Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dressuur heel lekker simpel en 187 punten, springen heb ik zitten prutsen en 2 balken en de cross super fijn foutloos maar met heel veel tijd fouten maar zo genoten. 
muts_marijke schreef:Woepwoepdressuur heel lekker simpel en 187 punten, springen heb ik zitten prutsen en 2 balken en de cross super fijn foutloos maar met heel veel tijd fouten maar zo genoten.
@ SM goed gereden hoor!
@ Zephyr oei schrikken. Goed dat je gestopt bent!
Gave vos heb je
. Dressuur ging simpel relaxed, weet de punten nog niet (vraagt stalgenoot voor me na), maar gok zo tussen 180 en 190.
). Daarna weer fijn verder, tot aan 8a, boom voor het water. Lekker ernaar toe gereden, en net één galopsprong voor de sprong de druk er niet op gehouden. Toen stonden we dus stil
. Tot voor kort kwamen we niet eens in de búúrt van sloten, paard sloeg dan ook helemaal af. De laatste tijd pakte hij steeds fijner aan, maar wedstrijdsituatie is toch anders
. Tweede keer aanrijden hetzelfde verhaal. Derde keer toch door kunnen drukken en daarna weer heel fijn. Geen twijfels bij de gebroken lijnen, niks. Top! Dus, ondanks de weigeringen toch wel blij.
dankje
Blijkbaar vonden de hindernisjuys dat later ook want toen we nog even gingen kijken stond er 1 toch stuk verder op.
Dan weet je dat je paard niet goed is, want Zeph gaat altijd lekker vlot!