[SGW] Indoor SGW De Mortel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hulene

Indoor SGW De Mortel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-15 13:31

Hoi hoi,

we zijn alweer druk bezig met de voorbereidingen van onze jaarlijkse Indoor SGW in de Mortel. Zijn er nog bokkers die hier starten?

Mocht je nog tips oid hebben voor ons als organisatie dan horen we die natuurlijk ook graag. We blijven streven naar een nog mooiere en betere wedstrijd! Daarom hebben we dit jaar bijvoorbeeld de bixietrainingen toegevoegd, zodat ook de echte allerkleinste kennis kunnen maken met onze mooie tak van de sport :Y)

Elise_K

Re: Indoor SGW De Mortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 13:36

Hoi!
Ik was erg benieuwd naar de crossles/training. Die is de dag ervoor toch? Wat zijn de kosten daarvan?
Zijn er ook wat lagere sprongen bij? (Ik heb een paard wat altijd even goed in moet komen O:) )

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 13:38

Leuk, ik ben er voor het eerst ook bij in de klasse M :)

Kleine tip, we hebben al een paar keer gemaild met de vraag of er stroom voor de vrachtwagen is.
We hebben een 3 tal stallen gereserveerd en willen graag overnachten in de vrachtwagen, daarom de vraag of er stroom is waar we gebruiken van kunnen maken/afnemen?

Edit: ik heb net vernomen dat we een tijd geleden het antwoord gekregen hebben dat er word bekeken hoeveel een aggregaat kost.
Echter laat de reactie hierna op zich wachten.

Hulene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-15 14:00

Ah leuk! Stalverhuur loopt via de manege en niet via onze organisatie. Daar kan ik helaas geen antwoord op geven.

Hulene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-15 14:02

Elise_K schreef:
Hoi!
Ik was erg benieuwd naar de crossles/training. Die is de dag ervoor toch? Wat zijn de kosten daarvan?
Zijn er ook wat lagere sprongen bij? (Ik heb een paard wat altijd even goed in moet komen O:) )

De crosstraining is inderdaad op 28 december. De kosten bedragen 20 euro per persoon. De training duurt dan 1 uur en vindt plaats in het crossparcours. Er staan ook lagere sprongen bij die de B pony's bijvoorbeeld moeten nemen tijdens de cross.

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 14:12

Dan kan je er niks aan doen :j

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 20:44

Ik ben nog aan het twijfelen om mee te doen! Dit omdat het toch wel 1,5 uur rijden is en om dan 2 dagen achter elkaar zo ver te rijden.. Lijkt me wel heel leuk!

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 09:47

Voor ons is het ook ongeveer een uur en 15 min rijden. Maar we zijn met een 3 ruiters en maken er een uitje van. Paardjes stallen we daar, en slapen in de vrachtwagen ;)

reneemontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 14:39

leuk!!
ik heb me ook opgegeven voor de training en wedstrijd. wordt alweer de 3de keer met dit paard en hoop dat we eindelijk een keer zonder 'tomtom" fouten rond komen:P
verder altijd en erg leuke en gezellige wedstrijd! heb er nu al zin in :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 17:20

Ik heb me ook opgegeven voor de training en de wedstrijd, heel veel zin in :D .

Hulene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 13:09

Leuk! Als het goed is hebben we dit jaar weer een ander parcours, dus weer opnieuw alles uit het hoofd leren! :D

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 14:35

Ik heb gemaild, als de trainingen ook op instap/B niveau gegeven worden ben ik van de partij. :)

Bouwpakket

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 11:15

Jaaaa ik ben er weer bij Loes zoals ieder jaar, dit jaar ook een poging doen met mijn op en top dressuurpaard in de B haha. Mijn eventingpaard mag meelopen in de L. Leuk een nieuw parcours, net nu ik de oude beetje in mijn hoofd had zitten hahaha

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 11:19

Boemklatsch schreef:
Ik heb gemaild, als de trainingen ook op instap/B niveau gegeven worden ben ik van de partij. :)

Met een paard is het niveau goed te doen, ik heb vorige jaar ook meegedaan en wij waren ook redelijk groen qua cross. Was heel goed te doen! Als jij denkt iets niet te kunnen/durven is er niemand die je verplicht hoor ;)

Hanneke137

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 11:22

Ik wil super graag, maar volgens mij is het overdag? En ik moet alle dagen gewoon werken.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 11:54

Ik heb me opgegeven voor de training! Gevraagd of ik op het allerlaagste niveau kan worden ingedeeld. Het liefst zelfs de pony sprongen als dat mag :)

Laatste crosstraining was het terrein te uitdagend voor mijn paard, gevolg dat ie zich afsluit en niks meer springt :/

Hanneke137

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 10:09

Ik heb nu de 30e vrij! De 30e is de wedstrijd, en wat is dan de laagste klasse die je kan rijden met je paard zonder startpas?

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 10:28

Hanneke137 schreef:
Ik heb nu de 30e vrij! De 30e is de wedstrijd, en wat is dan de laagste klasse die je kan rijden met je paard zonder startpas?

Volgens mij kun je de wedstrijd niet starten zonder startpas, training wel.

Hanneke137

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 10:44

amies100 schreef:
Hanneke137 schreef:

Hmm dat is balen..
En de training, is dat dan ook eventueel in de avonduren?

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 21:30

Wij hebben ons met de ene pony opgegeven voor de M en de andere pony gaat mee voor de training.

Hulene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-15 11:16

Hanneke137 schreef:

Hmm dat is balen..

De wedstrijd telt niet mee voor de winstpunten maar is inderdaad wel een officiële wedstrijd en daarvoor heb je een startpas nodig inderdaad. Daarnaast is de wedstrijd zowel op 29 (dressuur en springen) als 30 december (cross). Trainingen is afhankelijk van het aantal aanmeldingen, maar afgelopen jaren hadden we vaak dat het begin van de avond ook nog trainingen werden gegeven. Daarvoor kun je het beste even contact opnemen met het secretatriaat (indoorsgw@hotmail.com).

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 11:21

Leuk topic!! Ik doe mee in de L pony's ! *\o/* Vorig jaar (of inmiddels 2 jaar geleden) heb ik hier ook meegedaan en het was echt een superleuke en gezellige wedstrijd! :D

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 11:57

Ik ben er dit jaar voor het eerst bij!

Mijn jonkie een leuk trainingsrondje in de L (leuk voor de ervaring, gezien hij volgend jaar M gaat lopen)

Met Daimler rij ik de Derby mee. :o

Hanneke137

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 12:03

Hulene schreef:
Hanneke137 schreef:

Hmm dat is balen..

De wedstrijd telt niet mee voor de winstpunten maar is inderdaad wel een officiële wedstrijd en daarvoor heb je een startpas nodig inderdaad. Daarnaast is de wedstrijd zowel op 29 (dressuur en springen) als 30 december (cross). Trainingen is afhankelijk van het aantal aanmeldingen, maar afgelopen jaren hadden we vaak dat het begin van de avond ook nog trainingen werden gegeven. Daarvoor kun je het beste even contact opnemen met het secretatriaat (indoorsgw@hotmail.com).

Oke dankjewel!
Ik heb inderdaad gemaild, maar dan zal het voor mij lastig worden. Aangezien ik op zijn vroegst pas half 8 kan op de training.

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 00:07

Ondertussen reactie op mijn aanmelding, ben er zoiezo bij met de training! Nog maar eens even zien welke van de 2 ik mee neem. :)