Vandaag opent de inschrijving voor de SGW Texel. Eindelijk... zullen sommigen verzuchten. Kom maar op met de inschrijfformulieren. De organisatie heeft er zin in, en we zijn benieuwd wie er dit jaar allemaal komen, en ook naar jullie berichten over de voorbereidingen op weg er naar toe.
Leuk! De inschrijvingen gaan heel snel. Gisteren, op de 1e dag, 120 stuks. Bij 200 wordt een wachtlijst aangelegd. We kunnen het niet heel veel starts meer wegwerken omdat we de deelnemers niet willen verplichten om te overnachten, iedereen moet op 1 dag heen en weer kunnen.
Niks twijfelen, gewoon gezellig komen!! Neem R en J ook mee, en maak er een leuk weekendje van!
gr_roos
Geplaatst: 02-07-14 11:58
Ik ben er sowieso, heb al stalling en overnachting geregeld, ook al is het nog erg onzeker of ze kan starten. Ga er iig een lekker weekendje weg van maken.
voor stalling kun je mailen net stalling-sgw-texel@hotmail.com en voor accommodatie kun je het beste kijken op www.texel.net. Daar kun je precies aangeven wat je wil, B&B, kamperen, appartement, hotel, huisje o.i.d., het aantal personen ingeven en wanneer je wil komen en weer vertrekken en dan komen de beschikbare accommodaties vanzelf boven drijven.
LiekeW
Geplaatst: 15-07-14 21:33
Ik rij ook mee in het M!
Ik zoek nog stalling voor 2 paarden en liefst overnachting vlakbij met een camper en tent! Iemand nog suggesties?
Hoi Lieke, heb je de Eagles ranch al geprobeerd? Is stal plus camping. Daar zitten wij uit Renswoude e.o. ook met een man of 30/40. Gezellig als jij er ook bij komt. Gr. Meeuwis
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 16-07-14 09:24
Haha grappig, had geen idee waar wij heen gingen. Nu dus wel
Manege de kikkert in de Koog had vorige week nog twee stallen vrij. Misschien nog steeds, dan moet je alleen nog daar in de buurt nog een camping zoeken.
De organisatie heeft contact met mensen die nog boxen vrij hebben. Als je dus mailt naar stalling-sgw-texel@hotmail.com zoeken zij een box voor je. Als je het adres hebt van het stallingsadres is het eenvoudig om via www.texel.net een onderkomen te zoeken dichtbij het stallingsadres.