten rijden om Hulsberg L te starten :( Maar als ik me niet op tijd afmeld mag ik alsnog 30 euro betalen en omschrijven naar de B gaat niet meer, dus ik zit een beetje met mijn handen in het haar want zou het heel erg jammer vinden als ik nog een wedstrijd moet schrappen

Sharonvd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-16 09:43

kikkerdril4 schreef:
Ik moet even kijken of ik nog mee kan doen... Had gehoopt nog 2 wedstrijden B te kunnen rijden maar gister is Renswoude niet door gegaan dus nu heb ik alleen Castenray nog en die zou ik dan per se foutloos moeten rijden om Hulsberg L te starten :( Maar als ik me niet op tijd afmeld mag ik alsnog 30 euro betalen en omschrijven naar de B gaat niet meer, dus ik zit een beetje met mijn handen in het haar want zou het heel erg jammer vinden als ik nog een wedstrijd moet schrappen

Aaah balen...

Ik wilde eerst ook naar Renswoude. Maar etten leur ging niet zo goed dat ik niet nog steeds 2 uur in de auto ga zitten om dan te weten waar ik eindig..

Kun je niet vragen of je op de wachtlijst van 't B mag?

Wie weet kun je er nog tussen?

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 09:48

Ja heb het gevraagd maar er staan helaas al 17 mensen op de wachtlijst dus daar kom ik niet meer tussen...
Dat is balen ja dan snap ik dat je daar niet heen zou gaan, Renswoude is voor mij een uur dus is nog te doen en op zich gaat het wel goed maar een foutje kan altijd gebeuren natuurlijk :P

Sharonvd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-16 09:51

kikkerdril4 schreef:
Ja heb het gevraagd maar er staan helaas al 17 mensen op de wachtlijst dus daar kom ik niet meer tussen...
Dat is balen ja dan snap ik dat je daar niet heen zou gaan, Renswoude is voor mij een uur dus is nog te doen en op zich gaat het wel goed maar een foutje kan altijd gebeuren natuurlijk :P

Haha dat klopt maar mijn paard blijft stug bij elke wedstrijd met haar voetjes in het zand :')

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 09:55

Sharonvd schreef:
kikkerdril4 schreef:

Haha dat klopt maar mijn paard blijft stug bij elke wedstrijd met haar voetjes in het zand :')

Ja die van mij loopt in de training vol overgave het water in, op wedstrijd heeft ze even aanmoediging nodig. Maar in Etten-leur de insprong genomen en na even kijken ging ze er toch voor dus we gaan helemaal de goede kant op :D

Sharonvd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-16 10:04

kikkerdril4 schreef:
Ja die van mij loopt in de training vol overgave het water in, op wedstrijd heeft ze even aanmoediging nodig. Maar in Etten-leur de insprong genomen en na even kijken ging ze er toch voor dus we gaan helemaal de goede kant op :D

Nou ze liep eerst steeds beter erin. Tot ik haar overviel met de waterbak/meer in nuenen..
ik had ook de organisatie van castenray gemaild of je daar zo een keer de waterbak kon oefenen. Tot op heden nog geen reactie.. Maar we gaan gewoon weer een paar keer naar ysselstein!

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 10:12

Sharonvd schreef:
kikkerdril4 schreef:

Nou ze liep eerst steeds beter erin. Tot ik haar overviel met de waterbak/meer in nuenen..
ik had ook de organisatie van castenray gemaild of je daar zo een keer de waterbak kon oefenen. Tot op heden nog geen reactie.. Maar we gaan gewoon weer een paar keer naar ysselstein!

Gewoon blijven oefenen, komt vanzelf dat het beter gaat! Die van mij was in Alphen ook enigszins overbluft van het ''meer''haha

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 12:04

Bij Hermkushof is ook een oefenterrein met volgens mij een waterbak. Is ook in Limburg.

Wij gaan het niet redden er een weekendje weg van te maken. Nu ws heel vroeg op. Ben benieuwd naar de tijden.

Sharonvd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-16 17:21

Klopt @susanh, daar ben ik ook al eens geweest. Maar we gaan gewoon door met trainen! We zien wel hoe we het gaan doen de 7e:D

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 06:13

Ik ben er hopelijk ook bij, voor mij een thuiswedstrijd. Ik ga in de M meedoen.
Het is een prachtig parcours, mooi afgewerkt en vanaf een bepaald punt kun je bijna alle hindernissen zien. Maar wel heuvelachtig! Je gaat een paar keer op en neer, waarbij 1x stijl omlaag.

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 12:07

madelene schreef:
Ik ben er hopelijk ook bij, voor mij een thuiswedstrijd. Ik ga in de M meedoen.
Het is een prachtig parcours, mooi afgewerkt en vanaf een bepaald punt kun je bijna alle hindernissen zien. Maar wel heuvelachtig! Je gaat een paar keer op en neer, waarbij 1x stijl omlaag.

Dat is wel leuk dat er een punt is waar je veel kan zien! Vinden degenen die meegaan bij mij altijd een beetje jammer als ze maar 1 of 2 hindernissen kunnen zien :)
Voor ons is het wel een eindje rijden, maar vond het zo'n mooie wedstrijd vanaf foto's/filmpjes dat ik me er graag aan wil wagen

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 12:09

ja verrekijker mee is een aanrader hoor!!! of een goeie camera die kan inzoomen op een statief...dan kun je echt veel filmen

kikkerdril4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 12:18

madelene schreef:
ja verrekijker mee is een aanrader hoor!!! of een goeie camera die kan inzoomen op een statief...dan kun je echt veel filmen

Ga het doorgeven haha :D