[SGW] Interesse in lessen Noord-Brabant?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Robin_Rikkie

Interesse in lessen Noord-Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-15 20:10

Hallo allemaal :wave:

Over een maandje of 1,5 maand zou ik graag gaan beginnen met crosslessen, dit graag hier in de omgeving dus denk aan Zundert, Baarle-Nassau of het nieuwe crossterrein bij de Diunt in Breda.
Dit doe ik liever niet alleen, dit is niet zo gezellig en natuurlijk duurder dus het zou leuk zijn als ik dit met een groepje zou kunnen doen. Ik weet alleen niet echt iemand die les zou kunnen geven (weet van 1 iemand dat ze het doet maar ze net bevallen is) dus ideeën hierover zijn welkom!

Wij zijn pas begonnen met springlessen en zijn hard aan het trainen want het doel is uiteindelijk toch wel te gaan crossen *\o/* We hebben een paar keer zelf gesprongen in Meerle, bij de Mosten en de oefencross in Baarle-Nassau hebben we meegedaan dus het niveau is wel nog beginnend. BB ongeveer, we moeten samen nog veel leren en vooral veel kilometers maken en dat hoop ik op een veilige manier te doen!

Dus, wie heeft er interesse? :D

Anoniem

Re: Interesse in lessen Noord-Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 07:04

Momenteel geen interesse aangezien ik nu geen geschikt paard heb. Maar een nieuw terrein in breda? Heb je daar meer info over :D ?

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 07:28

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 07:33

Heb aardig veel interesse, maar ik ben helaas trailerloos (of nouja, trailertrekkendeautoloos), dus ik kom heel moeilijk op de terreinen. Je kunt Margo van Nijnatten inderdaad proberen (uit je opmerking maak ik op dat je het over Margo. ;)): zij gaf deze week aan dat ze weer groepstrainingen op de planning heeft staan (volgens mij staat de eerste al op 9 juni). Je zou haar zeker kunnen contacten. :D

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 07:38

Kwa lesgevers genoeg keuze daar. (Jan van Beek, Tim Lips, Margo van Nijnatten, Lielle van Laren, en zo zijn er daar nog een aantal.)

Ik zou wel willen maar ik denk dat het niveau dan lastig is? Ik rij met 1 1* en met de andere L en hoop deze zomer 1 ervan verkocht te hebben en de ander in het M te hebben. (ik weet niet of je veel technisch wilt trainen of juist alleen ''puppy'' hindernissen?)

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 07:44

Ja ik had het inderdaad over Margo :) dan ga ik daar binnenkort even informeren!

Qua hindernissen, het doel is natuurlijk officieel te gaan crossen dus technisch trainen is wel handig maar ik denk dat het een combi zal zijn, ik ben zelf nog vaak het probleem, ook qua vertrouwen dus dat voelt ze dan aan. Dus er moet nog een hoop vertrouwen komen zodat ik haar er goed in kan begeleiden. Ik laat het dan ook over aan de instructie om te bepalen wat wr kunnen doen en hoe etc :) op het moment eerst nog de laatste schoolweken door en nog springlessen volgen en dan hoop ik half juli te beginnen :)

Silly_Woman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 07:46

Ik zou best interesse hebben, maar wil pas over een half jaar beginnen met (heel rustig aan) wat springen (mijn monster moet het nog leren)

Maar dan is 1,5e maand wat snel :P
Wel lekker in de buurt zie ik al (het terrein) Dus dat is wel erg fijn!

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 07:51

Logisch! Je kan het ook niet zomaar even doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:33

Volgens mij geeft ilonka kluytmans binnenkort een training op dat terrein in Breda. Zij geeft super fijn les, ben ook bij ilonka begonnen met mn jonkie.

JustEnjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:51

Ik kan Ilonka idd ook aanraden! Is heel rustig en kijkt en heel goed naar je paard en wat jullie als combi aankunnen.
13 en 14 juni geeft ze trainingen in Breda.. maar dat is misschien nog iets te kortdag :)

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 09:56

Ja ik zag het net! Ik houd het in gedachten! 13/14 juni is inderdaad te kort dag maar ik ga Ilonka maar een keer contacteren! :)

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:02

Ik heb ook interesse paard is 4 jr heeft al een en ander gesprongen ook wat babycross dingen. Ik zou alleen niet op wekelijkse basis willen ivm leeftijd van paard maar bvb 1x in de maand. Daarnaast zou het ook fijn zijn als de lessen betaalbaar blijven want 50 euro per uur vind ik wat te veel van het goede bvb.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:16

Ik heb ook interesse, nu sinds 4 maanden meer aan het springen, dus een cross zal zeker wel eens leuk zijn.

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 10:23

Nee wekelijks kan ik ook niet, qua kosten en qua vervoer niet, maar ik zou toch voor het najaar nog wel 4 lesjes ofzo gehad hebben (zou heel graag nog 4 oktober cross bij de pony's willen doen) ik zal vanavond anders even Ilonka contacteren of er een mogelijkheid is om al een datum af te spreken met een groepje ergens in juli :)

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 10:27

Klinkt heel leuk, wil echter enkel pas na de zomer beginnen met springlessen en in het nieuwe jaar met crossen :)

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 12:36

Ik denk dat we dan wel een groepje bij elkaar krijgen zo te zien!! :) gezellig

lauran__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:41

Ik volg ook even. Over 1,5 week eerst kijken of paardlief het leuk vind om te springen haha. Maar heb zeker interesse.

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 14:00

Leuk Lauran!

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 14:02

Misschien wil bokken Eleven ook wel mee rijden? Jammer dat je niet kan taggen haha

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 14:03

Ja best jammer af en toe he? :')

romyyxv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 14:03

Ik heb ook wel interesse
Tot nu toe oefencrossjes gedaan en wil ook echt meer lessen gaan nemen, dus dat is wel leuk!

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 14:25

Leuk Romy!
Ik zat zelf te denk ergens half juli te beginnen? Misschien dat we een lijstje kunnen maken met datums en wie er dan mee willen? Evt voorkeur locatie? En daarna instructie benaderen voor die plek met een paar datums? :)

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-15 09:47

Even een lijstje met datums :) de weekenden tussen haakjes heb ik misschien wedstrijd maar weet ik nog niet :) ik heb geen voorkeur qua terrein zolang er genoeg mogelijkheden zijn voor beginners :D

Vrijdag 10 juli middag + avond

Zaterdag 11 juli middag (+ avond)

Maandag 13 juli middag

Woensdag 15 juli middag

Donderdag 16 juli avond

Vrijdag 17 juli middag + avond

(Zaterdag 18 juli middag )

(Zondag 19 juli middag )

Maandag 20 juli middag

Dinsdag 21 juli avond

Woensdag 22 juli middag

Donderdag 23 juli avond

Vrijdag 24 juli middag + avond

(Zaterdag 25 juli (ochtend) + middag)

(Zondag 26 juli middag)

Woensdag 22 juli middag

Donderdag 23 juli avond

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 09:53

Ik zou het ook heel graag willen, maar ben helaas ook trailer+chaufferloos..

Mawo97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 10:12

Ik heb ook zeker interesse!

Ik wil graag gaan crossen met mijn paard en wil dus ook weer gaan lessen. Mijn paard heeft bij de vorige eigenaresse eens een b crossje gelopen en we hebben samen een tijdje terug een crossles bij Tim Lips gereden. Dus mijn niveau ligt ook op BB.