Ik heb ook ingeschreven, L paarden. Vorige week heb ik echter een ongelukje gehad waardoor ik even uit de running ben maar m'n paard wordt wel doorgetraind. Ik hoop dus dat ik Markelo en Westerbork wel kan rijden.
Westerbork is zeker niet een hele populaire sgw, als ik in andere wedstrijdtopics kijk gaan er veel meer heen. Of is dat alleen maar omdat ze uit deze regio minder op Bokt zitten
Oh maar er waren nu zelfs nog plaatsen vrij en als ik bij andere wedstrijden kijk, zijn die soms binnen een paar minuten vol. Hoe lang van te voren komt meestal de startlijst?
Leuk Yakari! Voor mij ook het eerst, maar ik doe wel met dressuur.
Dochter doet ook mee B pony's. Sinds vorig jaar SGW ontdekt en samen met de pony erg veel plezier in. Erg jammer dat er maar zo weinig zijn in het noorden. Dus mochten er tips zijn voor leuke wedstrijden dan hoor ik het graag.
B pony's op zaterdag. Boaz heeft zijn SGW debuut met Dirk en New Forest Coco. Met Dirk morgen een dressuur "test". Even kijken of hij snapt dat hij niet persé over de hekjes heen hoeft te springen, maar er ook tussen kan lopen.
Wij doen ook mee in het L! Tweede wedstrijd van het seizoen, eerst Maarsbergen aanstaande vrijdag. Hoop een lekker rondje te rijden zodat we in westerbork weer volle bak mee kunnen