Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
FleurHunter schreef:Hoi Hoi,
Ik was benieuwd of iemand hier op bokt zich toevallig heeft opgegeven voor de sgwregiotraining?
http://www.sgwregiotraining.nl <-- Dit is de website.
Ik wil graag dit jaar kennismaken met de SGW, dus ik heb me opgegeven voor de beginners groep. Nog geen idee of ik hier mee verder wil, maar kennismaken met een andere discipline is natuurlijk altijd leuk!!!
Groetjes,
Fleur
was wel leuk geweest als we bij elkaar in de groep zaten.
Vincy schreef:Oh jammer, de woensdag kwam mij beter uit qua dag. Ik zit dus in groep 6.
@fleurhunter: wat een leuke bonte heb je zeg! Ik heb ook een bontjewas wel leuk geweest als we bij elkaar in de groep zaten.
?!
Zou het echt leuk vinden als we elkaar nog eens zouden treffen tijdens een les of de oefencross!
(Als je dat wil tenminste;-))
Vincy schreef:Jaa dat lijkt me echt leuk fleurhunter!! En ja ook helemaal weg van bontjes!Zou het echt leuk vinden als we elkaar nog eens zouden treffen tijdens een les of de oefencross!
Die van mij staat rondom op ijzers, ik vind het ideaal. Moet je niet vergeten er stiftgaten in te laten maken hè?!(Als je dat wil tenminste;-))