Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Veel plezier
!

brechtje122 schreef:Qua bescherming heb ik zelf niets toe te voegen. Wel zou je nog aanraden om eerst een keer een gewone crossles te doen. Nu ga je een oefencross doen met begeleiding en dan heb je er toch wat meer een wedstrijdelement bij.
Er wordt er bij een oefencross toch van uit gegaan dat je paard redelijk soepel alles springt en voor de eerste keer is het dan fijn dat je in een les rustig een keer kan oefenen. Dan heb je er bij je oefencross profijt van.
Succes!
annelieke92 schreef:brechtje122 schreef:Qua bescherming heb ik zelf niets toe te voegen. Wel zou je nog aanraden om eerst een keer een gewone crossles te doen. Nu ga je een oefencross doen met begeleiding en dan heb je er toch wat meer een wedstrijdelement bij.
Er wordt er bij een oefencross toch van uit gegaan dat je paard redelijk soepel alles springt en voor de eerste keer is het dan fijn dat je in een les rustig een keer kan oefenen. Dan heb je er bij je oefencross profijt van.
Succes!
Bij Jan (de les die TS) gaat doen heb je eerst een crossles en daarna maken ze van de hindernissen die je hebt geoefend een parcoursje. Dus er is niet een echt wedstrijd element.
paard heeft al wel ervaring ik nog niet. Risje80 schreef:Hey wat leuk, ik rij hem ook 6 april bij Jan.
ik volg op moment de springcursus bij hem. Hij is echt een hele fijne instructeur!! Ik ben ook nog op zoek naar de juiste beenbescherming. Ik heb hier ook geen ervaring mee, dus ik lees ook gezellig mee!!